You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 26 Kwi 2025, 04:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #422484 Wysłany: 16 Gru 2010, 00:51; 
 Temat postu: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
Witam

Mam pytanie do użytkowników Abarthów przede wszystkim...

Jak to jest z częściami do tych Grandziaków ? Bo osiągi aż tak bardzo nie różnią się ( zwłaszcza , gdyby jeszcze podkręcić lekko T-jeta , co słyszalem nie jest problem, bo jeden znajomek ma podkrecony do 134 KM i zwiekszony moment do iluś tam... dokładnie nie pamietam... )

Póki co pytam czysto teoretycznie , chciałbym wiedzieć ew. co tam w domu mówic hehe :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #422492 Wysłany: 16 Gru 2010, 01:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
przyrost 14PS tylko ? To chyba na jakiś słabym doładowaniu ... realnie 140+ PS zrobi się spokojnie , wtedy masz osiągi abartha i cieszysz się elastycznością dzięki 5 przełożeniom ;)

Abartha nie mam , jednak jeśli chodzi o części to zależy co masz na myśli do abartha ? Jeśli chodzi o części karoserii to jak na lekarstwo ... silnik to wiadomo większość w ASO dostaniesz

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422607 Wysłany: 16 Gru 2010, 19:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4866
Pomógł: 39
Abarth 120KM? co to za wersja

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422611 Wysłany: 16 Gru 2010, 20:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
kox - przeczytaj uwaznie...

Pytam o róznice miedzy Grande Punto Sport (Wersja 120 KM benzyna) , a Abarth Grande Punto...

No o lakiernicze nie pytam , bo tego wolalbym nie wymieniac ;p Chodzi mi raczej o normalne eksploatacyjne częsci, amortyzatory, hamulce, tarcze, itp...

14 KM , nie wiem przeciez jak podkrecal , nie pytalem... A czy z kolega "Cinek" mozna się jakoś skontaktowac ? Widze ze on ze Sporta zrobil 165 KM ...

Czy az tak duże podkręcenie turbiny w Sporcie nie skraca jakoś diametralnie jego żywotności ? I jak jest z softem ?

Gdyby bylo ok. 145 KM to wtedy Abarth byłby zbędny... A sporo tys. jednak zaoszczędzone...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422614 Wysłany: 16 Gru 2010, 20:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
w gpa jest inny zawias, hamulce

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422622 Wysłany: 16 Gru 2010, 20:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4866
Pomógł: 39
no tak nie zauważyłem tej jednej literki w temacie,pisz jaśniejsze tematy a nie będzie nieporozumień

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422632 Wysłany: 16 Gru 2010, 20:50; 
 Temat postu: Re: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1578
Pomógł: 2
sunger40 napisał(a):
jeden znajomek ma podkrecony do 134 KM i zwiekszony moment do iluś tam... dokładnie nie pamietam... )



T-Jet 120 KM na hamowni pokazuje realnie 140 KM. Więc sobie zepsuł :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422635 Wysłany: 16 Gru 2010, 20:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
hamowania hamowni nie rowna

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422683 Wysłany: 16 Gru 2010, 23:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
kox, powiedz mi - co jest niezrozumiałego w napisanym przeze mnie temacie ? ;/

zoon - nie wiem czy ma 134 czy 154 - powiedział ze podkrecil sobie o 14 KM... Wiec wychodzi na to , ze oprocz lansu ktory moze dac Abarth swoim znaczkiem wiele wiecej do zaoferowania nie ma... ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422686 Wysłany: 16 Gru 2010, 23:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
sunger40 przeczytales moje dwa posty wczesniej :>

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422689 Wysłany: 16 Gru 2010, 23:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 11 Sie 2009,
Posty: 245
Pomógł: 1
spróbuj założyć do AGP zimowe opony na 15', to zobaczysz jedną z różnic, o której mówi greg505 :E

_________________
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422713 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym , hamują w ost chwile, a zawias jak będzie lekko wyżej i nie aż tak twardo też przezyje... a z tego co czytałem na forach w Sporcie jest wystarczająca twardy i nawet przy wysokich prędkościach trzyma się pewnie drogi...

