|
Obecny czas: 26 Kwi 2025, 04:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
sunger40 |
#422484 Wysłany:
16 Gru 2010, 00:51; Temat postu: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
Witam
Mam pytanie do użytkowników Abarthów przede wszystkim...
Jak to jest z częściami do tych Grandziaków ? Bo osiągi aż tak bardzo nie różnią się ( zwłaszcza , gdyby jeszcze podkręcić lekko T-jeta , co słyszalem nie jest problem, bo jeden znajomek ma podkrecony do 134 KM i zwiekszony moment do iluś tam... dokładnie nie pamietam... )
Póki co pytam czysto teoretycznie , chciałbym wiedzieć ew. co tam w domu mówic hehe 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
kazaa |
#422492 Wysłany:
16 Gru 2010, 01:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
przyrost 14PS tylko ? To chyba na jakiś słabym doładowaniu ... realnie 140+ PS zrobi się spokojnie , wtedy masz osiągi abartha i cieszysz się elastycznością dzięki 5 przełożeniom
Abartha nie mam , jednak jeśli chodzi o części to zależy co masz na myśli do abartha ? Jeśli chodzi o części karoserii to jak na lekarstwo ... silnik to wiadomo większość w ASO dostaniesz
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#422607 Wysłany:
16 Gru 2010, 19:54; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
Abarth 120KM? co to za wersja
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#422611 Wysłany:
16 Gru 2010, 20:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
kox - przeczytaj uwaznie...
Pytam o róznice miedzy Grande Punto Sport (Wersja 120 KM benzyna) , a Abarth Grande Punto...
No o lakiernicze nie pytam , bo tego wolalbym nie wymieniac ;p Chodzi mi raczej o normalne eksploatacyjne częsci, amortyzatory, hamulce, tarcze, itp...
14 KM , nie wiem przeciez jak podkrecal , nie pytalem... A czy z kolega "Cinek" mozna się jakoś skontaktowac ? Widze ze on ze Sporta zrobil 165 KM ...
Czy az tak duże podkręcenie turbiny w Sporcie nie skraca jakoś diametralnie jego żywotności ? I jak jest z softem ?
Gdyby bylo ok. 145 KM to wtedy Abarth byłby zbędny... A sporo tys. jednak zaoszczędzone...
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#422614 Wysłany:
16 Gru 2010, 20:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
w gpa jest inny zawias, hamulce
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#422622 Wysłany:
16 Gru 2010, 20:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
no tak nie zauważyłem tej jednej literki w temacie,pisz jaśniejsze tematy a nie będzie nieporozumień
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
zoon |
#422632 Wysłany:
16 Gru 2010, 20:50; Temat postu: Re: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM |
|
 |
Ekstremista |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1578 Pomógł: 2
|
sunger40 napisał(a): jeden znajomek ma podkrecony do 134 KM i zwiekszony moment do iluś tam... dokładnie nie pamietam... )
T-Jet 120 KM na hamowni pokazuje realnie 140 KM. Więc sobie zepsuł 
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#422635 Wysłany:
16 Gru 2010, 20:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
hamowania hamowni nie rowna
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#422683 Wysłany:
16 Gru 2010, 23:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
kox, powiedz mi - co jest niezrozumiałego w napisanym przeze mnie temacie ? ;/
zoon - nie wiem czy ma 134 czy 154 - powiedział ze podkrecil sobie o 14 KM... Wiec wychodzi na to , ze oprocz lansu ktory moze dac Abarth swoim znaczkiem wiele wiecej do zaoferowania nie ma... ?
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#422686 Wysłany:
16 Gru 2010, 23:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
sunger40 przeczytales moje dwa posty wczesniej 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
Raff |
#422689 Wysłany:
16 Gru 2010, 23:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 245 Pomógł: 1
|
spróbuj założyć do AGP zimowe opony na 15', to zobaczysz jedną z różnic, o której mówi greg505 
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#422713 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym , hamują w ost chwile, a zawias jak będzie lekko wyżej i nie aż tak twardo też przezyje... a z tego co czytałem na forach w Sporcie jest wystarczająca twardy i nawet przy wysokich prędkościach trzyma się pewnie drogi...
o której róznicy mowisz , Raff ? Sory, ja po prostu w tematyce samochód kompletnie się nie obeznaję, jeśli chodzi o mechaniczne sprawy...
