|
Obecny czas: 02 Maj 2025, 06:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jpnowak |
#27060 Wysłany:
04 Cze 2007, 23:20; Temat postu: Problem z uruchamianiem silnika |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 3
|
Witam wszystkich ostatnio zobaczyłem że moje Punto ma problemy z odpalaniem , a więc gdy zgasze silnik i od razu chcę odpali żadnych problemów zapala na kopa ,ale gdy chwile postoi to musi pare razy zakręcic aby zapalic, wymieniłem świece przewody i filtr paliwa ,teraz pytanie może ktoś miał podobny problem bo nie uśmiecha mi się wymienia pól silnika metodą prób i błędów czy raczej pozostaje serwis i komputer .Punto 1.2ELX 96 rok przebieg 149000 km
Pozdrawiam Piotr
|
|
Góra |
|
 |
|
|
jimmy32 |
#27061 Wysłany:
04 Cze 2007, 23:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
Najlepiej podjechać oczywiście na komputer
A co do problemu to miałem identyczny problem w Audi 80, winny był przekaźnik zapłonu. Po wymianie problemu nie było.
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
jpnowak |
#27183 Wysłany:
05 Cze 2007, 20:37; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 3
|
dzięki za odpowiedz, ale jest mały problem punto to nie jest audi
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#27229 Wysłany:
06 Cze 2007, 00:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
Ale w punto też są przekaźniki 
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#27234 Wysłany:
06 Cze 2007, 06:48; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
jimmy32 napisał(a): Ale w punto też są przekaźniki  :E nawet w maluchu są 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
glowarg |
#27245 Wysłany:
06 Cze 2007, 08:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
ja bym raczej szukał we wtrysku, może być problem z ciśnieniem paliwa. sprawdź czujnik zapłonu. maiłem podobny problem z 900 jak przejechałem koło 3km i zgasiłem silnik to za chwile nie chciał zapalić. zawieszał sie zawór ciśnienia paliwa
_________________ Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active
|
|
Góra |
|
 |
jaca |
#28439 Wysłany:
15 Cze 2007, 03:05; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Cze 2007, Posty: 2
|
Witam
od pewnego czasu pojawił mi się problem z odpaleniem mojego punto.
Przekręcam kluczyk, normalnie kręci ale nie zapala, dopiero po paru minutach po wielu próbach zaskakuje i odpala. Nie ma żadnej regóły czy jest zimny czy gorący, i czy odpalam zaraz czy też po jakimś czasie.
kolejny problem jaki pojawił się równocześnie to gaśnięcie silnika na wolnych obrotach bez różnicy czy jest na benzynie czy na gazie. Może ktoś miał podobny przypadek bo byłem już u paru mechaników i nic nie mogą poradzić. Proszę o pomoc.[
|
|
Góra |
|
 |
roberts32 |
#28449 Wysłany:
15 Cze 2007, 08:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: kraków Rejestracja: 28 Maj 2007, Posty: 59
|
sprawdz filtr powietrza czy czysty i czy czuć paliwo sprawdz tez czy w momęcie gaszenia silnika ma obroty na jałowym jedną z możliwosci jest zalewanie silnika 
|
|
Góra |
|
 |
jpnowak |
#28797 Wysłany:
17 Cze 2007, 23:22; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 04 Cze 2007, Posty: 3
|
dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc ale nic z tego jak jest ciepły to musi przekrecic 4-5 razy i dopiero załapie ( nawet jak stoi cały dzień na słoncu to robi tak samo 4-5 razy musi przekręcic zeby załapa)czyli generalnie jak jest ciepły ma problem, a rano po całej nocy w garażu przekręcam kluczyk i zapala od razu, taka to mała ciekawostka i bądz tu mądry . Pewności że komputer coś pokaże też nie mam.
|
|
Góra |
|
 |
kgorka |
#28810 Wysłany:
18 Cze 2007, 08:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 24 Lut 2007, Posty: 297
|
W maluchu to był taki problem jak cos z cewką było ale czy tu to to nie wiem.
|
|
Góra |
|
 |
skadubek |
#28814 Wysłany:
18 Cze 2007, 09:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Za granica... Rejestracja: 14 Lut 2007, Posty: 372
|
Może to być problem z paliwem....mianowicie jak zgasnie auto i postoji to paliwko cofa sie do baku i pózniej trzeba kręcic i kręcić aż naciągnie w weżyki i dopiero do silnika....to jest podobne jakby nam brakło paliwa i pózniej kręcimy i kręcimy....
