|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 17:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
B0R0 |
#51908 Wysłany:
08 Paź 2007, 12:03; Temat postu: Nie odpala |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 19 Sie 2007, Posty: 38
|
Witam. Znów mam problem. Mam punto 1.1 z 95 roku i nie chce mi gnojek odpalić. Ma pełen bak, normalnie nim jeździłęm, paski są a jak próbuje go odpalić to tylko słychać przeskok iskry a silnik sie nie kręci. Czy ktoś może wie co to może być??
|
|
Góra |
|
|
|
|
Dzióbel |
#51910 Wysłany:
08 Paź 2007, 12:06; Temat postu: |
|
|
Admin |
|
Imię: Zbyszek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Chełm/Sławno/Słupsk Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 3301
|
Silnik nie chce zapalic.
Silnik nie kreci mimo ze rozrusznik dziala.
Przyczyny:
Rozladowany akumulator (naladowac, uzyc innego lub zapalic na pych), brak styku na klemach akumulatora (korozja), defekt polaczenia masy akumulatora do nadwozia, tasma masy laczaca silnik z nadwoziem uszkodzona, lub utracila styk, defekt przewodow rozrusznika lub cewki, selektor automatycznej skrzyni w zlej pozycji, lub wadliwy przelacznik inhibitora (?), wadliwy przelacznik zaplon/rozrusznik, uszkodzenie mechaniczne (zatarcie, zakleszczenie), wewnetrzne uszkodzenie rozrusznika lub cewki.
Rozrusznik obraca walem powoli.
Przyczyny:
Czesciowo rozladowany akumulator (j.w), brak styku na klemach (korozja), defekt polaczenia masy akum. do nadwozia, utracona masa silnika (uszkodzona tasma), defekt przewodow rozrusznika, lub cewki, Wewnetrzne uszkodzenie rozrusznika (zwarcie na zwojach).
Rozrusznik kreci, ale silnik nie.
Przyczyny:
Zakleszczenie kola zebatego rozrusznika w tuleji, zeby kola zamachowego uszkodzone (wylamane lub starte), poluzowanie srub mocowania rozrusznika.
Silnik kreci sie normalnie ale nie chce zapalic
Przyczyny:
Zniszczone lub stare swiece zaplonowe, kable wysokiego napiecia, kopulka aparatu zaplonowego, brudne styki lub niewlasciwe ustawienia przerw w aparacie zaplonowym, brak paliwa w zbiorniku, problem z dostarczeniem paliwa, slabe otwarcie przepustnicy (zimny silnik), lub zbyt duze otwarcie przepustnicy, uszkodzone lub zle ustawione przerwy na swiecach (wymienic swiece, lub wyciagnac stare, wyczyscic i ustawic przerwy ponownie), inny problem z zaplonem, slaba kompresja, powazne uszkodzenie mechaniczne (np. uszkodzenie walka rozrzadu).
Silnik zapala ale zaraz gasnie.
Przyczyny:
Slabe otwarcie przepustnicy (zimny silnik), "falszywe" powietrze wchodzace do gaznika lub ukladu dolotowego, defekt rezystora balastowego(?), lub inny defekt zaplonu.
# Silnik zgasl i nie chce zapalic.
Silnik zgasl nagle - problem z zaplonem
Przyczyny:
Poluzowane lub rozlaczone kable niskiego napiecia, mokre przewody wysokiego napiecia, lub kopulka aparatu zaplonowego (np po wjechaniu w kaluze), defekt cewki lub kondensatora (sprawdzic iskre), inny problem z zaplonem.
Silnik przerywal zanim zgasl - problem z paliwem
Przyczyny:
Brak paliwa, uszkodzenie pompy paliwa lub zapchany filtr paliwa, zatkany odpowietrzacz zbiornika paliwa (slyszalny glosny syk przy odkrecaniu korka), zakleszczenie zaworu iglicowego w gazniku, zapchane dysze w gazniku (zanieczyszczone paliwo), inny problem ukladu paliwowego.
Silnik zgasl - pozostale przyczyny:
Powazne przegrzanie silnika, powazne uszkodzenie mechaniczne (np. walka rozrzadu).
# Przegrzewanie silnika.
Zapalona kontrolka zaplonu (ladowania):
Luzny, lub zerwany pasek klinowy - naciagnac lub wymienic.
Kontrolka zaplonu nie swieci sie:
Przyczyny:
Wyciek plynu chlodzacego (wewnatrz, lub na zewnatrz), defekt termostatu, niski poziom oleju, zapieczone hamulce, zapchana chlodnica, elektryczny wiatrak nie dziala prawidlowo, zapchane kanaly wodne w silniku, zle ustawiony zaplon, wadliwe dzialanie automatyki, zbyt uboga mieszanka
moze to na coś naprowadzi (z jakiejś strony )
_________________ Pilot RC KDS450 SV + Flymentor 3D & Tarot 450 PRO + Flymentor 3D & DJI Phantom 3
|
|
Góra |
|
|
wlodek373 |
#52045 Wysłany:
08 Paź 2007, 21:06; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Zawiercie Rejestracja: 04 Sie 2007, Posty: 69
|
|
Góra |
|
|
B0R0 |
#66667 Wysłany:
24 Lis 2007, 11:16; Temat postu: nie odpalał ;) |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 19 Sie 2007, Posty: 38
|
No i sprawa się wyjaśniła... drodzy koledzy i koleżanki przyczyną był poluzowany kabelek elektromagnesu w rozruszniku<tak mi to wytłumaczył elektromechanik> koszt naprawy 50 zł... czas 25 minut... cóż może ktoś powie że szkoda kasy ale ja na elektromechanice się nieznam a teraz mam kropka sprawnego.
|
|
Góra |
|
|
marek_voodoo |
#167112 Wysłany:
09 Wrz 2008, 14:18; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 09 Wrz 2008, Posty: 8
|
panowie - walczyłem z akumulatorem ponad pol roku - wymiana akumulatora , prostowniki cuda wianki. badanie elektryki i okazało się całkiem przez przypadek że winowajca jest TYLNA LAMPKA W BAGAŻNIKU. okazuje sie ze nie jestem jedynym który mia z tym problem. Z racji ze ejst ono w bagażniku ledwo co go widac nawet w całkowitej ciemności stad sprawdzcie czy plastiki nie sa ciepłe.
Winowajca to uszkodzony czynnik zamknięcia tylnej klapy
problem wyeliminowany
|
|
Góra |
|
|
blackmoon |
#206309 Wysłany:
08 Sty 2009, 23:52; Temat postu: Problem!!! |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: slupsk Rejestracja: 31 Maj 2008, Posty: 38
|
Otoz kropas dzisiaj omowil posluszenstwa. zapalilem go i po chwili zgasl i nie moge go zapalic a pod maska smierdzi paliwem. Kolo wtrysku widac jak by tam cieklo i od czego by tu zaczac..
|
|
Góra |
|
|
Martinezio |
#206394 Wysłany:
09 Sty 2009, 10:35; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Seroki-Village DownTown Rejestracja: 20 Sie 2008, Posty: 495 Pomógł: 19
|
No to zacznij od zlokalizowania tego wycieku i jego zlikwidowania. Być może po prostu za mało paliwa dochodziło do gaźników i nie miał czym kręcić...
|
|
Góra |
|
|
blackmoon |
#208453 Wysłany:
15 Sty 2009, 15:34; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: slupsk Rejestracja: 31 Maj 2008, Posty: 38
|
hehe... paliwem smierdzialo bo sie zalewał a przyczyna nieodpalajacego silnika to zbyt rozciagniety pasek. rozrzad sie przestawil teraz jest ok
|
|
Góra |
|
|
LordVan |
#274049 Wysłany:
21 Lip 2009, 20:25; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Brzeszcze Rejestracja: 28 Sie 2008, Posty: 186
|
witam,
Mam taki problem: auto jeździło, potem postało dwa dni i już nie odpaliło. Najpierw świeciły się kontrolki, nie działał centralny i nie kręcił rozrusznik.
Odszedłem na chwilę od auta a kiedy wróciłem to grało radio ale tak, że panel się nie świecił. Dodam, że na bank radio wyłączyłem po ostatniej jeździe.
Po kilku przełączeniach kluczyka rozrusznik zaczął kręcić tak na pół obrotu, kontrolki dalej świeciły a centralny raz działał a raz nie. Radia już się nie dało włączyć.
Wiem, że brzmi to trochę jak z ArchiwumX, ale może macie jakąś diagnozę. Myślicie, że może to być akumulator?
|
|
Góra |
|
|
STax |
#274056 Wysłany:
21 Lip 2009, 21:13; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
LordVan |
#274065 Wysłany:
21 Lip 2009, 21:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Miejscowość: Brzeszcze Rejestracja: 28 Sie 2008, Posty: 186
|
Jutro wstawię akumulator z drugiego auta i zobaczę czy odpali.
Zastanawia mnie najbardziej dlaczego się to radio włączyło, może było jakieś zwarcie?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|