|
Obecny czas: 10 Cze 2024, 14:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#467740 Wysłany:
28 Kwi 2011, 08:15; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr
Rosso napisał(a): Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic
To ty się czegoś spodziewałeś?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
|
|
xONx |
#467742 Wysłany:
28 Kwi 2011, 08:33; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
pawel_p1 napisał(a): kilka firm tuningowych badało silniki FIRE na róznych dolotach i co sie okazało????... ze najlepszy i najbardziej wydatny jest seryjny dolot!!!!!!! chętnie bym poczytał sobie te testy P.S. Nie używaj tylu wykrzykników i znaków zapytania. [ Dodano: 28 Kwi 2011 07:33 ]ZAKRZA napisał(a):
na tej stronie zaciekawiły mnie dwa zdjęcia:
i
I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki. Bez względu co to daje czy odbiera, mnie to interesuje.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
STax |
#467746 Wysłany:
28 Kwi 2011, 08:50; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info? Bo zdjęcia to na pewno ma ipIV jak u siebie stożek montował. xONx napisał(a): chętnie bym poczytał sobie te testy
Chyba nie tyle testy, co wykresy z hamowni.
+ polecam lekturę
http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_4691dec286db0111.jpg
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
xONx |
#467755 Wysłany:
28 Kwi 2011, 09:39; Temat postu: |
|
|
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
STax napisał(a): xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info?
Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
|
Rosso |
#468424 Wysłany:
29 Kwi 2011, 21:08; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Polska Rejestracja: 04 Kwi 2011, Posty: 4
|
STax napisał(a): Rosso: jeszcze powiedz że w środku masz dodatkowo seryjny filtr Rosso napisał(a): Zabawka (ku memu nieogarniętemu zaskoczeniu) nie daje absolutnie nic To ty się czegoś spodziewałeś?
w seryjnym filtrze miałem istny ogród zoologiczny muchy, jedna pszczółka, jakieś inne robactwo i kilo kurzu... a spodziewałem się, że nagle wyrośnie mi wał napędowy i wielgaśny szpojlaar niestety. ale też jest fajnie :] TWOMG TWOMG! tiiit tiiit!
_________________ Mam ślicznego, czerwonego Kropka z malutkim silniczkiem. Ale go lubię.
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#468440 Wysłany:
29 Kwi 2011, 21:27; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
xONx napisał(a): STax napisał(a): xONx napisał(a): I prośba jeżeli ktoś ma, albo kiedyś coś znajdzie na temat 2P w prezentowanym silniku, to POPROSZĘ o linki Ale czego szukasz? Zdjęć? Czy jakiegoś info? Sposobu przeróbki/montażu na 2P w wypadku tego silnika.
To szykuj worek siana. ITB to więcej powietrza, szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu, przy dobrym strojeniu może dać wiele.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
boarder |
#474799 Wysłany:
18 Maj 2011, 15:32; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adi
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 13 Cze 2010, Posty: 192
|
założyłem redukcje dolotu z sc 900 i założyłem stożek.
i pytanie mam do was takie:
Co zrobić z tymi dwoma rurkami.?
1- od jakiegoś podciśnienia
2- od pokrywy głowicy
_________________ ________________________________________
http://fiatpunto.com.pl/post415762.html#415762
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#474809 Wysłany:
18 Maj 2011, 16:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
boarder napisał(a): Co zrobić z tymi dwoma rurkami.? 1- od jakiegoś podciśnienia 2- od pokrywy głowicy
1 - zaślepić
2 - założyć rurkę i włożyć końcówkę do jakiegoś pojemniczka (będzie pluło olejem)
|
|
Góra |
|
|
STax |
#474810 Wysłany:
18 Maj 2011, 16:04; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
rzel |
#474821 Wysłany:
18 Maj 2011, 16:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
STax napisał(a): Na rurkę nr 2 są też specjalne małe filterki do kupienia.
miałem taki i wylądował na końcu węża w butelce, nawet przez ten filterek waliło olejem
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|