|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:34
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
puntolot |
#505114 Wysłany:
14 Wrz 2011, 21:29; Temat postu: świecąca się kontrolka wtrysku i obroty max 4 tys |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 30 Kwi 2008, Posty: 217
|
Witajcie. Zaczęła mi się regularnie zapalać kontrolka wtrysku, w tym samym momencie mam tylko max 4 tyś obrotów i już odcina zapłon. Mocy nie brakuje do tego zakresu obrotów. Macie jakieś pomysły? Proszę nie pisać o świecach , kablach itp
_________________ topic20970.html
Możecie się śmiać z naszych PUNCIKÓW i innych FIACIKÓW, ale wiedzcie, że jakbyście usiedli do jazdy za nasze "kółeczka" to wtedy KROPASKI nasze by się z was nieźle śmiały
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#505115 Wysłany:
14 Wrz 2011, 21:32; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
puntolot napisał(a): Proszę nie pisać o świecach , kablach itp
Bo?
Czasami rozwiązanie jest prostsze niż się wydaje.
Możliwe też że np pompa paliwa pada i nie jest w stanie podać więcej paliwa i stąd wcześniejsze wrażenie odcięcia.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
puntolot |
#505118 Wysłany:
14 Wrz 2011, 21:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 30 Kwi 2008, Posty: 217
|
Miałem kiedyś tak jak teraz i samo się naprawiło. Więc pompa odpada Problem niestety wrócił. Wyjąłem pompę, wyczyściłem bak, wymieniony filtr paliwa, kable, świece.
Diagnozowałem czujniki i czujnik położenia przepustnicy zamiast mieć 1,3 kohma to ma ok 1 kohma. Ma ktos inne pomysły? albo problemy z tym czujnikiem?
_________________ topic20970.html
Możecie się śmiać z naszych PUNCIKÓW i innych FIACIKÓW, ale wiedzcie, że jakbyście usiedli do jazdy za nasze "kółeczka" to wtedy KROPASKI nasze by się z was nieźle śmiały
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#505205 Wysłany:
15 Wrz 2011, 13:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
puntolot |
#510431 Wysłany:
11 Paź 2011, 15:23; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andrzej
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 30 Kwi 2008, Posty: 217
|
Problem rozwiązany.
Było coraz gorzej, auto gasło przy ruszaniu i strasznie dymiło na wysokich obrotach - jak zajechany diesel, chociaż to benzyna.
Obroty max 4 tyś same się naprawiły,
a główna przyczyną braku mocy, szarpania, dymienia był pęknięty wężyk
podciśnienia w kolektorze dolotowym do map sensora.
Sprawca znaleziony. Temat uważam za zamknięty.
_________________ topic20970.html
Możecie się śmiać z naszych PUNCIKÓW i innych FIACIKÓW, ale wiedzcie, że jakbyście usiedli do jazdy za nasze "kółeczka" to wtedy KROPASKI nasze by się z was nieźle śmiały
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|