|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 17:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
cielmiok |
#427506 Wysłany:
04 Sty 2011, 17:42; Temat postu: przy ok. 100km/h silnik traci moc |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
Jazda po mieście wszystko spoko, ale gdy wyjade na trase i jade dłuzej tak około 100km/h to silnik traci moc, zdejmuje noge z gazu potem znowu dodaje gaz i jedzie. Nie wiem o co chodzi. Może ktoś coś doradzic:)
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Anzel |
#427516 Wysłany:
04 Sty 2011, 18:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 613
|
Prawdopodobnie spada Ci ciśnienie na wtrysku/wtryskach.Zacznij od wyczyszczenia kosza pompy paliwowej,napewno masz tam napchane brudu.Profilaktycznie wymień filtr paliwa.Jeśli to nie pomoże warto rozważyc czy Twój katalizator nie nadaję się do wymiany/likwidacji.Zwykle bez ingerencji wytrzymuje do 200kkm ale tu nie ma reguły.
_________________ Było: '95 Bertone Cabrio '84 FSM 126p Rally & Cult '90 FSM 126p Cabrio '93 E36 318/320/323 Modes '90 FSO 125p "1313"
Jest: '96 Audi A3 1.9TDI '90 FSM 126 Bis '87 FSM 126p Tufo '90 FSM 126p Oslo Rally
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#427565 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:44; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
a gdzie jest ten kosz pompy paliwowej??
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427567 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#427570 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
będę próbował po kolei, myślę że coś pomoże
[ Dodano: 04 Sty 2011 18:57 ] jak wykręcę te sitko to paliwo nie poleci?
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427572 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
jak wyjmiesz pompę to i tak Ci paliwo z niej będzie uciekać. Najlepiej sobie włóż do auta jakiś ucięty kanister, albo coś takiego, żeby auta nie zachlapać benzyną w środku. To co wycieknie z pompy to się tym nie przejmuj
_________________ Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#427574 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:03; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
czyli te sitko od środka się wyjmuje, sorki ze takie pytania ale kompletnie nie mam o tym pojęcia
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427575 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
w tym to już niestety ja nie pomogę, może się tu ktoś zgłosi jeszcze. Pompę na pewno musisz wyjąć z auta, a jak dalej rozbierać to nie wiem bo tego nie robiłem. Moje przygody z pompą ograniczały się do jej wymontowania.
_________________ Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#427576 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:09; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
to powiedz mi jak ją wyjąć:D
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427577 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
podnosisz siedzisko tylnej kanapy. Później jak masz tam jakieś osłonki albo coś w tym stylu to trzeba to przekopać, żeby dostać się do takiej blaszki na 3 wkręty. Odkręcasz i ujrzysz pompę. Zdejmujesz przewody paliwowe (te końcówki się ściska i ładnie schodzą z krućca na pompie) tylko musisz uważać, żeby krućce całe zostały, nie urwać któregoś. A później odkręcasz tą dużą nakrętkę. U mnie nie obyło się bez młotka i śrubokręta.
_________________ Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#427579 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:19; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
ok, narazie dzięki za pomoc. Będę walczył z tym w sobotę
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427580 Wysłany:
04 Sty 2011, 20:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
mam nadzieję, że dasz radę. I jak coś to wymień sobie od razu filtr paliwa. Koszt do 20zł a przy okazji sobie wymienisz jak już będziesz robił z pompą. Wymiana też raczej problemów nie powinna sprawiać [ Dodano: 04 Sty 2011 20:23 ]i radzę uzbroić się w cierpliwość przy zakładaniu pompy z powrotem, a dokładnie przy zakręcaniu tej plastikowej nakrętki. Nie chce się słuchać w ogóle 
_________________ Moje Punto MK1 -> http://fiatpunto.com.pl/topic17426.html
________________________________________
Lepka Szczerbol -> http://fiatpunto.com.pl/topic25394.html
|
|
Góra |
|
 |
szynski |
#427652 Wysłany:
04 Sty 2011, 22:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Kańczuga / podkarpacie Rejestracja: 16 Wrz 2009, Posty: 364
|
Gdzieś czytałem, że przed odpięciem przewodów od pompy dobrze jest odkręcić korek wlewu paliwa - nie ma ciśnienia w baku, paliwo spłynie z przewodów i dzięki temu nie będzie się lało przy odpinaniu.
_________________ 1.2 ELX, GAZ lepszy niż diesel, wiedzą to chłopaki ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25963.html
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#427661 Wysłany:
04 Sty 2011, 22:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#429148 Wysłany:
09 Sty 2011, 18:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
niestety nie umiem odkręcić tej nakrętki na pompie, ale zastanawiam się czy to czasem nie jest ten katalizator:)
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#429155 Wysłany:
09 Sty 2011, 19:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
z nią trzeba się trochę pomęczyć, użyj jakiegoś tępego przecinaka i młotka
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#429165 Wysłany:
09 Sty 2011, 19:47; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
tam jest normalny gwint czy lewy?
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#429169 Wysłany:
09 Sty 2011, 19:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
W P2 odkręca się w przeciwną stronę ruchu zegara w P1 za pewne będzie tak samo
cielmiok od razu najlepiej spuść całe paliwo i wyczyść bak przy okazji
|
|
Góra |
|
 |
cielmiok |
#429170 Wysłany:
09 Sty 2011, 19:53; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 04 Sty 2011, Posty: 13
|
wczoraj zatankowałem a nie chce ruszać tego syfu w baku po potem jeszcze bardziej mi się będzie zatykać
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#429176 Wysłany:
09 Sty 2011, 19:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
już jak chcesz ale taka moja rada 
|
|
Góra |
|
 |
mati.91 |
#429297 Wysłany:
09 Sty 2011, 23:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 24 Paź 2008, Posty: 1252
|
|
Góra |
|
 |
Ś.P. Brat Vashchoo |
#429473 Wysłany:
10 Sty 2011, 15:12; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: WWA-LCA-RIO Rejestracja: 27 Lip 2010, Posty: 72
|
Powinniście najpierw zapytac go czy ma auto na gaz czy benzyne  ... Ja miałem identyczną sytuację ale ja mam auto na gaz, jak jechałem przy 100 auto słabło, i jechałem coraz wolniej, (na gazie), musiałem zdjąc noge i przycisnąc od nowa ale po chwili problem wracał i nie mogłem przekroczyc 100 km/h, kiedy przełączyłem na benzyne auto zapier... równo, problem był przy silniczku krokowym w instalacji gazowej był zabrudzony cały po wyczyszczeniu go bardzo dokładnie - a łatwe to to nie było  Auto zaczeło jeździc już normalnie  ... Dziwne bo nigdy bym nie przypuszczał że od tego mogą byc takie problemy z mocą, jak widac, na własnym doświadczeniu wszyscy uczymy się nowych rzeczy całe życie
Ech niestety Instalacja Bingo
Przy czym jeżeli chłopak ma tylko benzyne to ok  w rady się już nie wtrącam :p
o dokładnie to było problemem 
_________________ Uwierz w siebie.
Mój Grubas
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|