|
Obecny czas: 24 Cze 2025, 13:00
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
nickoo |
#414706 Wysłany:
22 Lis 2010, 19:58; Temat postu: ręczny prosze o pomoc |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dariuszs860 |
#414713 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
A bębny w jakim stanie? W jakiej pozycji jest dźwignia
nickoo napisał(a): Albo ręczny nie trzyma
po zaciągnięciu?
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414719 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#414726 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
A próbowałeś podciągnąć jeszcze na samoregulatorach ? Jak bebny nachodziły z oporem czy jeszcze luźno ?
Ty wymieniałes chociaz raz bebny w stosunku do szczek?
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414737 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#414741 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Chyba tylko linkach starych bo w 1 poscie piszesz ze szczeki w dobrym stanie czyli nie nowe . A npewno niczym nie zabrudziłeś szczęk i bębnów?
Miałem taki przypadek w pracy że po wymianie linek były takie objawy jak u ciebie, wtedy pomogła wymiana wszystkiego i po sprawie, ale to w pracy 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414746 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#414750 Wysłany:
22 Lis 2010, 20:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Ja bym proponował jeszcze troszeczke rozsunąć na samoregulatorach tylko tak z głowa zeby nie trzeba było młotkiem wbijać bębna  A jak nie pomoże to wymiana tylko czego ? Beben czy szczeki 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414759 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#414774 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
W takim razie nie wiem jak mam pomóc, u siebie bym wymieniał komplet ale ja rozumiem ze wszystko wiąże sie z kasą 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414784 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#414789 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Może jest tak, że wygina się blaszka, która naciąga linki. Dlatego ręczny jest słaby.Druga sprawa, to nierówno napięte linki. Jedno kolo przyblokuje, drugie nie będzie trzymać.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414792 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
czech22 |
#414797 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3107 Pomógł: 50
|
Jak wspomniana blaszka jest ustawiona pod dużym skosem, to nigdy nie zablokujesz obydwu kól. Warto się temu przyjrzeć.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414802 Wysłany:
22 Lis 2010, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#414834 Wysłany:
22 Lis 2010, 22:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Zobacz czy rozpora szczęk od ręcznego nie jest wyrobiona. STax tak ostatnio miał i by powiedział co i jak (zresztą gdzieś temat był niedawno).
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
LichuniU |
#414887 Wysłany:
22 Lis 2010, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Świdnica Rejestracja: 24 Mar 2010, Posty: 135
|
Też tak kiedyś miałem, słaby ręczny, wymiana okładzin... Za 2 miesiące znów ręcznego nie ma - wymiana bębnów i linek... Po 3 "dzidach" na placu znów brak ręcznego i gdzie tu szukać winnych?
Podpowiadali mi że to może być właśnie wina tych sprężynek i blaszek w bębnie, że jak są stare to mogą się wyginać...
Może warto spróbować, ja miałem dość i założyłem z tyłu tarcze... Teraz nie mogę się doczekać zimy 
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#414888 Wysłany:
22 Lis 2010, 23:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
LichuniU napisał(a): Podpowiadali mi że to może być właśnie wina tych sprężynek i blaszek w bębnie, że jak są stare to mogą się wyginać...
ale o co dokładnie chodzi
jaki koszt montażu tarcz?
_________________ Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty  topic20164.html

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem 
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
Łodziak |
#414900 Wysłany:
23 Lis 2010, 00:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Inny
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 08 Mar 2008, Posty: 1501 Pomógł: 31
|
ja przez swoje przygody z recznym strasznie sie zrazilem do bebnow. zawsze milaem tak ze jedno kolo hamowalo mocniej. wymienialem wszystko co tylko sie dalo ale bez wiekszych zmian. w koncu recznego prawie wcale nie bylo. pozniej zaczely sie jazdy przy hamowaniu hamulcem zasadniczym tzn tylne lewe kolo za mocno hamowalo( przy gwaltownym hamowaniu na suchym asfalcie potrafilo zablokowac to kolo).wymienilem korektory sily hamowania-nie pomoglo wiec jezdzilem po mechanikach oni tylko regulowali i bylo dobrze przez tydzien pozniej wszystko szlog trafial. w koncu udalo mi sie z tym uporac ale znowu zaczely sie cyrki z przednimi hamulcami. dokladnie to prawe przednie kolo za slabo hamowalo wiec rozebralem wszystko przeczyscilem i dziala. wygladalo na to ze zacisk byl zapieczony
STax napisał(a): mam w końcu ręczny na obu kołach Co było problemem? Rozpieracz szczęk (ta metalowa część wsadzana między szczęki) w miejscu styku ze szczękami wyrobił się na kilka mm głębokości. Został nadspawany a potem odpowiednio wypiłowany i teraz ręczny bardzo fajnie łapie.
_________________ punto I sx 1.1 55KM '97 - było Seat Ibiza 1.4 16V 101KM 2003r. - jest

Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#414914 Wysłany:
23 Lis 2010, 00:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
nickoo, licz 500 zł. Jak się postarasz to w połowie się zmieścisz (mnie na nowych częściach wyszło ok 400 zł ale trzeba łowić okazję na allegro).
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
pielaa4 |
#415383 Wysłany:
24 Lis 2010, 16:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: krakow Rejestracja: 28 Wrz 2007, Posty: 264 Pomógł: 12
|
problem z recznym w punto to normalka jak sie zastosuje zamienniki przerabialem ten temat jak zalozylem zamiennik to wtedy byly klopoty z recznym problem polega z tymi samoregulatorami ze sa slabej jakosci i przeskakuja i reczny nie trzyma
|
|
Góra |
|
 |
LichuniU |
#415628 Wysłany:
25 Lis 2010, 01:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Świdnica Rejestracja: 24 Mar 2010, Posty: 135
|
nickoo napisał(a): LichuniU napisał(a): Podpowiadali mi że to może być właśnie wina tych sprężynek i blaszek w bębnie, że jak są stare to mogą się wyginać... ale o co dokładnie chodzi jaki koszt montażu tarcz?
Tak jak ktoś wyżej napisał chodzi mi o te rozpieracze szczęk, samoregulatory i całe to ustrojstwo w bębnie ;P Może tak jak chłopaki wyżej napisali wymiana pomoże
Mnie przekładka na tarcze kosztowała też w okolicach 500 zł bez tarcz i klocków bo kupiłem z zaciskami i były prawie jak nówki...
Pozdro
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|