|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 11:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
_marcin00_ |
#493556 Wysłany:
27 Lip 2011, 06:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Nanio271 napisał(a): Doszedł jeszcze jeden objaw, a mianowicie na postoju czasem przy dodani gazy z rury wydechowej wydobywał się biały dym (+ oczywiści śmierdziało).
Kolega piotrekb zasugerował że może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG, i od tego bym zaczął jak już wiadomo które cylindry nie palą. Nawet obie uszkodzone sondy lambda nie powodują tego że silnik dymi i nie pali na dwa cylindry więc najpierw trzeba sprawdzić co jest tego przyczyną.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Nanio271 |
#493568 Wysłany:
27 Lip 2011, 09:15; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 22 Lip 2011, Posty: 17
|
_marcin00_ napisał(a): Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG, Rozumiem ,że fiatscan to pokarze?
Pytanko z innej beczki:
Może ktoś polecić jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu w okolicy Gądowa, Nowego Dworu?
_________________ >>>Punto II HLX 1,2 16V 2001<<<
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#493614 Wysłany:
27 Lip 2011, 12:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Nanio271 napisał(a): _marcin00_ napisał: Pomiar ciśnienia sprężania powinien wskazać czy to UPG, Rozumiem ,że fiatscan to pokarze?
No nie, to musi mechanik zrobić pomiar ciśnienia sprężania dla każdego z cylindrów i jeżeli widoczna będzie różnica kompresji na którymś cylindrze to będzie wskazywać na UPG, lub inną usterkę typu pęknięcie głowicy, wypalenie gniazda zaworu, zapieczenie lub pęknięcie pierścieni itp.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|