o której róznicy mowisz , Raff ? Sory, ja po prostu w tematyce samochód kompletnie się nie obeznaję, jeśli chodzi o mechaniczne sprawy...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422717 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:33; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
sunger40 napisał(a):
Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym

porównaj średnicę tarcz z przodu

Cytuj:
Przednia tarcza hamulcowa wentylowana ø 305 mm x 28 mm

nie sądzę że przy 15 calowych kołach wsadzisz takie tarcze, no ale mogę się mylić

tu masz dane Grande Punto Abarth w wersji 155 KM: http://www.fiatpress.pl/uploads/news/id ... 5%20KM.pdf

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422718 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:34; 
 Temat postu: Re: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
zoon napisał(a):

T-Jet 120 KM na hamowni pokazuje realnie 140 KM. Więc sobie zepsuł :D


to zależy ... nie zawsze gifty są takie duże ... ja miałem 136ps na hamowni obciążeniówce

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422720 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Sie 2008,
Posty: 5176
Pomógł: 1
chociaż nawet i do abartha fajnie by było wsadzić gwint.. to i do sporta można. Także zawiecha to nie problem.
ale abarth też ma inne zderzaki itp.
a hamulce.. ja sobie nie wyobrażam takim autkiem (ok.140-150koni) nie pojechać na tor i sie pobawić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422721 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 11 Sie 2009,
Posty: 245
Pomógł: 1
sunger40 sprawa polega na tym, że w AGP zastosowano większe tarcze hamulcowe, co przekłada sie nie tylko na parametry hamowania, ale również na to, że musisz stosować większe rozmiary felg, czy to stalowych, czy aluminiowych. Ja w moim T-jecie na zimę założyłem 15-tki z wyższym profilem opony. W AGP takiej sztuki raczej nie zrobisz.
Mały off-top - dobrze, że mam te 15-tki stalówki, bo podczas "małej zabawy na śniegu i lodzie" na parkingu wykryłem jednym kołem krawężnik - efekt: lekko ugięty rant felgi, ale powietrze zostało :E Temat już załatwiłem, koszt prostowania i wyważenie 20PLN. Dobrze, że to nie były moje letnie alu :E

_________________
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html


Ostatnio edytowany przez Raff, 17 Gru 2010, 00:40, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #422722 Wysłany: 17 Gru 2010, 00:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
sunger40 napisał(a):
14 KM , nie wiem przeciez jak podkrecal , nie pytalem... A czy z kolega "Cinek" mozna się jakoś skontaktowac ? Widze ze on ze Sporta zrobil 165 KM ...

Czy az tak duże podkręcenie turbiny w Sporcie nie skraca jakoś diametralnie jego żywotności ? I jak jest z softem ?

Gdyby bylo ok. 145 KM to wtedy Abarth byłby zbędny... A sporo tys. jednak zaoszczędzone...


Musisz sobie odpowiedzieć czy zależy Ci na mocy czy na sportowym aucie.

Cinek zawsze jest dostępny - cinsoft.pl

Wszystko skraca żywotność , temat rzeka , poczytaj posty Cinka ...

Niektórzy serie zajadą po 40kkm ,a inny mocne mody mają po 200kkm zależy jak kto jeździ , a wiadomo , że w klekocie turbo , sprzęgło i 2 mas to rzeczy eksploatacyjne i trzeba się liczyć z wymianą co jakiś czas. Jak dbasz to taki soft nie zaszkodzi.

do 150ps imho wyciągniesz z t-jeta
inna sprawa , że abarth może nie powala mocą , ale gadżetami tak. Masz nie banalny wygląd , super fotele , fajne hantle , niższy zawias , za to się dopłaca.

[ Dodano: 17 Gru 2010 00:42 ]
sunger40 napisał(a):
Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym , hamują w ost chwile, a zawias jak będzie lekko wyżej i nie aż tak twardo też przezyje... a z tego co czytałem na forach w Sporcie jest wystarczająca twardy i nawet przy wysokich prędkościach trzyma się pewnie drogi...

o której róznicy mowisz , Raff ? Sory, ja po prostu w tematyce samochód kompletnie się nie obeznaję, jeśli chodzi o mechaniczne sprawy...


Hamulce to ciskanie na ręcznym to bezpieczeństwo . Sport ma zawias ok i spokojnie trzyma się przy 220km.h ale nie w tym rzecz, hamulce puchną bardzo szybko od ciężaru , dlatego gpa ma ogromną przewagę - dobre hantle.

