|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 07:17
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mati1991 |
#468061 Wysłany:
28 Kwi 2011, 21:58; Temat postu: Ponowny wyciek oleju po wymianie UPG i jej planowaniu... |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 7
|
Jak w temacie. Oddałem auto do mechanika aby wymienił uszczelkę pod głowicą i klawiaturą bo silnik się w tym miejscu poci. Gdy odebrałem punciaka to po przejechaniu niecałych 60 kilometrów zauwarzyłem małe pocenie sie uszczelki. Na dzień dzisiejszy tego oleju jest coraz wiecej a u mechanika byłem jakoś miesiąc temu.Co moze być przyczyną tego? Proszę o pomoc bo nie wiem co już robić ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
|
|
Góra |
|
 |
|
|
639 |
#468075 Wysłany:
28 Kwi 2011, 22:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
mati1991 napisał(a): Co moze być przyczyną tego?
partacz mechanik ktory zamiast wymienic uszczelki obmyl zaciek benzyna i zainkasowal pieniadze.
rada- zmiana mechanika  a tamtemu podeslac stolec z paczce 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
mati1991 |
#468212 Wysłany:
29 Kwi 2011, 10:35; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 7
|
Ale najlepsze jest to ze pokazal mi stara uszczelke ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
|
|
Góra |
|
 |
endumazi |
#468219 Wysłany:
29 Kwi 2011, 11:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: LKS Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 121
|
639 napisał(a): mati1991 napisał(a): Co moze być przyczyną tego? partacz mechanik ktory zamiast wymienic uszczelki obmyl zaciek benzyna i zainkasowal pieniadze. rada- zmiana mechanika  a tamtemu podeslac stolec z paczce 
Dlaczego partacz?
Rozumiem, że chodzi o uszczelkę pod pokrywą zaworów - a nie UPG...
Założył uszczelkę, dokręcił śruby z odpowiednim momentem i w normalnej sytuacji byłoby po sprawie... no ale w przypadku tego silnika nie jest
U mnie jest identycznie. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów na nową (choć stara spokojnie nadawała się do założenia) i co... i leje się!
Większość osób tak ma. Jedyna chyba rada to albo podpiłować podpórki (o ile są), albo złożyć z dodatkiem silikonu.
_________________ ---
Pozdrawiam
mazi
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468224 Wysłany:
29 Kwi 2011, 12:09; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
endumazi napisał(a): Jedyna chyba rada to albo podpiłować podpórki (o ile są), albo złożyć z dodatkiem silikonu. Dobry mechanik właśnie tak by zrobił... endumazi napisał(a): Większość osób tak ma
Ale nie wszyscy. Czyli to nie jest tak do końca wina silnika tylko sposobu wymiany...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#468273 Wysłany:
29 Kwi 2011, 16:00; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
STax napisał(a): Ale nie wszyscy. Czyli to nie jest tak do końca wina silnika tylko sposobu wymiany...
prawidłowy sposób wymiany nie przewiduje piłowania ani silikonu 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468274 Wysłany:
29 Kwi 2011, 16:02; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#468289 Wysłany:
29 Kwi 2011, 17:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
STax napisał(a): Mniejsza o to co przewiduje, liczy się to co działa.
dokładnie
|
|
Góra |
|
 |
Kufell |
#468371 Wysłany:
29 Kwi 2011, 19:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 06 Wrz 2008, Posty: 578 Pomógł: 3
|
ipIV napisał(a): STax napisał(a): Ale nie wszyscy. Czyli to nie jest tak do końca wina silnika tylko sposobu wymiany... prawidłowy sposób wymiany nie przewiduje piłowania ani silikonu 
Amen! Fabryka nie przewidziała takich rarytasów. 
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
mati1991 |
#468685 Wysłany:
30 Kwi 2011, 18:29; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 7
|
A wymiana oleju na gestrzy by nie pomogla? przebieg auta 99 tyś. [ Dodano: 30 Kwi 2011 17:29 ]I wogole w temacie chodzilo o uszczelke pod glowica a nie pod pokrywa zaworow . poci sie z pod glowicy. ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468706 Wysłany:
30 Kwi 2011, 18:32; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
mati1991 napisał(a): I wogole w temacie chodzilo o uszczelke pod glowica a nie pod pokrywa zaworow . poci sie z pod glowicy. Po dobrej wymianie nie ma prawa się pocić. mati1991 napisał(a): A wymiana oleju na gestrzy by nie pomogla? przebieg auta 99 tyś
Wymiana oleju na gęstszy to ukrywanie problemu a nie rozwiązanie. Pomoże, ale tylko do czasu aż zacznie cieknąć jeszcze bardziej.
Przy takim przebiegu to jeszcze spokojnie syntetyk/półsyntetyk powinno się lać.
Ja bym na twoim miejscu jechał reklamować wymianę uszczelki.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#468722 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
ipIV napisał(a): STax napisał(a): Ale nie wszyscy. Czyli to nie jest tak do końca wina silnika tylko sposobu wymiany... prawidłowy sposób wymiany nie przewiduje piłowania ani silikonu 
Prawidłowy to taki po którym nie będzie leciało. U mnie w GTku jest zrobione "nieprawidłowo" bo np pod pokrywa zaworów nie ma wcale uszczelki którą przewiduje producent a 3 lata nie pojawiła się ani kropla 
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#468727 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:15; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
2rotor napisał(a): Prawidłowy to taki po którym nie będzie leciało  STax napisał(a): Mniejsza o to co przewiduje, liczy się to co działa.

_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
mati1991 |
#468736 Wysłany:
30 Kwi 2011, 19:33; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 01 Lut 2011, Posty: 7
|
Mechanik powiedzial mi ze jak cos to na jego koszt ponownie wymieni uszczelke jak dalej bhedzie sie lalo. A tak jest. ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif)
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|