|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
trupek |
#460128 Wysłany:
06 Kwi 2011, 21:48; Temat postu: Punto 2 1.9 jtd problem z przyśpieszaniem |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Kwi 2011, Posty: 6
|
Witam. Chciałbym zapytać osoby które posiadają kropka z silnikiem1.9 jtd czy dodatkowy wtrysk włącza się wam w momencie gdy auto osiągnie 2,5k obrotów czy musi osiągnąć temperaturę 80~~ i wtedy wejść na obroty. Bo w moim przypadku strasznie autko muli jeżeli nie osiągnie wymaganej temperatury. Czy moje spostrzeżenie pokrywa się z waszymi? Jeżeli nie to proszę o informacje na temat w jaki sposób mogę naprawić tą (usterkę) jeżeli to nie jest normalne dla tego samochodu z owym silnikiem.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
marioskarpa |
#460189 Wysłany:
06 Kwi 2011, 23:18; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
trupek napisał(a): przypadku strasznie autko muli jeżeli nie osiągnie wymaganej temperatury.
minimalna roznica, jezdzi tak samo szybko ino sie zbiera ciut wolniej, chodz ja jak ino wskazówka temp drgnie to czasem mu depne i moment jest zagrzany
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
trupek |
#460197 Wysłany:
06 Kwi 2011, 23:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Kwi 2011, Posty: 6
|
To chyba coś z moim jest nie tak bo jak jest zimny to zbiera się koszmarnie natomiast po przejechaniu ponad 10km dochodzi do temperatury tylko potrafi też tracić ją w mgnieniu oka (już zamówiłem nowy termostat) ale nie daje mi spokoju ,że auto strasznie długo się grzeje aby osiągnąć przelotową temperaturę która pozwala na szybkie i sprawne przyspieszanie z wykorzystaniem dodatkowego wtrysku(Nawet jak go trochę pomęczę na wyższych obrotach). Macie może jakieś pomysły co może powodować takiego przymuła w moim turboklekocie  ?
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#460218 Wysłany:
07 Kwi 2011, 07:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
trupek napisał(a): z wykorzystaniem dodatkowego wtrysku
o czym ty mowisz? 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
endumazi |
#460223 Wysłany:
07 Kwi 2011, 08:23; Temat postu: Re: Punto 2 1.9 jtd problem z przyśpieszaniem |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: LKS Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 121
|
trupek napisał(a): Witam. Chciałbym zapytać osoby które posiadają kropka z silnikiem1.9 jtd czy dodatkowy wtrysk włącza się wam w momencie gdy auto osiągnie 2,5k obrotów czy musi osiągnąć temperaturę 80~~
w moim druga turbina zaczela krecic od 3kRPM
Tak poza konkursem: sprawdz przeplywke.
_________________ ---
Pozdrawiam
mazi
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#460238 Wysłany:
07 Kwi 2011, 10:08; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
greg505 napisał(a): trupek napisał(a): z wykorzystaniem dodatkowego wtrysku o czym ty mowisz? 
@trupek ino szybciej ci sie auto zagrzeje mając te 2krpm niz jak bedziesz jechał proeco w granicach 1,3krpm
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
trupek |
#460276 Wysłany:
07 Kwi 2011, 13:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Kwi 2011, Posty: 6
|
No to nie wiem jak się to nazywa może comon rail. Jeżeli podczas osiągnięcia 80~` i 2,5k obrotów czuję wiele większe przyspieszenie. Skoro turbina cały czas pracuje (nie jak mylnie wiele osób sądzi ,że się włącza) to co powoduje takie nagłe przyspieszenie? - może się to zwie turbo dziura ,a może inna jest na to nazwa :]?
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#460283 Wysłany:
07 Kwi 2011, 14:37; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
trupek |
#460288 Wysłany:
08 Kwi 2011, 22:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Kwi 2011, Posty: 6
|
Chyba przepływomierz jest zepsuty z tego co się dziś dowiedziałem. I właśnie usterka tej części powoduje w moim samochodzie taką kosmiczną turbo dziurę ,że wyglądało to jakby był dodatkowy wtrysk paliwa czy coś podobnego. Zmienię tą część i zobaczymy jaki będzie to miało wpływ na dalszą egzystencję kropka [ Dodano: 08 Kwi 2011 22:00 ]Zmieniłem przepływomierz i auto jak dzik przyspiesza  :D. Ten "dodatkowy wtrysk" który myślałem ,że istnieje to z powodu uszkodzonej przepływki powodował tak olbrzymią turbo dziurę ,że aż wierzyć mi się nie chce  . Dziękuję za pomoc.
|
|
Góra |
|
 |
jackyl |
#460886 Wysłany:
09 Kwi 2011, 12:54; Temat postu: |
|
|
miałem to samo - auto bardzo wolno przyśpieszało w przedziale 100-140Km/h - myślałem że tak ma być ale kiedyś na autostradzie cisnąłem kropka do 140km/h i ledwo osiągnął tą prędkość, lecz gdy tylko przekroczyłem 140km/h auto nagle wyrwało do przodu, dostało ogromnego kopa i w moment osiagnąłem 180km/h - efekt był niesamowity, tak jakby nagle powyżej 140km/h auto miało dopalacz
po wymianie przepływki auto już bez problemu ciągło od 0 do 180km/h bez żadnych problemów
|
|
Góra |
|
 |
gimi41 |
#462735 Wysłany:
13 Kwi 2011, 22:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tarnów Rejestracja: 30 Mar 2011, Posty: 25
|
To na 1oo% przepływomierz bo nie tak dawno przerabiałem ten temat i miałem takie same objawy  Wystarczu odpiąć kostkę od przepływki i bedzie widać od razu znaczna róznicę  nawet jak jet zimny i ledwo zapalisz na odpiętej kostce od przepływki będzie zrywny jak młody rumak 
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#462768 Wysłany:
13 Kwi 2011, 23:33; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
gimi41 a jakas kontrolka sie zapala podczas "mulenia" ? hmm da sie w jtdku ową przepływke wyczyścic jakoś?
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
gimi41 |
#462772 Wysłany:
13 Kwi 2011, 23:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tarnów Rejestracja: 30 Mar 2011, Posty: 25
|
Nic się nie zapala  a przepływke możesz myć np w denaturacie ale u mnie nie pomogło nic a nic a myłem i czysciłem pare razy  po pierwsze odepnij kostkę od przepływki jak bedziesz od razu widział znaczna róznicę w mocy to masz pewne że przepływka  dodam że na odpietej przepływce możesz jeździć i nie będzie nic swiecic i nie wywali żadnego błędu  silnik wejdzie w tryb uśredniony i będzie tylko troszke więcej palił  ja tak jeździłem miesiąc ponad i nic się nie działo :0lepiej jeździć na odpietej przepływce niż na uszkodzonej 
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#462775 Wysłany:
13 Kwi 2011, 23:45; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
gimi41 wiesz mi narazie autko hula spoko, myslalem ino odpiac i ja obczaić, i ewentualnei kontrolnie wyczyscic [ Dodano: 13 Kwi 2011 23:45 ]a, masz moze foto gdzie dokladnie sie ona znajduje, bo sie za nia nie rozgladalem jeszcze nigdy 
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
gimi41 |
#462777 Wysłany:
13 Kwi 2011, 23:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tarnów Rejestracja: 30 Mar 2011, Posty: 25
|
A jak zapalisz i jest zimne ma od razu buta ? czy musi pochodzić i sie zagrzać by chodziło spoko ?? tzn miało pełna moc 
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#462779 Wysłany:
13 Kwi 2011, 23:52; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
ma buta 
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
gimi41 |
#462784 Wysłany:
14 Kwi 2011, 00:01; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tarnów Rejestracja: 30 Mar 2011, Posty: 25
|
Nie odpowiedziałeś przyjacielu na moje pytanie  Przepływka znajduje się na plastikowej rurze wychodzącej z filtra powietrza i idącej równolegle z filtrem powietrza po spód samochodu widać na niej kostkę z kabelkami najlepiej ja widac po wyjęciu akumulatora i jego siedziska  dziś już nie zdąże poszukać Ci zdjęcia  dokładnie w którym miejscu 
|
|
Góra |
|
 |
marioskarpa |
#462787 Wysłany:
14 Kwi 2011, 00:07; Temat postu: |
|
 |
GPS |
 |
Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich Rejestracja: 07 Lis 2008, Posty: 2783 Pomógł: 2
|
gimi41 dobra to mniej wiecej wiem kaj szukać [ Dodano: 14 Kwi 2011 00:07 ]rozncia miedzy zimny a cieply w osiągach jest jak na moje odczucia minimalna 
_________________ Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd 
check >> topic12808-925.html << check
|
|
Góra |
|
 |
gimi41 |
#462790 Wysłany:
14 Kwi 2011, 00:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Tarnów Rejestracja: 30 Mar 2011, Posty: 25
|
Jak co to pisz przyjacielu  powiem ci co i jak 
|
|
Góra |
|
 |
trupek |
#464274 Wysłany:
17 Kwi 2011, 23:48; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Kwi 2011, Posty: 6
|
Tak z zepsutą przepływką pomimo mocnego spadku mocy auto wiele więcej pali niż z odpiętą. Jeśli komuś się przepływomierz zepsuł i jest konieczność wymiany to polecam kupić przepywkę z silników multijet i wyciągnąć środek czyli to co nas interesuje i włożyć w starą obudowę (kwestia odkręcenia 2 śrub) ,a mówię to z tego powodu bo poco przepłacać - przepływka multijet oryginalna 250zł ,a do punciaka 2 "starego" jako oryginał 400~` a środek dokładnie taki sam. Poza tym autko nawet jak jest zimne od razu ma kopa co prawda jak pochodzi jest troszkę lepiej ale nieznacznie.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 20 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|