|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 11:28
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kuba.bass |
#510918 Wysłany:
13 Paź 2011, 16:17; Temat postu: Niedziałający wskaźnk rezerwy w włączniku LPG |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Piła/Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lut 2011, Posty: 118
|
W miejscu włącznika LPG. Mam dwie diody:
Zielona (G) - sygnalizuje włączenie zasilania gazem
Czerwona (R) - sygnalizuje rezerwę zbiornika (bodajże)...
I w tym tkwi problem ,że nigdy nie wiem kiedy ten gaz się kończy bo druga lampka po prostu nie działa.. Jest jakiś bezpiecznik odpowiadający za jej działanie czy muszę lecieć do gazownika?
_________________ Moja RAKETA !YouTube! Czy masz już darmowe Assistance? 9,2 L LPG / 100km
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nickoo |
#510927 Wysłany:
13 Paź 2011, 17:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#511142 Wysłany:
14 Paź 2011, 13:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
Dokładnie kasowanie licznika dużo daje też tak robię, ale miałem taką przypadłość i jest to wina zawieszającego się "pływaka" w butli podejrzewam, że masz butlę 7-9 letnią jest to normalne, gazownik naprawi to w jakieś 30 min i skasuje cię około 50 zł.
|
|
Góra |
|
 |
kuba.bass |
#511161 Wysłany:
14 Paź 2011, 14:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Piła/Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lut 2011, Posty: 118
|
chyba się skusze na mały remont instalacji.. bo filterek też już pewnie do wymiany...
Ciekawi mnie też czy przełączacie na gaz od razu po odpaleniu czy po przejechaniu (rozgrzaniu silnika) paru kilometrów.
Ja musze przejechać około 2km i mieć około 2tys obrotów ,żeby móc przełączyć. Jak to wygląda u was?
_________________ Moja RAKETA !YouTube! Czy masz już darmowe Assistance? 9,2 L LPG / 100km
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#511176 Wysłany:
14 Paź 2011, 15:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
esik1982 |
#512113 Wysłany:
18 Paź 2011, 15:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Jakubowice/koło Krakowa Rejestracja: 21 Lip 2008, Posty: 119
|
Nie polecam jazdy na zimnym silniku na LPG, szybciej zużywają się wtedy membrany w reduktorze, zawsze najlepiej rozgrzać silnik.
|
|
Góra |
|
 |
kuba.bass |
#512962 Wysłany:
21 Paź 2011, 22:11; Temat postu: Re: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Kuba
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Piła/Bydgoszcz Rejestracja: 02 Lut 2011, Posty: 118
|
esik1982 napisał(a): Nie polecam jazdy na zimnym silniku na LPG, szybciej zużywają się wtedy membrany w reduktorze, zawsze najlepiej rozgrzać silnik. U mnie nawet jest to nie do ogarnięcia.. jazda na zimnym silniku na LPG... Auto po wysprzęgleniu bądź jeździe na luzie gaśnie więc i tak czekam aż sie "uciepli" ;P
_________________ Moja RAKETA !YouTube! Czy masz już darmowe Assistance? 9,2 L LPG / 100km
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|