You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 11:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #493556 Wysłany: 27 Lip 2011, 06:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
Nanio271 napisał(a):
Doszedł jeszcze jeden objaw, a mianowicie na postoju czasem przy dodani gazy z rury wydechowej wydobywał się biały dym (+ oczywiści śmierdziało).

Kolega piotrekb zasugerował że może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.


Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG, i od tego bym zaczął jak już wiadomo które cylindry nie palą. Nawet obie uszkodzone sondy lambda nie powodują tego że silnik dymi i nie pali na dwa cylindry więc najpierw trzeba sprawdzić co jest tego przyczyną.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 

 
 Post #493568 Wysłany: 27 Lip 2011, 09:15; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 22 Lip 2011,
Posty: 17
_marcin00_ napisał(a):
Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG,
Rozumiem ,że fiatscan to pokarze?

Pytanko z innej beczki:
Może ktoś polecić jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu w okolicy Gądowa, Nowego Dworu?

_________________
>>>Punto II HLX 1,2 16V 2001<<<


Góra
 Profil  
 
 
 Post #493614 Wysłany: 27 Lip 2011, 12:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
Nanio271 napisał(a):
_marcin00_ napisał:
Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG,
Rozumiem ,że fiatscan to pokarze?


No nie, to musi mechanik zrobić pomiar ciśnienia sprężania dla każdego z cylindrów i jeżeli widoczna będzie różnica kompresji na którymś cylindrze to będzie wskazywać na UPG, lub inną usterkę typu pęknięcie głowicy, wypalenie gniazda zaworu, zapieczenie lub pęknięcie pierścieni itp.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO