|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 06:27
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kazaa |
#423465 Wysłany:
20 Gru 2010, 02:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
nic nie rozumiem , po przelutowanie 6>1 , 14>9 nie mogę robić service , nie łączy się , na dodatek już nie mogę ze wspomaganiem się połączyć
prędkość 38400 , port3
jedynie z ECU stilo łączy mi się ... nic po za tym...
schemat OBD z numeracją jest od strony kabli ?
Test wypada OK , dostaje wszędzie odp
BTW patrze na rozpiskę fesa i nie GP nie ma wsparcia na elm 1.4
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
Ostatnio edytowany przez kazaa 20 Gru 2010, 18:22, edytowano w sumie 2 razy
|
|
Góra |
|
|
|
|
Hubik |
#423492 Wysłany:
20 Gru 2010, 10:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Dziwne...
Ja mam kabel od Viakena i przy zamówieniu zaznaczyłem aby przysłali mi wersję pod FES. Nie wiem dokładnie czym się różni od zwykłego.
Zobaczymy dziś jak to będzie u mnie. Przed przeróbką kabel łączy się bez problemu z ECU i ze wpomaganiem w moim GP 1.3 MJet oraz z prawie wszystkim w Stilo 1.9 JTD (nie działa ABS, wspomaganie i poduszki ale to wymaga kolejnej modyfikacji kabla).
Dziś dorobię sobie przełącznik z 6/14 na 1/9 i zobaczymy czy na GP ruszy CAN Info i Service. Najgorsze jest to, że nieużywane piny wewnątrz wtyczki OBD2 zostały obcięte, więc trzeba będzie trochę porzeźbić
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#423497 Wysłany:
20 Gru 2010, 10:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Hubik napisał(a): Dziwne... Ja mam kabel od Viakena i przy zamówieniu zaznaczyłem aby przysłali mi wersję pod FES. Nie wiem dokładnie czym się różni od zwykłego. Zobaczymy dziś jak to będzie u mnie. Przed przeróbką kabel łączy się bez problemu z ECU i ze wpomaganiem w moim GP 1.3 MJet oraz z prawie wszystkim w Stilo 1.9 JTD (nie działa ABS, wspomaganie i poduszki ale to wymaga kolejnej modyfikacji kabla). Dziś dorobię sobie przełącznik z 6/14 na 1/9 i zobaczymy czy na GP ruszy CAN Info i Service. Najgorsze jest to, że nieużywane piny wewnątrz wtyczki OBD2 zostały obcięte, więc trzeba będzie trochę porzeźbić
Viaken miał problem z rezystorem R14 , możesz poczytać obszerny wątek na AK w dziale stilo. Po prostu nie łączyło im z BC w stilo. Po wywaleniu tego R14 było ok. Potem Viaken po reklamacjach wywalił podobno już R14. Ja nie mam od Viakena , kostkę mam całą , 0 rzeźby. Z moim stilo może być to , że to wersja z końcówki - silnik GM. Martwi mnie GP , mam piny przelutowne i lipa interesuje mnie czy zamiana pinów ma wpływ na to , że nie mogę połączyć się ze wspomaganiem ?
BTW z ECU to chyba nie przez Fesa ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#423520 Wysłany:
20 Gru 2010, 12:28; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
kazaa napisał(a): Martwi mnie GP , mam piny przelutowne i lipa interesuje mnie czy zamiana pinów ma wpływ na to , że nie mogę połączyć się ze wspomaganiem ? Sprawdzę to po zamotowaniu przełącznika.
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#423564 Wysłany:
20 Gru 2010, 17:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
kazaa napisał(a): nic nie rozumiem , po przelutowanie 6>1 , 14>9 nie mogę robić service , nie łączy się , na dodatek już nie mogę ze wspomaganiem się połączyć (...) BTW patrze na rozpiskę fesa i nie GP nie ma wsparcia na elm 1.4
Na 14 i 6 połączy się z ECU ale nie skasuje Service ani nie da CAN Info, za to na 9 i 1 połączy się z service i CAN Info ale nie z ECU, dlatego trzeba sobie zrobić przełącznik.
Na 99% masz klona ELM327 v1.3, bez względu na to co masz napisane na naklejce.
Prędkość ma być 38400bps.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#423572 Wysłany:
20 Gru 2010, 18:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
tzok napisał(a): Na 14 i 6 połączy się z ECU ale nie skasuje Service ani nie da CAN Info, za to na 9 i 1 połączy się z service i CAN Info ale nie z ECU, dlatego trzeba sobie zrobić przełącznik. Na 99% masz klona ELM327 v1.3, bez względu na to co masz napisane na naklejce. Prędkość ma być 38400bps.
Mam najtańszy syf , miał R14 - wylutowałem
Czyli jaka jest procedura kasowania service ?
