|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 07:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lukasz2484 |
#422227 Wysłany:
15 Gru 2010, 09:51; Temat postu: Zawieszenie TA-Technix |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 138
|
mam pytanie,otoz chce kupic komplet amorow i sprezyn do hgt i zastanawiam sie nad Ta-Technix, http://moto.allegro.pl/zawieszenie-sportowe-fiat-punto-188-i1331559337.html, ma ktos je zalozone,jak sie sprawuja i jak sie na nich jezdzi
|
|
Góra |
|
 |
|
|
pilot |
#422236 Wysłany:
15 Gru 2010, 11:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Mazowieckie Rejestracja: 01 Paź 2008, Posty: 1025 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#422310 Wysłany:
15 Gru 2010, 17:03; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
lukasz2484 |
#422546 Wysłany:
16 Gru 2010, 15:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 138
|
Marcin186 i jak sie jezdzi,mocno twarde?i czy czuc kazda dziure?
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#422547 Wysłany:
16 Gru 2010, 15:35; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
b1joooker |
#422552 Wysłany:
16 Gru 2010, 15:44; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 28 Lis 2010, Posty: 96
|
Poszukaj czegoś z MTS-Tehnika lepiej Ta-technix , to taka Sobie firma wcześniej kiedy sporo spędzałem czasu na forach BMW ludzie pisali o nie miłych zaskoczeniach dotyczących Ta-Technixa a z MTS-a patrząc na stosunek jakości do ceny dosyć bardzo i z gwintów i z amorków Sam Miałem okazję wypróbować amorki MTS-a w BMW E30 i patrząc na ich cenę to naprawde dawały radę W tej cenie myślę że nic ciekawszego niż MTS nie znajdziesz .
_________________ ... bo fikcja jest wykładnikiem prawdy ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25828.html Odwiedzaj,komentuj,doradzaj
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422562 Wysłany:
16 Gru 2010, 17:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
Ja posiadam cały komplet Ta-Technixa na obie osie  nie narzekam, żeby były jakieś problemy z zawiechą, trakcja wraz z oponami 195 ulega bardzo znacznemu poprawieniu  czy to jest beton ? wg mnie nie jest tak twardo, osobiście jeździłem znacznie twardszymi zawieszeniami
Od siebie dodam, że jeżeli nie będziesz jeździł po torze i nie jesteś zwolennikiem przycierania podwoziem na koleinach (co na gwintach zdarza się często) to polecam Ci bo w tej cenie nic lepszego jakościowo raczej nie znajdziesz 
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#422569 Wysłany:
16 Gru 2010, 17:22; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422581 Wysłany:
16 Gru 2010, 17:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
marcin186 no to na pewno nie można odmówić temu zawieszeniu, że jest twarde ale tak jak napisałeś w końcu jest sportowe tak więc nie ma co narzekać  ja takie lubię bo od pływania to są łodzie 
|
|
Góra |
|
 |
lukasz2484 |
#422687 Wysłany:
16 Gru 2010, 23:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 138
|
wlasnie zastanawiam sie nad kupnem calego kompletu razem z tymi sprezynami obnizajacymi
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422707 Wysłany:
17 Gru 2010, 00:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
ja mam cały komplet amortyzatory o skróconym skoku o 25mm i sprężyny 60/40 ale jak na moje oko to jest to 50/40 
|
|
Góra |
|
 |
_edi |
#422736 Wysłany:
17 Gru 2010, 01:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy Rejestracja: 20 Paź 2010, Posty: 532
|
Technix to taki kompromis cena/jakość. Wrażenia całkiem fajne dopóki nie pojeździsz na czymś klasę lepszym (weitec, kw) wtedy można poczuć różnicę. A co do twardości to jest to jeden z miększych kitów.
5ROCKY5 napisał(a): sprężyny 60/40 ale jak na moje oko to jest to 50/40 Razz Te dane podawane są mocno z dupy, wiele zależy po prostu od wagi auta. Zapakuj takie coś do ciężkiego diesla to siądzie niżej. Druga strona medalu, to to że na produktach m.in. (ale nie jestem 100% pewny) do pewnej granicy są umieszczane zawsze te same oznaczenia, mimo że są to sprężyny o różnych parametrach. Powód -> oszukiwanie żeby mieć TUV  5ROCKY5 napisał(a): nie jesteś zwolennikiem przycierania podwoziem na koleinach (co na gwintach zdarza się często)
Why? Przecież gwint można wyregulować, więc jak coś trze to siup do góry! Prędzej przytrze na niskim kicie, bo z reguły są dużo miększe.
lukasz2484
Jeśli ma to być Twoje pierwsze obniżone zawieszenie i już teraz wiesz, że nie będziesz szafował kołami co sezon to bierz  W przeciwnym wypadku raczej bym odpuścił i poszukał gwinta. I wbrew powszechnej opinii nie po to żeby dźwigać auto na zimę (kiedyś myślałem, że gwint to super sprawa, bo zimą da się jeździć -> g.... prawda, jak ktoś jeździł na max podniesionym gwincie to wie o czym mówię) tylko po to, żeby móc spasować prawie każde koło z budą.
