|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:24
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Przemas27 |
#465178 Wysłany:
20 Kwi 2011, 13:13; Temat postu: Tłumik przelotowy w kropku 1.2 8V |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 13 Sty 2011, Posty: 60
|
Witajcie,
czy ktoś z forumowiczów bawił się kiedyś w zrobienie tłumika przelotowego?? Szukam wszelkich informacji i wskazówek na ten temat.
Pozdrawiam wszystkich puntomaniaków
Przemas
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ahar |
#465372 Wysłany:
20 Kwi 2011, 22:33; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 31 Mar 2008, Posty: 52
|
a jaki to ma mieć cel ?
_________________ PUNTO II 1.2 8V BLACK 3D 261 kkm 2001 PUNTO II FL 1.3 MULTIJET CULT 3D 139 kkm 2005 SEICENTO 0.9 131 kkm 2001 FORD MONDEO MKIII 2.0 TDCI 130KM 163 kkm 2004
|
|
Góra |
|
 |
Przemas27 |
#465442 Wysłany:
21 Kwi 2011, 08:10; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 13 Sty 2011, Posty: 60
|
ahar napisał(a): a jaki to ma mieć cel ?
"Drobne" usprawnienie autka:)
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#465462 Wysłany:
21 Kwi 2011, 09:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
W 1.2 8v to za duzo roboty nie będzie, wywalasz kata i gotowe.  Tylko, że nic poza innym dzwiękiem i problemami na SKP to nie da.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
przemas107 |
#465496 Wysłany:
21 Kwi 2011, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
buladag napisał(a): W 1.2 8v to za duzo roboty nie będzie, wywalasz kata i gotowe.  Tylko, że nic poza innym dzwiękiem i problemami na SKP to nie da.
Katalizator jest razem z kolektorem
|
|
Góra |
|
 |
ahar |
#465619 Wysłany:
21 Kwi 2011, 21:21; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 31 Mar 2008, Posty: 52
|
buladag napisał(a): nic poza innym dzwiękiem i problemami na SKP to nie da.
no i ot cały zabieg  ... przecież to 1.2 8V nawet gdyby Ci dodało to nawet z 5KM to i tak nadal bedzie się tylko toczył  ten silnik służy w samochodzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B 
_________________ PUNTO II 1.2 8V BLACK 3D 261 kkm 2001 PUNTO II FL 1.3 MULTIJET CULT 3D 139 kkm 2005 SEICENTO 0.9 131 kkm 2001 FORD MONDEO MKIII 2.0 TDCI 130KM 163 kkm 2004
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#465655 Wysłany:
21 Kwi 2011, 22:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
przemas107 |
#465771 Wysłany:
22 Kwi 2011, 12:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
Wolałbym nie ciąć kolektora
|
|
Góra |
|
 |
Przemas27 |
#465910 Wysłany:
22 Kwi 2011, 21:46; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 13 Sty 2011, Posty: 60
|
a co powiecie na taką koncepcję:
Demontaż głowicy w celu weryfikacji jej stanu. Dłubnięcie w:
* zaworach
* gniazdach
* prowadnicach
* kolektorze ssącym
* kolektorze wydechowym
* komorze spalania
* wymiana seryjnego wałka na wałek 866 i odpowiednie zestrojenie wszystkiego
* sprawdzenie i usunięcie ewentualnych błędów ECU
* mądry końcowy tłumik
|
|
Góra |
|
 |
maciej85 |
#465949 Wysłany:
22 Kwi 2011, 23:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Syreny Gród Rejestracja: 01 Cze 2007, Posty: 1038
|
strata czasu i pieniędzy
wolał bym kupić silnik HGT i go tam wsadzić lub zmienić auto
_________________ było moje ukochane Punto II kolor - Czerwony Tiziano 199 album_personal.php?user_id=831
jest VW Passat B5
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#465970 Wysłany:
22 Kwi 2011, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Przemas27 napisał(a): * mądry końcowy tłumik Czyli seryjny  W tym silniku wydechem praktycznie nic nie zdziałasz, nie ma sensu kasy wywalać. Przemas27 napisał(a): Demontaż głowicy w celu weryfikacji jej stanu. Dłubnięcie w: * zaworach * gniazdach * prowadnicach * kolektorze ssącym * kolektorze wydechowym * komorze spalania Jeśli masz czas i zrobisz to sam, to jak najbardziej warto. Jeśli masz za to płacić, to nie będzie tanio i szkoda kasy. Przemas27 napisał(a): * wymiana seryjnego wałka na wałek 866 i odpowiednie zestrojenie wszystkiego
Sam wałek trochę daje, ale cudów nie ma. Jak obrobisz głowicę to wtedy warto wałek wrzucić + przepustnicę od punto 75. (poczytaj jak to kiedyś ipIV robił.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|