Przelutować na tą okazję tylko 9/1 ? Nad przełącznikami potem chce pomyśleć jeżeli to możliwe
prędkość była ok , bo 8 mi wcięło
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#423577 Wysłany:
20 Gru 2010, 18:36; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#423594 Wysłany:
20 Gru 2010, 19:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
tzok napisał(a): Poza wylutowaniem R14 trzeba jeszcze wlutować terminatory magistrali, czyli szeregowo 100R + 560pF do masy dla CAN-H i CAN-L. http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic. ... 93&start=0
słyszałem o tym , ale dałeś obszerny opis
podobno na stilo r14 wystarczyło , nic więcej , jednak nie u mnie
tylko zastanawia mnie jedna rzecz :
u mnie r14 jest w innym miejscu , wg zdjęć na forum fes u mnie na tej wysokości znajduje się r21, który jest seryjnie wyrzucony.
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#423615 Wysłany:
20 Gru 2010, 20:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#423620 Wysłany:
20 Gru 2010, 20:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
tzok napisał(a): Nie sugeruj się oznaczeniami elementów na płytce lecz schematem. Oznaczenie R, C, Q są różne w zależności od producenta.
czyli r14 w moim przypadku nie potrzebnie odlutowałem ..
to ja już nie wiem co z moim kablem jest nie tak
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#423641 Wysłany:
20 Gru 2010, 22:17; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Nie twierdzę, że niepotrzebnie - jeśli miałeś rezystor łączący piny 6 i 14 w złączu OBD-II to należało go odlutować.
Między układem MCP2551 a pinami 6 i 14 ma być równolegle do każdego z tych pinów dolutowany rezystor szeregowo z kondensatorem i podłączonym do masy.
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#423668 Wysłany:
21 Gru 2010, 00:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Ja właśnie przetestowałem ELM 327 po zamontowaniu przełącznika z 6/14 na 1/9.
Wszystko hula na moim GP!
Na 6/14 łączy się z ECU i ze wspomaganiem.
Na 1/9 działa CAN Info i Service
Kasowanie serwisu działa na 100% - w menu komputera pokazuje znowu 30 000 km
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#423883 Wysłany:
21 Gru 2010, 23:46; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Hubik napisał(a): Ja właśnie przetestowałem ELM 327 po zamontowaniu przełącznika z 6/14 na 1/9. Wszystko hula na moim GP! Na 6/14 łączy się z ECU i ze wspomaganiem. Na 1/9 działa CAN Info i Service Kasowanie serwisu działa na 100% - w menu komputera pokazuje znowu 30 000 km ze wspomaganiem to się łączyłem bez żadnych trików kasowanie service robisz tylko na 1/9 ? [ Dodano: 21 Gru 2010 23:46 ]tzok napisał(a): Nie twierdzę, że niepotrzebnie - jeśli miałeś rezystor łączący piny 6 i 14 w złączu OBD-II to należało go odlutować.
Między układem MCP2551 a pinami 6 i 14 ma być równolegle do każdego z tych pinów dolutowany rezystor szeregowo z kondensatorem i podłączonym do masy.
reasumując dorzucić kondziole ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#423891 Wysłany:
21 Gru 2010, 23:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
kazaa napisał(a): ze wspomaganiem to się łączyłem bez żadnych trików
Ja też bo ECU i wspomaganie chodzi na standardowych pinach 6/14 kazaa napisał(a): kasowanie service robisz tylko na 1/9 ? Tak, tylko na 1/9 da się połączyć i zresetować. kazaa napisał(a): [ Dodano: 21 Gru 2010 23:46 ]tzok napisał(a): Nie twierdzę, że niepotrzebnie - jeśli miałeś rezystor łączący piny 6 i 14 w złączu OBD-II to należało go odlutować.
Między układem MCP2551 a pinami 6 i 14 ma być równolegle do każdego z tych pinów dolutowany rezystor szeregowo z kondensatorem i podłączonym do masy. reasumując dorzucić kondziole ? U mnie tego w ogóle nie ma i hula - wystarczyło tylko dorobić przełącznik. No ale z tego co pamiętam Ty masz chyba kabel od innego sprzedawcy niż ja (mam od Viakena) więc może jednak czymś się różnią. Yani na forum pisał, że na niektórych tanich kablach wystarczy tylko przelutować piny a na innych bez dołożenia rezystorów i kondensatorów nie da rady połączyć się z CAN
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#423894 Wysłany:
22 Gru 2010, 00:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
Crazydrake |
#425198 Wysłany:
27 Gru 2010, 12:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Połomia/Czudec/Rzeszów Rejestracja: 27 Cze 2009, Posty: 523 Pomógł: 12
|
Panowie a moglibyście zrobić jakąś fotkę jak są puszczone przewody na linii płytka-przełącznik-złącze? Bo chcę swój kabel przerobić a nie mogę uzmysłowić sobie jak to ma być zrobione żeby zachowało funkcjonalność do innych aut.
