|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 23:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pucek |
#410244 Wysłany:
07 Lis 2010, 12:19; Temat postu: problemy z temperaturą silnika. za niska. raczej nie termost |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Wołomin Rejestracja: 07 Lis 2010, Posty: 35
|
witam. niedawno kupiłem punto II 2002 rok 1.2 16V HLX. wczesniej małem seicento 1.1 przez dwa lata ale na puntolotach się w ogole nie znam. problem polega na tym, ze jak jade spokojnie do 100km/h trasa 80 km to silnik osiaga max temperature lekko powyżej 1/4 wskaznika. natomiast gdy pojezdze szybciej np 120-130 to temperatura wzrasta do niecałej połowy wksaznika czyli te 90C. gdy samochod popracuje troche na biegu jałowym to tempratura po minucie rosnie tez do 90stopni. to samo sie dzieje jak popjezdze troche w korkach. dodam tez, ze zeby auto sie rozgrzało do 90stopni musze przejechac az 8km przy dynamicznej jeździe. na zewnątrz jest ok 10 stopni wiec wydaje mi sie ze troche dlugo sie nagrzewa. w kabinie jest co prawda cieplo ale nie gorąco. czy to termostat ?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
greg505 |
#410249 Wysłany:
07 Lis 2010, 12:30; Temat postu: Re: problemy z temperaturą silnika. za niska. raczej nie ter |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
pucek napisał(a): czy to termostat ?
tak
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
pucek |
#410250 Wysłany:
07 Lis 2010, 12:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: Wołomin Rejestracja: 07 Lis 2010, Posty: 35
|
kolego dzięki za szybko odpowiedz. moje zdziwienie jest takie , ze w seju miałem podobny objaw i wtedy padł czujnik temperatury. ale byc moze wskaznik był walniety bo był nie seryjny  a podpowiesz gdzie znajduje sie temostat w 16V ?
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#410265 Wysłany:
07 Lis 2010, 13:03; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
tam gdzie wchodzi górny wąż z chłodnicy
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|