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#422717 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:33; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
sunger40 napisał(a): Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym porównaj średnicę tarcz z przodu Cytuj: Przednia tarcza hamulcowa wentylowana ø 305 mm x 28 mm
nie sądzę że przy 15 calowych kołach wsadzisz takie tarcze, no ale mogę się mylić
tu masz dane Grande Punto Abarth w wersji 155 KM: http://www.fiatpress.pl/uploads/news/id ... 5%20KM.pdf
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#422718 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:34; Temat postu: Re: Grande Punto Abarth a T-jet 120KM |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
zoon napisał(a): T-Jet 120 KM na hamowni pokazuje realnie 140 KM. Więc sobie zepsuł 
to zależy ... nie zawsze gifty są takie duże ... ja miałem 136ps na hamowni obciążeniówce
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#422720 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
chociaż nawet i do abartha fajnie by było wsadzić gwint.. to i do sporta można. Także zawiecha to nie problem.
ale abarth też ma inne zderzaki itp.
a hamulce.. ja sobie nie wyobrażam takim autkiem (ok.140-150koni) nie pojechać na tor i sie pobawić.
|
|
Góra |
|
 |
Raff |
#422721 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 245 Pomógł: 1
|
sunger40 sprawa polega na tym, że w AGP zastosowano większe tarcze hamulcowe, co przekłada sie nie tylko na parametry hamowania, ale również na to, że musisz stosować większe rozmiary felg, czy to stalowych, czy aluminiowych. Ja w moim T-jecie na zimę założyłem 15-tki z wyższym profilem opony. W AGP takiej sztuki raczej nie zrobisz.
Mały off-top - dobrze, że mam te 15-tki stalówki, bo podczas "małej zabawy na śniegu i lodzie" na parkingu wykryłem jednym kołem krawężnik - efekt: lekko ugięty rant felgi, ale powietrze zostało  Temat już załatwiłem, koszt prostowania i wyważenie 20PLN. Dobrze, że to nie były moje letnie alu 
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html
Ostatnio edytowany przez Raff, 17 Gru 2010, 00:40, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#422722 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
sunger40 napisał(a): 14 KM , nie wiem przeciez jak podkrecal , nie pytalem... A czy z kolega "Cinek" mozna się jakoś skontaktowac ? Widze ze on ze Sporta zrobil 165 KM ...
Czy az tak duże podkręcenie turbiny w Sporcie nie skraca jakoś diametralnie jego żywotności ? I jak jest z softem ?
Gdyby bylo ok. 145 KM to wtedy Abarth byłby zbędny... A sporo tys. jednak zaoszczędzone... Musisz sobie odpowiedzieć czy zależy Ci na mocy czy na sportowym aucie. Cinek zawsze jest dostępny - cinsoft.pl Wszystko skraca żywotność , temat rzeka , poczytaj posty Cinka ... Niektórzy serie zajadą po 40kkm ,a inny mocne mody mają po 200kkm zależy jak kto jeździ , a wiadomo , że w klekocie turbo , sprzęgło i 2 mas to rzeczy eksploatacyjne i trzeba się liczyć z wymianą co jakiś czas. Jak dbasz to taki soft nie zaszkodzi. do 150ps imho wyciągniesz z t-jeta inna sprawa , że abarth może nie powala mocą , ale gadżetami tak. Masz nie banalny wygląd , super fotele , fajne hantle , niższy zawias , za to się dopłaca. [ Dodano: 17 Gru 2010 00:42 ]sunger40 napisał(a): Przeczytałem, ale hamulce az tak dużej różnicy mi nie sprawią bo nie należe do typów którzy cisną na recznym , hamują w ost chwile, a zawias jak będzie lekko wyżej i nie aż tak twardo też przezyje... a z tego co czytałem na forach w Sporcie jest wystarczająca twardy i nawet przy wysokich prędkościach trzyma się pewnie drogi...
o której róznicy mowisz , Raff ? Sory, ja po prostu w tematyce samochód kompletnie się nie obeznaję, jeśli chodzi o mechaniczne sprawy...
Hamulce to ciskanie na ręcznym to bezpieczeństwo . Sport ma zawias ok i spokojnie trzyma się przy 220km.h ale nie w tym rzecz, hamulce puchną bardzo szybko od ciężaru , dlatego gpa ma ogromną przewagę - dobre hantle.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#422740 Wysłany:
17 Gru 2010, 01:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
lakikwap
Też sobie nie wyobrażam, tak jak z moją HaGieTą probowałem...
Dlatego Was jako specjalistów pytam o takie niuanse... Dla mnie te liczby nie wiele mówią... Tak jak ja zacząłbym wymądrzać sie tutaj o cyklach koniunkturalnych itp ;p
Raff
Podkręcałeś coś w swojej T-jecie ? Generalnie miałeś styczność może z HGT ? Duża różnica jeśli chodzi o odczucia z jazdy (nie chodzi mi o stricte komfort a raczej o inne sprawy)
kazaa
Dla mnie to jest zrozumiałe, że jak dbasz - tak masz... O HGT dbałem i nie było żle z awaryjnością, jak tu niektórzy lamentują... Fakt, częściej mu coś dolegało niż pokrewnej wersji 1.2 którą posiadał koleszka, ale na to jest się przygotowanym kupując samochód z aspiracjami sportowego...
Fakt dopłaca się tak jak piszecie, ale jak patrze na niemieckich ogłoszeniach ta różnica wynosi około 2 do 3 tys euro... nie jest to mało ale też już nie az tak dużo przy zakupie T-jeta / Abartha ...
To są na razie tylko moje wolne deliberacje, ale tak jak z HGT tak i tu potrzebuje więcej czasu do namysłu, żeby , nawet jeśli zakup będzie dopiero na późną wiosnę, być zadowolonym z samochodu i wydanych pieniedzy...
|
|
Góra |
|
 |
Raff |
#422751 Wysłany:
17 Gru 2010, 09:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 245 Pomógł: 1
|
sunger40 jedyny mój kontakt z HGT miałem kiedyś pod światłami. Autka rozpędzały się w sposób zbliżony, co też sugerują "suche dane z tabel", ale T-jet poszedł nieznacznie do przodu  Czy to była sprawa auta, przełożeń, czy refleksu przy zmianie biegów trudno mi powiedzieć.
Kiedyś chciałem zrobić moda w GPku, ale nie byłem pewien, czy ori przeniesienie napędu, skrzynia, sprzęgło, hamulce (jak słusznie zauważył kazaa) dają radę. Myślałem gdzieś o podniesieniu mocy właśnie do poziomu AGP, bo zabawa w "+ parę koni" wg mnie nie ma sensu. Temat jednak trochę umarł z powodu braku czasu i pewnych obaw co do niezawodności auta - śmigam nim dziennie do roboty, więc wolę, żeby nie kaprysiło. Ech życie...  Swoją drogą myślałem o kupnie AGP, miałem podobne dylematy do Twoich, ale suma sumarum zdecydowałem się na T-jeta z powodów czysto serwisowych...jak zobaczyłem, że najbliższy salon jest w Krakowie, to trochę odpuściłem z AGP. Średnio chciało by mi się jeździć na gwarancji z jakąś pierdółką do Krakowa.
sunger40 napisał(a): Tak jak ja zacząłbym wymądrzać sie tutaj o cyklach koniunkturalnych itp ;p
off-topic http://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_koniunkturalny
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 120 km (Black)
Fotki autka w galerii
http://fiatpunto.com.pl/topic17752.html
|
|
Góra |
|
 |
srbenda |
#422772 Wysłany:
17 Gru 2010, 12:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 770 Pomógł: 3
|
Największe różnice:
- hamulce > przód jak w AR159, tył jak w Bravo
- zawieszenie > krótsze sprężyny, twardsze amortyzatory, grubsze stabilizatory ; bodajże buda też jest sztywniejsza
- silnik > sterowanie, wtryskiwacze, wydech ; nie wiem czy IC nie jest inny
- skrzynia biegów > 6-biegowa z mocnym sprzęgłem (wytrzymuje 260KM i grubo ponad 300Nm)
- wnętrze > fotele i inne dupsy
- zewnętrzne > każdy widzi
Gdzieś czytałem że do T-jet wkładali graty z AGP (przy konwersji na esse esse, wszystkie stare części dostajesz w takim gustownym drewnianym pudełku) i osiągali ~150KM.