IMHO samo obniżanie to półśrodki, bo najlepsze efekty są wtedy jak koło idealnie komponuje się z nadkolem, a nie jak się za wszelką cenę chce szurać miską po asfalcie.
Ale wywód 
_________________ Rock'n'Low Crew || the lower the better
|
|
Góra |
|
 |
Jarmo |
#422743 Wysłany:
17 Gru 2010, 08:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec/Dąbrowa Górnicza/Będzin Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 190
|
Idealny temat, bo od miesiąca intensywnie myślę TA-Technix czy gwint MTS... Czyli jeżeli np. nie jeżdżę na torze, raczej po normalnych drogach, ale jeżdżę w miarę dużo (średnio 100-150km dziennie) i często lubię szybkie łuki, to lepiej mts czy lepiej technix?
_________________ Jest -> Fiat Bravo 1.9 JTD 2001 Było -> Acura Integra LS Było -> Fiat Punto Mk2 1.2 8v mod
|
|
Góra |
|
 |
lukasz2484 |
#422748 Wysłany:
17 Gru 2010, 09:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 20 Lut 2009, Posty: 138
|
Wlasnie tez mysle do swojego hgt wsadzic technix,bylem na przegladzie i z amorami z przodu jak i z tylu kiepsko,wiec chce kupic komplet ze sprezynami,wczesniej jezdzilewm na sachs-ach i dawalo rade,
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422759 Wysłany:
17 Gru 2010, 10:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
_edi racja, że te dane są tylko i wyłącznie czysto katalogowe to nie ulega wątpliwości i jest zależne od masy samochodu
_edi napisał(a): Why? Przecież gwint można wyregulować, więc jak coś trze to siup do góry! Prędzej przytrze na niskim kicie, bo z reguły są dużo miększe. można wyregulować i praktycznie o to chodzi żeby spasować koło z nadwoziem  Ale wg mnie (to oczywiście moje zdanie) jeżeli ja miałbym sobie wyregulować by spasować koło z autem to byłby problem właśnie z tarciem bo teraz na kicie najniższy punkt w samochodzie jest niecałe 8cm od ziemi. Jadąc w koleinie po prostu zdarza mi się przytrzeć  A do spasowania 15 cali z budą musiałbym jeszcze gdzieś koło 2 cm w dół posadzić samochód  Jarmo napisał(a): lepiej mts czy lepiej technix?
nie wiem nie miałem okazji MTS-ów sprawdzać ale to chyba podobna półka  może _edi bd wiedzieć co lepsze 
|
|
Góra |
|
 |
b1joooker |
#422821 Wysłany:
17 Gru 2010, 14:58; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 28 Lis 2010, Posty: 96
|
Ja osobiście polecam MTS tak jak wcześniej napsiałem są to sprawdzone zawieszenia przeze Mnie Moi znajomi nie maja kompletnie problem uz tymi zawieszeniami a jeżdżą już an nich dosyć długo w tej cenie nei ma nic lepszego niż MTS. Najlepiej wejść na jakieś forum BMW i sprawdzić samemu opinie tych zawieszeń ponieważ sporo osób tam na tym lata i nie narzeka 
_________________ ... bo fikcja jest wykładnikiem prawdy ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25828.html Odwiedzaj,komentuj,doradzaj
|
|
Góra |
|
 |
_edi |
#422845 Wysłany:
17 Gru 2010, 16:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy Rejestracja: 20 Paź 2010, Posty: 532
|
A ja nie dam sobie ręki urwać, ale o ile pamięć mnie nie myli to MTS i TA-Technix mają te same wkłady. Popytam gdzie trzeba i dam znać:)
Jarmo a ile masz kasy do wydania? Jeśli robisz dużo km to poszukałbym jednak czegoś zdecydowanie lepszego. Lepiej wyrwać dobrą używkę niż nowego Technixa/MTSa. Jeśli nie straszny Ci beton to poszukaj GT Cupline, nie jest drogi, a daje radę.