_________________ Jest Nowy kijek Było Mój "landrynkowy":E kropas
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#425249 Wysłany:
27 Gru 2010, 15:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Co tu jest do uzmysławiania sobie? W wersji bez CAN, odłączasz kabelek od pinu & złącza OBD-II i podłączasz go do styku wspólnego przełącznika. Przełącznik powinien być typu 1 z 2 lub 1 z 4, w pierwszym przypadku pozostają Ci 2 wolne styki i do pierwszego wolnego podłączasz 3 kabelki i łączysz je do pinów 1, 7 i 9 a do drugiego styku podłączasz kabelek do pinu 3. W przypadku przełącznika 1 z 4 (suwakowy lub obrotowy) tak samo do styku wspólnego podłączasz kabelek z płytki, który oryginalne szedł do pinu 7 OBD-II, a kolejne styki łączysz z pinami 1, 3, 7 i 9. Jeśli przełącznik nie ma styku wspólnego tylko 2 lub 4 pary przełączanych styków, to jedną stronę każdej pary łączysz razem i w ten sposób tworzysz wspólny styk.
W przypadku wersji CAN, potrzebujesz przełącznika 2 pozycyjnego 2 obwodowego (2 przełączana styki). Odłączasz przewody z pinów 6 i 14 złącza OBD-II i podłączasz je do wspólnych styków przełącznika - w przypadku przełącznika jak na zdjęciu:
styki wspólne to te na środku (dłuższe), a przełączane - zewnętrzne.
jedną parę styków przełączanych łączysz z pinami 6 i 14, a drugą z 1 i 9.
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#425300 Wysłany:
27 Gru 2010, 16:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Nie wiem co jeszcze można dopisać do postu tzok'a
Może łopatologicznie:
przewody idące do pinów 6 i 14 przecinasz i podłączasz wg poniższego schematu (sorki za jakość ale miałem tylko painta pod ręką ):
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
arbajk |
#438269 Wysłany:
07 Lut 2011, 20:07; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 31 Sty 2011, Posty: 11
|
A czy jak kupie ten kabel to będę w stanie bez przerabiania go obsługiwać moje Grane Punto ? Chodzi mi głównie o odczyt i kasowanie błędów, jak i kasowanie inspekcji serwisowej.
http://motoallegro.pl/interfejs-fiat-al ... 80621.html
_________________ Punto II FL 1.2 16V Speedgear
Grande Punto SPORT 1.9 multijet 130CV
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#438285 Wysłany:
07 Lut 2011, 20:39; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
arbajk |
#438294 Wysłany:
07 Lut 2011, 20:57; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 31 Sty 2011, Posty: 11
|
Dzięki za odpowiedź. Czyli jak zwykle łatwo nic niema Możesz podać mi gdzie lub od kogo warto kupić dobry kabel ELM z którym nie będzie problemów?
_________________ Punto II FL 1.2 16V Speedgear
Grande Punto SPORT 1.9 multijet 130CV
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#438296 Wysłany:
07 Lut 2011, 21:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
arbajk napisał(a): Dzięki za odpowiedź. Czyli jak zwykle łatwo nic niema Możesz podać mi gdzie lub od kogo warto kupić dobry kabel ELM z którym nie będzie problemów?
Poszukaj na Allegro sprzedawcy o nicku "Viaken" (chyba z Krakowa). Ja od nich kupiłem i działa bez zarzutu. Ale pod Grande przeróbkę i tak trzeba zrobić na własną rękę (bez niej nie działa Service Reset i Can Info).
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
arbajk |
#438297 Wysłany:
07 Lut 2011, 21:05; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 31 Sty 2011, Posty: 11
|
Czyli tak zrobię jak piszesz. Kupie kabel potem przerobie go według wskazówek z wcześniejszych postów.
_________________ Punto II FL 1.2 16V Speedgear
Grande Punto SPORT 1.9 multijet 130CV
|
|
Góra |
|
|
bbanditoss |
#464172 Wysłany:
17 Kwi 2011, 21:36; Temat postu: |
|
|
Nigdzie nie jadę |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11764 Pomógł: 13
|
no i niestety wczoraj w drodze powrotnej ze spota i mnie zaczął migać licznik miałem nadzieję, że dzisiaj przestanie, ale miga dalej, postanowiłem odpiąć klemę na parę minut - zresotwała się godzina, data, a przebieg dalej miga nie wiem, może podłączyć jutro aku na trochę jak będę w pracy ? bo tak przeglądnąłem ten temat i może to coś da jakieś inne pomysły ??
_________________
|
|
Góra |
|
|
olos47 |
#464177 Wysłany:
17 Kwi 2011, 21:41; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Katowice/Siedlce/Birmingham UK Rejestracja: 09 Lut 2009, Posty: 568
|
bbanditoss, uzupełnij wodę w celach i podładuj aku.
_________________ FIAT GRANDE PUNTO RACING 1,4 8v 75KM, YELLOW&BLUE&ME
Renault Megane Grandtour Dynamique 1,5 dci 106KM
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|