|
Obecny czas: 07 Maj 2025, 07:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
zientoll |
#447465 Wysłany:
02 Mar 2011, 13:34; Temat postu: Cieknący korek spustu oleju |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lis 2007, Posty: 13
|
Witam Szanownych Kolegów.
Po długiej nieobecności na forum proszę Was o radę:
Niedawno kupiłem miskę olejową (nie chwaląc się udało mi się ją samemu wymienić) ale niestety okazało się że cieknie z korka spustowego.
Jest to śruba stożkowa na śrubę typu Imbus i nie ma możliwości założenia podkładki.
Czy macie jakieś patenty żeby to uszczelnić?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
PoldasSs |
#447472 Wysłany:
02 Mar 2011, 13:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork Rejestracja: 07 Sty 2010, Posty: 410
|
pakuły trochę i nie powinno cieknąć [ Dodano: 02 Mar 2011 13:56 ]Albo tego uszczelniacza co jest taki zwijany jak taśma nie mogę sobie przypomnieć jak to się nazywa ;p
_________________ Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG
|
|
Góra |
|
 |
Anzel |
#447478 Wysłany:
02 Mar 2011, 14:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 613
|
Sznurek teflonowy (do nabycia w sklepach z artykułami wod-kan lub po prostu poczęstuj się od jakiegoś znajomego hydraulika).
_________________ Było: '95 Bertone Cabrio '84 FSM 126p Rally & Cult '90 FSM 126p Cabrio '93 E36 318/320/323 Modes '90 FSO 125p "1313"
Jest: '96 Audi A3 1.9TDI '90 FSM 126 Bis '87 FSM 126p Tufo '90 FSM 126p Oslo Rally
|
|
Góra |
|
 |
Tacowski |
#450222 Wysłany:
09 Mar 2011, 12:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia Rejestracja: 27 Sty 2008, Posty: 1148 Pomógł: 5
|
Mi po wymianie oleju tez cieklo ale odkrecilem, wyczyscilem gwint jeszcze raz i juz nie cieknie 
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#450223 Wysłany:
09 Mar 2011, 13:01; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Koledzy dobrze radzą, taśma teflonowa i powinno być ok. Ewentualnie jakby dalej ciekło, to można z wierzchu silikonem przejechać, chociaż to już raczej ostateczność.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
zientoll |
#471944 Wysłany:
09 Maj 2011, 12:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lis 2007, Posty: 13
|
Witam
Nie miałem ostatnio czasu żeby o tym napisać ale udało mi się opanować wyciek oleju z korka spustu oleju.
Taśma teflonowa którą proponowaliście pomogła ale tylko na jakiś czas po czym znowu pojawił się wyciek.
Znalazłem w sklepie specjalny uszczelniacz/klej do gwintów odporny na olej Loctite 243 krótki opis poniżej:
Loctite 243 średnio demontowalny produkt do zabezpieczania gwintów
Korzyści ze stosowania
Działa na wszystkich metalach, również na substratach pasywnych (np. nierdzewnej stali, aluminium i powierzchniach platerowanych)
Cechuje się odpornością na lekkie zanieczyszczenie olejami przemysłowymi, np. olejami silnikowymi, olejami zabezpieczającymi przed korozja i chłodziwami
Zapobiega luzowaniu się części poddawanym drganiom, takim jak śruby mocujące pomp, silników, skrzyń biegów lub pras
Umożliwia demontaż w celu dokonania przeglądu za pomocą narzędzi ręcznych
Atest P1 NSF Reg. Nr: 123000
Dane techniczne
Maks. średnica gwintu: M36
Wytrzymałość: Średnia
Moment zerwania dla śrub M10: 26 Nm
Zakres temperatur pracy: -55 °C do +180 °C
Dostępne opakowania: 10 ml, 50 ml, 250 ml
Pozdrawiam
Temat do zamknięcia
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|