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422740 Wysłany: 17 Gru 2010, 01:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
lakikwap

Też sobie nie wyobrażam, tak jak z moją HaGieTą probowałem...

Dlatego Was jako specjalistów pytam o takie niuanse... Dla mnie te liczby nie wiele mówią... Tak jak ja zacząłbym wymądrzać sie tutaj o cyklach koniunkturalnych itp ;p

Raff

Podkręcałeś coś w swojej T-jecie ? Generalnie miałeś styczność może z HGT ? Duża różnica jeśli chodzi o odczucia z jazdy (nie chodzi mi o stricte komfort a raczej o inne sprawy)

kazaa

Dla mnie to jest zrozumiałe, że jak dbasz - tak masz... O HGT dbałem i nie było żle z awaryjnością, jak tu niektórzy lamentują... Fakt, częściej mu coś dolegało niż pokrewnej wersji 1.2 którą posiadał koleszka, ale na to jest się przygotowanym kupując samochód z aspiracjami sportowego...

Fakt dopłaca się tak jak piszecie, ale jak patrze na niemieckich ogłoszeniach ta różnica wynosi około 2 do 3 tys euro... nie jest to mało ale też już nie az tak dużo przy zakupie T-jeta / Abartha ...

To są na razie tylko moje wolne deliberacje, ale tak jak z HGT tak i tu potrzebuje więcej czasu do namysłu, żeby , nawet jeśli zakup będzie dopiero na późną wiosnę, być zadowolonym z samochodu i wydanych pieniedzy...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422751 Wysłany: 17 Gru 2010, 09:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory
Rejestracja: 11 Sie 2009,
Posty: 245
Pomógł: 1
sunger40 jedyny mój kontakt z HGT miałem kiedyś pod światłami. Autka rozpędzały się w sposób zbliżony, co też sugerują "suche dane z tabel", ale T-jet poszedł nieznacznie do przodu :E Czy to była sprawa auta, przełożeń, czy refleksu przy zmianie biegów trudno mi powiedzieć.
Kiedyś chciałem zrobić moda w GPku, ale nie byłem pewien, czy ori przeniesienie napędu, skrzynia, sprzęgło, hamulce (jak słusznie zauważył kazaa) dają radę. Myślałem gdzieś o podniesieniu mocy właśnie do poziomu AGP, bo zabawa w "+ parę koni" wg mnie nie ma sensu. Temat jednak trochę umarł z powodu braku czasu i pewnych obaw co do niezawodności auta - śmigam nim dziennie do roboty, więc wolę, żeby nie kaprysiło. Ech życie... :E Swoją drogą myślałem o kupnie AGP, miałem podobne dylematy do Twoich, ale suma sumarum zdecydowałem się na T-jeta z powodów czysto serwisowych...jak zobaczyłem, że najbliższy salon jest w Krakowie, to trochę odpuściłem z AGP. Średnio chciało by mi się jeździć na gwarancji z jakąś pierdółką do Krakowa.


sunger40 napisał(a):
Tak jak ja zacząłbym wymądrzać sie tutaj o cyklach koniunkturalnych itp ;p


off-topic :> http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_koniunkturalny

_________________
Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422772 Wysłany: 17 Gru 2010, 12:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 770
Pomógł: 3
Największe różnice:
- hamulce > przód jak w AR159, tył jak w Bravo
- zawieszenie > krótsze sprężyny, twardsze amortyzatory, grubsze stabilizatory ; bodajże buda też jest sztywniejsza
- silnik > sterowanie, wtryskiwacze, wydech ; nie wiem czy IC nie jest inny
- skrzynia biegów > 6-biegowa z mocnym sprzęgłem (wytrzymuje 260KM i grubo ponad 300Nm)
- wnętrze > fotele i inne dupsy
- zewnętrzne > każdy widzi

Gdzieś czytałem że do T-jet wkładali graty z AGP (przy konwersji na esse esse, wszystkie stare części dostajesz w takim gustownym drewnianym pudełku) i osiągali ~150KM.

Image

Aha, AGP na hamowni raczej pokazuje 145-150KM ale zazwyczaj ma 240-250Nm (zamiast 155KM @ 230Nm) :)


Raff napisał(a):
spróbuj założyć do AGP zimowe opony na 15', to zobaczysz jedną z różnic, o której mówi greg505 :E


Oj, nawet z 16" będzie problem - wiem, sam szukałem...

Raff napisał(a):
jak zobaczyłem, że najbliższy salon jest w Krakowie, to trochę odpuściłem z AGP. Średnio chciało by mi się jeździć na gwarancji z jakąś pierdółką do Krakow


Ekskluzywność kosztuje :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422776 Wysłany: 17 Gru 2010, 12:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK
Rejestracja: 09 Lut 2009,
Posty: 555
kazaa, przypuszczam że twój GP po modzie spokojnie objężdża GPA w standardzie. A i elastyczność w JTD z takim momentem też znacznie lepsza. Podobnie miałem w Superbie 2,0 TDI po modzie octavia VRS nie miała szans tak do ok 160 km/h. Pozniej ujawnila sie wieksza o 20 KM moc benzyniaka no i wiekszy zakres obrotów. Jednak na światach spokojnie odjeżdżałem.

_________________
FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422827 Wysłany: 17 Gru 2010, 15:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
olos47 napisał(a):
kazaa, przypuszczam że twój GP po modzie spokojnie objężdża GPA w standardzie. A i elastyczność w JTD z takim momentem też znacznie lepsza. Podobnie miałem w Superbie 2,0 TDI po modzie octavia VRS nie miała szans tak do ok 160 km/h. Pozniej ujawnila sie wieksza o 20 KM moc benzyniaka no i wiekszy zakres obrotów. Jednak na światach spokojnie odjeżdżałem.


Na prostej myślę , że tak. Z esseesse byłoby ciężko , jednak na torze nie będę udawał , że agp będzie lepsze . Zawias + hamulce i mój ciężki przód - nie ma szans.

[ Dodano: 17 Gru 2010 15:11 ]
sunger40 napisał(a):
kazaa

Dla mnie to jest zrozumiałe, że jak dbasz - tak masz... O HGT dbałem i nie było żle z awaryjnością, jak tu niektórzy lamentują... Fakt, częściej mu coś dolegało niż pokrewnej wersji 1.2 którą posiadał koleszka, ale na to jest się przygotowanym kupując samochód z aspiracjami sportowego...

Fakt dopłaca się tak jak piszecie, ale jak patrze na niemieckich ogłoszeniach ta różnica wynosi około 2 do 3 tys euro... nie jest to mało ale też już nie az tak dużo przy zakupie T-jeta / Abartha ...

To są na razie tylko moje wolne deliberacje, ale tak jak z HGT tak i tu potrzebuje więcej czasu do namysłu, żeby , nawet jeśli zakup będzie dopiero na późną wiosnę, być zadowolonym z samochodu i wydanych pieniedzy...


Musisz zdecydować czy chcesz sportowe auto. Jeżeli nie zależy Ci na wyglądzie , a same osiągi i tańszy serwis to jak najbardziej t-jet z softem da rade.

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #422925 Wysłany: 17 Gru 2010, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1680
Zawsze można wziąć T-Jeta, założyć potężny hebel z Alfy, sportowe zawieszenie, wymienić sprężarkę, wtryski, intercooler, wydech, wtedy zrobić program u Cinka i mieć prawdziwego wilka w owczej skórze. 200HP z tego silnika jest do zrobienia bez problemu.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #423550 Wysłany: 20 Gru 2010, 16:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 08 Sty 2009,
Posty: 164
2rotor

to chyba bylo by najrozsądniejesze, bo po małym rekonesansie z Abarthem bylo by za duzo problemów... Kilka serwisów w całej Polsce, we Fiacie zabierać się za niego nikt ne będzie chciał, a części droższe o dziesiąt procent...

kazaa

Mozna wiedziec ile wyniosła Cie Twoja modyfikacja ? I ile juz kilometrów przejechałes ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #423893 Wysłany: 22 Gru 2010, 00:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
sunger40 napisał(a):

Mozna wiedziec ile wyniosła Cie Twoja modyfikacja ? I ile juz kilometrów przejechałes ?


Przejechałem ponad 12kkm na nowym setupie, co do ceny uderzaj do Cinka , jednak dodanie takiej mocy to grosze w porównaniu do aut n/a

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 39 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO