You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 07 Maj 2025, 07:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #447465 Wysłany: 02 Mar 2011, 13:34; 
 Temat postu: Cieknący korek spustu oleju
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 01 Lis 2007,
Posty: 13
Witam Szanownych Kolegów.

Po długiej nieobecności na forum proszę Was o radę:

Niedawno kupiłem miskę olejową (nie chwaląc się udało mi się ją samemu wymienić) ale niestety okazało się że cieknie z korka spustowego.
Jest to śruba stożkowa na śrubę typu Imbus i nie ma możliwości założenia podkładki.

Czy macie jakieś patenty żeby to uszczelnić?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #447472 Wysłany: 02 Mar 2011, 13:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: 6-Speed
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Kętrzyno / Lębork
Rejestracja: 07 Sty 2010,
Posty: 410
pakuły trochę i nie powinno cieknąć :)

[ Dodano: 02 Mar 2011 13:56 ]
Albo tego uszczelniacza co jest taki zwijany jak taśma nie mogę sobie przypomnieć jak to się nazywa ;p

_________________
Punciak 94r 1.1 55KM 6 SPEED + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #447478 Wysłany: 02 Mar 2011, 14:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 14 Paź 2010,
Posty: 613
Sznurek teflonowy (do nabycia w sklepach z artykułami wod-kan lub po prostu poczęstuj się od jakiegoś znajomego hydraulika).

_________________
Było: '95 Bertone Cabrio
'84 FSM 126p Rally & Cult
'90 FSM 126p Cabrio
'93 E36 318/320/323 Modes
'90 FSO 125p "1313"


Jest: '96 Audi A3 1.9TDI
'90 FSM 126 Bis
'87 FSM 126p Tufo
'90 FSM 126p Oslo Rally


Góra
 Profil  
 
 
 Post #450222 Wysłany: 09 Mar 2011, 12:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Artur
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 1148
Pomógł: 5
Mi po wymianie oleju tez cieklo ale odkrecilem, wyczyscilem gwint jeszcze raz i juz nie cieknie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #450223 Wysłany: 09 Mar 2011, 13:01; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Koledzy dobrze radzą, taśma teflonowa i powinno być ok. Ewentualnie jakby dalej ciekło, to można z wierzchu silikonem przejechać, chociaż to już raczej ostateczność.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #471944 Wysłany: 09 Maj 2011, 12:30; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 01 Lis 2007,
Posty: 13
Witam
Nie miałem ostatnio czasu żeby o tym napisać ale udało mi się opanować wyciek oleju z korka spustu oleju.
Taśma teflonowa którą proponowaliście pomogła ale tylko na jakiś czas po czym znowu pojawił się wyciek.
Znalazłem w sklepie specjalny uszczelniacz/klej do gwintów odporny na olej Loctite 243 krótki opis poniżej:

Loctite 243 średnio demontowalny produkt do zabezpieczania gwintów

Korzyści ze stosowania
Działa na wszystkich metalach, również na substratach pasywnych (np. nierdzewnej stali, aluminium i powierzchniach platerowanych)
Cechuje się odpornością na lekkie zanieczyszczenie olejami przemysłowymi, np. olejami silnikowymi, olejami zabezpieczającymi przed korozja i chłodziwami
Zapobiega luzowaniu się części poddawanym drganiom, takim jak śruby mocujące pomp, silników, skrzyń biegów lub pras
Umożliwia demontaż w celu dokonania przeglądu za pomocą narzędzi ręcznych
Atest P1 NSF Reg. Nr: 123000

Dane techniczne

Maks. średnica gwintu: M36
Wytrzymałość: Średnia
Moment zerwania dla śrub M10: 26 Nm
Zakres temperatur pracy: -55 °C do +180 °C
Dostępne opakowania: 10 ml, 50 ml, 250 ml

Pozdrawiam
Temat do zamknięcia


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO