You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #420157 Wysłany: 08 Gru 2010, 01:45; 
 Temat postu: Trzeba odłaczać akumulator ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Myślibórz
Rejestracja: 29 Lis 2010,
Posty: 293
Pomógł: 6
Witam was.
Poczytałem troche na googlach i różnie tam piszą , jedni ze trzeba potem odłączać aku na godzine , potem podłaczyc i czekać do właczenia się wiatraka.
Chodzi mi o to że czyściłem silniczek krokowy i teraz niewiem czy do 100% satysfakcji musze odłączać ten aku a potem podłaczać itp ?
Coś sie mogło poprzestawiać jak go odłaczyłem ?
Bo szczerze szkoda mi paliwa żeby tak o sobie chodził , zanim mi wiatrak by sie właczył to z 30minut by musiał chodzić.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #420261 Wysłany: 08 Gru 2010, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
Teoretycznie nie musisz tego robić, jak obroty zachowują się normalnie to chyba nie ma potrzeby.
Ja po czyszczeniu nie odpinałem aku, ale odpaliłem i czekałem aż się wyłączy wiatrak. Robiłem to w garażu, więc trwało to ok. 15minut

Odpięcie akumulatora na godzinę czy dobę w teorii zupełnie nic nie daje, poza zgubieniem stacji przez radio...

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #420263 Wysłany: 08 Gru 2010, 15:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Nigdy nie słyszałem ze strony serwisów, aby po odłączeniu aku włączać silnik i czekać aż do załączenia wiatraka. Wiele razy ładowalem akumulator i po podłączeniu od razu jechałem, i nic złego się nie stało. Jedynie nalezy pamiętać, aby podczas ładowania aku. odłączyć klemy.
Oczywiście ładują bez ściągania, ale jak w książce serwisowej tak zalecają, to się do tego stosuje.


Ostatnio edytowany przez czech22, 08 Gru 2010, 15:59, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #420266 Wysłany: 08 Gru 2010, 15:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
czech22 napisał(a):
Jedynie nalezy pamiętać, aby podczas ładowania aku. odłączyć klemy.


teoretycznie tak, ale też teoretycznie nic nie powinno się stać bez odłączenia

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #420271 Wysłany: 08 Gru 2010, 16:08; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
BolekPunto zapewne miał na myśli, czy PI podlega autoadaptacji po takim zabiegu.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #420383 Wysłany: 08 Gru 2010, 22:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
nie musisz odłączać aku, i nie musisz czekać do załączenia wiatraka,ma działać poprawnie

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #420394 Wysłany: 08 Gru 2010, 22:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Myślibórz
Rejestracja: 29 Lis 2010,
Posty: 293
Pomógł: 6
No nie odłączałem ani nic.
Krokowiec topił się całą noc w benzynie czy rozpuszczalniku.
Po założeniu jest troche lepiej czuć poprawe , ale itak czasem faluje od 600-1200.

_________________
Fiat Punto 1.6 Sporting


Góra
 Profil  
 
 
 Post #420474 Wysłany: 09 Gru 2010, 09:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 14 Paź 2010,
Posty: 613
Wystarczy że po założeniu krokowca przekręcisz kluczyk na kilka sekund,wtedy powinien się wstępnie "ustawic".

_________________
Było: '95 Bertone Cabrio
'84 FSM 126p Rally & Cult
'90 FSM 126p Cabrio
'93 E36 318/320/323 Modes
'90 FSO 125p "1313"


Jest: '96 Audi A3 1.9TDI
'90 FSM 126 Bis
'87 FSM 126p Tufo
'90 FSM 126p Oslo Rally


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO