|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 06:26
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
AMG |
#48523 Wysłany:
27 Wrz 2007, 23:57; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec Rejestracja: 26 Lip 2007, Posty: 100
|
Zawsze są po kolei
_________________ yyy...Lancia Y 1.2 8V 6WAY
|
|
Góra |
|
|
|
|
Ja_szczur |
#48525 Wysłany:
29 Wrz 2007, 23:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Dobra. Dzięki za informację. Znalazłem już chyba kolejność podłączenia kabli (poszukałem trochę na forum) i z tego co widzę to chyba mam źle podłączone.
[ Dodano: 28 Wrz 2007 12:05 ] Sprawdziłem kolejność kabli i idą dobrze. Nie mam już pojęcia co to może być. Kable nowe, świece nowe, cewki nowe i dalej to samo. Przeczyszczę jeszcze silniczek krokowy w sobotę i może to coś da.
[ Dodano: 29 Wrz 2007 22:23 ] Mam pytanko. Czy fakt iż gdy odpalę samochód to obroty wskakują na ok. 1300 i po jakichś 10 sekundach opadając stopniowo osiągają 800 i jadąc gdy wcisnę sprzęgło zatrzymują się na ok. 1300 mimo że ja hamuję i dopiero jak się zatrzymam całkowicie to powoli opadają i sięgają 800 i silnik zaczyna nierówno chodzić wskazuje definitywnie że silniczek krokowy jest usyfiony czy też mogło coś innego siąść. Dodam że na liczniku mam niecałe 140000km i nie wiem czy kiedykolwiek ten silniczek był czyszczony.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
marcinwrc2 |
#49109 Wysłany:
30 Wrz 2007, 08:58; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 22 Sie 2007, Posty: 467
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#49281 Wysłany:
02 Paź 2007, 23:03; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
1.1 97r.
[ Dodano: 02 Paź 2007 22:03 ] Problem ze skakaniem iskry rozwiązany. Kupiłem 3 komplet kabli i iskra nie skacze. Po założeniu nowych kabli obroty wzrosły do 1600 obrotów na gazie i benzynie, ale na benzynie teraz świeci mi się kontrolka od wtrysku. Do tego jak stoję na biegu jałowym obroty wzrastają sobie tak jakbym dodawał gazu tak parę razy i stają w miejscu.I co stanę np. na światłach na biegu jałowym to historia się powtarza.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
kox |
#50194 Wysłany:
02 Paź 2007, 23:15; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
silniczek krokowy sprawdzaleś?podmien chociaz na chwile z kimś,po co az 3 komplety kabli?
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#50195 Wysłany:
02 Paź 2007, 23:20; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Ponieważ 2 pierwsze komplety które kupiłem były trefne. Po prostu miałem totalnego niefarta. Też myślę że to silniczek krokowy, ale nie mam z kim podmienić. Nikt z moich znajomych nie ma punta. Kontrolka wtrysku mam nadzieję że zgaśnie bo właśnie zdjąłem klemę z akumulatora w celu resetu.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
kox |
#50203 Wysłany:
02 Paź 2007, 23:43; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4874 Pomógł: 39
|
mi kontrolka wtrysku praktycznie cały czas świeci,od kolegów dowiedziałem sie że "zagazowany "fiat tak ma i sie nie przejmuje tym akurat
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
|
Ja_szczur |
#50207 Wysłany:
02 Paź 2007, 23:54; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Siedlce Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 449
|
Właśnie podłączyłem klemę i kontrolka nie zgasła. Co gorsza ta równa praca silnika nie ustąpiła. Równo to on pracował a miał wyższe obroty, a teraz mu trochę podkręciłem na gazie do poziomu który powinien mieć i widzę że nie jest to co powinno być. Rozumiem że mogło mu się coś stać przez to że jeździł około miesiąca na tych wadliwych przewodach na których skakały obroty. Tylko co powinienem teraz zrobić? Ustawić zapłon czy wyregulować zawory czy jeszcze coś innego? Proszę o poradę.
_________________ Punto I 55KM + GAZ 97r.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|