|
Obecny czas: 14 Cze 2025, 22:00
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
reynos |
#44050 Wysłany:
09 Wrz 2007, 21:39; Temat postu: Nie chce palić na wszystkie cylindry podczas jazdy w deszczu |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Bieruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1
|
Podczas jazdy w deszczu nie pali na wszystkie cylindry. Był już u dwóch elektryków jutro odbieram go od trzeciego wszyscy się poddali. Wymieniłem świece, przewody, cewki, komputer nawet pompy paliwa dwie i nic. Silnik można zlać wodą, auto pali normalnie ale podczas jazdy nie. Silnik gaśnie, szarpie,jak z gaśnie nie można go odpalić. Wtrysk na desce się nie świeci. Pomóżcie Tel.: 506508755
|
|
Góra |
|
 |
|
|
sebek_200 |
#44052 Wysłany:
09 Wrz 2007, 21:58; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: płock Rejestracja: 03 Wrz 2007, Posty: 83
|
Kolego niewiem czy ci to w czyms pomoze ale: nigdy nie mialem zadnych problemow podczas jazdy w deszcz az do dzisiaj. Zdejmowalem zderzak i nie zdarzylem zalozyc prawego nadkola, wracajac dzis (podczs deszczu) autko zaczelo mi szarpac i tak jakby procowalo na 3 grach. Wiec odrazu pomyslalem o czujnikach, przy prawym kole sa 2 czujniki: czujnik walu korbowego i jeszcze jakis, mniejsza o to. Wiec zaraz pojechalem do garazu(do puki padalo) i zalozylem nadkole. Od tamtej pory warjacje silnika ustapily?!
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1151 |
#44056 Wysłany:
09 Wrz 2007, 22:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kędzierzyn Rejestracja: 18 Maj 2007, Posty: 424
|
moze z cewka cos nie tak , dostaje sie do niej woda w czasie deszczu 
_________________ Prawdziwa moc tkwi tylko w TDI
|
|
Góra |
|
 |
pojke |
#44166 Wysłany:
10 Wrz 2007, 14:50; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 10 Lip 2007, Posty: 9
|
sebek_200 napisał(a): Kolego niewiem czy ci to w czyms pomoze ale: nigdy nie mialem zadnych problemow podczas jazdy w deszcz az do dzisiaj. Zdejmowalem zderzak i nie zdarzylem zalozyc prawego nadkola, wracajac dzis (podczs deszczu) autko zaczelo mi szarpac i tak jakby procowalo na 3 grach. Wiec odrazu pomyslalem o czujnikach, przy prawym kole sa 2 czujniki: czujnik walu korbowego i jeszcze jakis, mniejsza o to. Wiec zaraz pojechalem do garazu(do puki padalo) i zalozylem nadkole. Od tamtej pory warjacje silnika ustapily?!
Miałem bardzo podobny problem. Sciągałem nadkole kiedy wymieniałem zbiorniczek do spryskiwaczy. Potem miałem jakieś nieszczelności w nadkolu i podczas deszczu poprostu zaczynał gasnąć na luzie, tak jakby komputer nie działał. Okazało się, że przez jakąś tam dziurkę, niedokręcenie, dokładnie nad lewym kołem jest bezpiecznik do komputera, który non stop zalewało. Kilka poprawek, dokręceń i wszystko minęło. Może warto więc zacząć od tego.
|
|
Góra |
|
 |
cosmit17 |
#49409 Wysłany:
01 Paź 2007, 08:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Chrzanów woj.małopolskie Rejestracja: 25 Wrz 2007, Posty: 28
|
sorki ze odkopuje stary temat ale moze sie to komus przyda
mialem takie objawy i sie okazalo ze nad prawym tylnym kolem ida przewody
a ze uchwyt trzymajacy je sie urwal w wyniku korozji to przy wiekszym obciazeniu sie ocieraly o kolo
jak tylko dzeszcz popadal dostawala sie woda do zbiornika i buuu..
wyczyscilem zbiornik
przewody wymienilem i ok:)
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|