Jednak dokładnie nie wiem czy to jest jakiś zawór zwrotny ,czy bedzie pomka paliwa winna.....
Proponuje tak: jak zatrzymasz auto postoi troche to zdejmij wężyk idący z paliwem z baku do silnka i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty sprawdz czy odrazu leci benzyka....
Będziesz wiedział czy atko dostaje paliwko jak tak to szukać dalej już w elektryce...
Narazie sprawdz czy dostaje paliwko daj znać....
Powodzonka
|
|
Góra |
|
 |
glowarg |
#28847 Wysłany:
18 Cze 2007, 18:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 07 Maj 2007, Posty: 119
|
paliwo zawsze wraca do baku tak jest we wtryskach a pompa paliwa po przekręceniu kluczyka nabija je znowu do 1atmosfery
_________________ Fiat Punto II '02 1.2 8V 60KM 5d Active
|
|
Góra |
|
 |
jaca |
#28903 Wysłany:
19 Cze 2007, 11:21; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 15 Cze 2007, Posty: 2
|
Witam i dziekuje za porady. Wymieniłem na ten czas filtr powietrz - dziś jechałem pierwszy raz więc jeszcze nie zauważyłem żadnych zmian. Paliwo do wtrysku dopływa bo miałem sprawdzane - tu daję ostrzeżenie dla tych co tego nie robili bo może to doprowadzić do dodatkowych kosztów- sprawdzałem czy pompa podaje przy zbiorniku ale jeśli obudowę pompy nie obróci się o odpowiedni kąt można ułamać profil na który naciągany jest wężyk. Wczoraj jeździłem od rana i parokrotnie zapalał bez problemu a na koniec dnia po przejechaniu 500 metrów do stacji paliw i zatankowaniu już nie chciał odpalić i znów parokrotne próby odpalenia aż zaskoczył i kolejne chwile oczekiwania kiedy zgaśnie i czy odpali ... (Punto 1108, 55, 5 drzwi, 1998, 132300 km)
|
|
Góra |
|
 |
cierpliwy |
#29913 Wysłany:
26 Cze 2007, 19:05; Temat postu: ciepły silnik ma kłopoty z zapłonem |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: ELC ŁÓDZKIE Rejestracja: 26 Cze 2007, Posty: 25
|
sorki ze podepne sie do tematu ...mam problem z zapaleniem cieplego silnika i nie wazne czy jechal 1km czy 10 km poprostu cieply silnik nie chce zapalic dopiero jak podniose maske i poczekam kilka kilkanascie minut to zapala. Punto 1108, 55, 5 drzwi+lpg. wie ktos co to za przyczyna?z gory dziekuje za pomoc.. 
_________________ Punto MK1 1.2 75 ELX 5d + LPG
|
|
Góra |
|
 |
jerry |
#32380 Wysłany:
10 Lip 2007, 11:33; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 10 Lip 2007, Posty: 1
|
Mam identyczny problem jak cierpliwy i jpnowak. Jutro jestem umówiony w serwisie. Zobaczymy ...
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#32405 Wysłany:
10 Lip 2007, 14:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
u mnie było to samo, podregulowali obroty, dolali jakiegoś preparatu do baku, chyba Shela i kazali pojeździć z 4000< obr/min na każdym biegu. I po prostu ... cytuję ... "dać mu w pizdę" żeby go trochę pognać
teraz nawet dobrze jeździ 
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
tiri11 |
#46054 Wysłany:
19 Wrz 2007, 09:29; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
Rejestracja: 19 Wrz 2007, Posty: 1
|
Witam
Dziś mam podobny problem, wsiadam rano do fury (1.2 75KM 140tyś km przebiegu) a tu zonk - nie odpala, raz, drugi, trzeci, w końcu poszedłem na autobus  Ogólnie kontrolna wtrysku gaśnie a gdy zaczyna kręcić rozrusznik to się zapala. Przy trzecim razie wcisnąłem pedał gazu i do póki go nie puściłem kontrolka wtrysku się nie zapaliła. Mieliście taki problem???
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 17 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|