|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 20:35
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
abdulwisimulaha |
#503094 Wysłany:
05 Wrz 2011, 19:50; Temat postu: Punto II brak iskry |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 05 Wrz 2011, Posty: 9
|
Na początku witam wszystkich. Zawsze czytałem forum "anonimowo" lecz nadszedł czas w którym muszę skorzystać z waszej pomocy...
Pewnego wieczoru postawiłem punto (1.2 8V 2001r LPG) pod blokiem i było wszystko ok. Gdy rano chciałem go odpalić tylko kręcił rozrusznik, niestety nie chciał zaskoczyć. Moją uwagę przyciągną brak dźwięku pompy paliwa... Po dostaniu się do świec zauważyłem, że nie ma iskry. Świece były wymieniane 3 miesięce temu, a kable WN miesiąc temu. Dzisiaj podłączyłem komputer z nadzieją, że to on mi coś podpowie, lecz niestety za wiele z tego nie wiem.
Ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie w ogóle szukać i w jakim kierunku podążać?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
xONx |
#503100 Wysłany:
05 Wrz 2011, 20:01; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
a cewki sprawdziłeś  kable i świece dobrze siedzą 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#503101 Wysłany:
05 Wrz 2011, 20:04; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
To nie są czasem błędy wtryskiwaczy?
Jak brak iskry to ewentualnie cewki.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
abdulwisimulaha |
#503110 Wysłany:
05 Wrz 2011, 20:31; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 05 Wrz 2011, Posty: 9
|
Kable i świece siedzą dobrze. Jutro sprawdzę te cewki. Sprawdzić je według tego opisu czy jest jeszcze jakiś inny sposób?
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#503123 Wysłany:
05 Wrz 2011, 21:12; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
weź wyciągnij pompę paliwa i sprawdź czy nie padła, to czasami możliwe jak samochód z LPG jest źle eksploatowany
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#503246 Wysłany:
06 Wrz 2011, 14:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
Błędy po skasowaniu powracają?
Przydałby się jakiś identyczny punciak wraz z kartą kodu elektronicznego żeby podmienić sterownik silnika, bo to dość dziwne, że nagle wszystkie cztery wtryski padły i obie cewki.
Obejrzyj dokładnie przewody w komorze silnika, czy nie ma przypadkiem śladów ingerencji zwierząt.
Dla mnie to wygląda albo na uszkodzoną wiązkę, albo na uszkodzony komputer wtryskowy.
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
 |
abdulwisimulaha |
#503489 Wysłany:
12 Wrz 2011, 17:51; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bytom Rejestracja: 05 Wrz 2011, Posty: 9
|
abdulwisimulaha napisał(a): Kable i świece siedzą dobrze. Jutro sprawdzę te cewki. Sprawdzić je według tego opisu czy jest jeszcze jakiś inny sposób?
Sprawdziłem te cewki i mają takie wartości:
Rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0.38 Ohma z tym że miernik ciągle zmieniał wartość i skakało od 0.38 do 0.46, a druga cewka 0.78 Ohma.
Rezystancja uzwojenia wtórnego: 7.20 K i druga 7.15 K.
Czyżby pierwsza cewka była do wymiany?
[ Dodano: 12 Wrz 2011 13:41 ]
Wymontowałem dzisiaj komputer(ten pod bezpiecznikami) i zamontowałem go z powrotem. No i pojawił się kolejny problem. Po przekręceniu zapłonu nie gaśnie kluczyk na desce. Co zrobić z tym fantem? Nikt nie potrafi mi pomóc? [ Dodano: 12 Wrz 2011 17:51 ]Odkręciłem go jeszcze raz i posprawdzałem czy powkładałem wszystkie kable dobrze no i kluczyk gaśnie. Ale jak nie było tak dalej nie ma iskry, ani nie słychać pompy
|
|
Góra |
|
 |
lionen |
#506860 Wysłany:
23 Wrz 2011, 00:44; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 27 Maj 2009, Posty: 53
|
masz alarm? może zerwał ci się kabelek albo wypalił lut od blokady zapłonu i dlatego pompa ci nie chodzi. A jak pompa nie chodzi to nie odpalisz.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|