A jak masz bardzo duży budżet to tylko KW Var.2. - bajka
5ROCKY5 napisał(a): Jadąc w koleinie po prostu zdarza mi się przytrzeć Razz
No niestety coś za coś  trzeba to przeboleć, ale moim zdaniem warto 
_________________ Rock'n'Low Crew || the lower the better
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422866 Wysłany:
17 Gru 2010, 17:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
_edi napisał(a): No niestety coś za coś trzeba to przeboleć, ale moim zdaniem warto zgadza się i nie narzekam  _edi napisał(a): o ile pamięć mnie nie myli to MTS i TA-Technix mają te same wkłady
nie byłbym zdziwiony tym bo są w podobnych granicach cenowych
to tzw "kity" dla mas
decyzja i tak będzie należeć do lukasz2484 oraz Jarmo 
|
|
Góra |
|
 |
_edi |
#422869 Wysłany:
17 Gru 2010, 18:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy Rejestracja: 20 Paź 2010, Posty: 532
|
5ROCKY5 napisał(a): to tzw "kity" dla mas Wink Razz
Nazwa "kit" jest tu jak najbardziej zobowiązująca hehe
A tak serio to jak ktoś chce tylko lekko zglebić, rok, góra dwa pojeździć i nie oczekuje komfortu tudzież super właściwości jezdnych (które i tak w porównaniu z serią sporo się poprawią nawet na Technixie czy MTSie) to będzie zadowolony. Osobiście drugi raz Technixa bym nie kupił.
OFF: 5ROCKY5 jest gdzieś Twój Kropas na forum?
_________________ Rock'n'Low Crew || the lower the better
|
|
Góra |
|
 |
5ROCKY5 |
#422961 Wysłany:
18 Gru 2010, 00:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
_edi napisał(a): OFF: 5ROCKY5 jest gdzieś Twój Kropas na forum? nie ma tylko to zdjęcie http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4cfaae747c0993957.jpg i na filmach ze spotów myślę, że jednak dadzą się skusić koledzy na któreś z tych zawieszeń ze względu na cenę  bo jednak za Weitec'a czy KW to trzeba troszkę dołożyć a jak wiadomo do kropków takich części nie ma dużo jak np golfvagen  _edi napisał(a): A tak serio to jak ktoś chce tylko lekko zglebić, rok, góra dwa pojeździć i nie oczekuje komfortu tudzież super właściwości jezdnych (które i tak w porównaniu z serią sporo się poprawią nawet na Technixie czy MTSie) to będzie zadowolony.
ja osobiście odczułem bardzo znaczną poprawę oczywiście dużo też dały 195 
|
|
Góra |
|
 |
b1joooker |
#423258 Wysłany:
19 Gru 2010, 10:42; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 28 Lis 2010, Posty: 96
|
Jeśli chodzi o zawieszenia MTS-a to podobno cały bazuje na częściach Koni starszych modelach itp.
_________________ ... bo fikcja jest wykładnikiem prawdy ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25828.html Odwiedzaj,komentuj,doradzaj
|
|
Góra |
|
 |
kedlaw |
#423663 Wysłany:
20 Gru 2010, 23:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Waldek
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 692 Pomógł: 2
|
Śmigam na amorach MTS i sprężynach MTS -35/-30, nie narzekam jak dla mnie dobrze się jeździ, jest niżej i twardziej niż na serii, w lato mam 195/45R15 a teraz zima to 165/65R14 i tak i tak jest dobrze. Złego słowa na MTSa nie powiem.
|
|
Góra |
|
 |
wałek |
#423674 Wysłany:
21 Gru 2010, 01:52; Temat postu: |
|
 |
Mr Schaft |
 |
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
ja tam polecam FK, na wiosne wpada gwint fk teraz jest sprezyny SPAX i amorki FK, sprezyny FK 60/40 to sciema i obnizaja o 40mm tylko - miałem i wiem . Znów SPAXy 50mm idealnie obnizaja, przod nie siedzi wyzej niz tył jak to w przypadku sprężyn -40mm... i też jest mega roznica miedzy obnizającymi o 40mm a spaxami o 50mm... (sprawdzone z autem IP'ka ktory ma -40mm a roznica z moim -50mm jest kolosalna...)
|
|
Góra |
|
 |
b1joooker |
#423688 Wysłany:
21 Gru 2010, 09:59; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 28 Lis 2010, Posty: 96
|
Jeśli sprężyny FK to ściema to może lepiej się nie decydować na gwint  Gwint ostatnio mogłęm potestować Sobie Mts-a w BMW E46 i naprawdę bardzo ciekawie wypadł jak dla Mnie i ogólnie jestem tego zdania że z budżetówki tak zwanej MTS jest nO.1
_________________ ... bo fikcja jest wykładnikiem prawdy ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25828.html Odwiedzaj,komentuj,doradzaj
|
|
Góra |
|
 |
_edi |
#423736 Wysłany:
21 Gru 2010, 15:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy Rejestracja: 20 Paź 2010, Posty: 532
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 25 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|