Aha, AGP na hamowni raczej pokazuje 145-150KM ale zazwyczaj ma 240-250Nm (zamiast 155KM @ 230Nm)
Raff napisał(a): spróbuj założyć do AGP zimowe opony na 15', to zobaczysz jedną z różnic, o której mówi greg505  Oj, nawet z 16" będzie problem - wiem, sam szukałem... Raff napisał(a): jak zobaczyłem, że najbliższy salon jest w Krakowie, to trochę odpuściłem z AGP. Średnio chciało by mi się jeździć na gwarancji z jakąś pierdółką do Krakow
Ekskluzywność kosztuje 
|
|
Góra |
|
 |
olos47 |
#422776 Wysłany:
17 Gru 2010, 12:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 555
|
kazaa, przypuszczam że twój GP po modzie spokojnie objężdża GPA w standardzie. A i elastyczność w JTD z takim momentem też znacznie lepsza. Podobnie miałem w Superbie 2,0 TDI po modzie octavia VRS nie miała szans tak do ok 160 km/h. Pozniej ujawnila sie wieksza o 20 KM moc benzyniaka no i wiekszy zakres obrotów. Jednak na światach spokojnie odjeżdżałem.
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#422827 Wysłany:
17 Gru 2010, 15:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
olos47 napisał(a): kazaa, przypuszczam że twój GP po modzie spokojnie objężdża GPA w standardzie. A i elastyczność w JTD z takim momentem też znacznie lepsza. Podobnie miałem w Superbie 2,0 TDI po modzie octavia VRS nie miała szans tak do ok 160 km/h. Pozniej ujawnila sie wieksza o 20 KM moc benzyniaka no i wiekszy zakres obrotów. Jednak na światach spokojnie odjeżdżałem. Na prostej myślę , że tak. Z esseesse byłoby ciężko , jednak na torze nie będę udawał , że agp będzie lepsze . Zawias + hamulce i mój ciężki przód - nie ma szans. [ Dodano: 17 Gru 2010 15:11 ]sunger40 napisał(a): kazaa
Dla mnie to jest zrozumiałe, że jak dbasz - tak masz... O HGT dbałem i nie było żle z awaryjnością, jak tu niektórzy lamentują... Fakt, częściej mu coś dolegało niż pokrewnej wersji 1.2 którą posiadał koleszka, ale na to jest się przygotowanym kupując samochód z aspiracjami sportowego...
Fakt dopłaca się tak jak piszecie, ale jak patrze na niemieckich ogłoszeniach ta różnica wynosi około 2 do 3 tys euro... nie jest to mało ale też już nie az tak dużo przy zakupie T-jeta / Abartha ...
To są na razie tylko moje wolne deliberacje, ale tak jak z HGT tak i tu potrzebuje więcej czasu do namysłu, żeby , nawet jeśli zakup będzie dopiero na późną wiosnę, być zadowolonym z samochodu i wydanych pieniedzy...
Musisz zdecydować czy chcesz sportowe auto. Jeżeli nie zależy Ci na wyglądzie , a same osiągi i tańszy serwis to jak najbardziej t-jet z softem da rade.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#422925 Wysłany:
17 Gru 2010, 21:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Zawsze można wziąć T-Jeta, założyć potężny hebel z Alfy, sportowe zawieszenie, wymienić sprężarkę, wtryski, intercooler, wydech, wtedy zrobić program u Cinka i mieć prawdziwego wilka w owczej skórze. 200HP z tego silnika jest do zrobienia bez problemu.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
sunger40 |
#423550 Wysłany:
20 Gru 2010, 16:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Kamil
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 08 Sty 2009, Posty: 164
|
2rotor
to chyba bylo by najrozsądniejesze, bo po małym rekonesansie z Abarthem bylo by za duzo problemów... Kilka serwisów w całej Polsce, we Fiacie zabierać się za niego nikt ne będzie chciał, a części droższe o dziesiąt procent...
kazaa
Mozna wiedziec ile wyniosła Cie Twoja modyfikacja ? I ile juz kilometrów przejechałes ?
|
|
Góra |
|
 |
kazaa |
#423893 Wysłany:
22 Gru 2010, 00:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2125 Pomógł: 10
|
sunger40 napisał(a): Mozna wiedziec ile wyniosła Cie Twoja modyfikacja ? I ile juz kilometrów przejechałes ?
Przejechałem ponad 12kkm na nowym setupie, co do ceny uderzaj do Cinka , jednak dodanie takiej mocy to grosze w porównaniu do aut n/a
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps  www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|