You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 08:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #533105 Wysłany: 29 Gru 2011, 16:38; 
 Temat postu: Blad silnika P0300, P0303 - przebicie na przewodach zaplon.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
Witam..
Otoz poraz kolejny pojawily sie klopoty z autem (przypomne 1.2 16v sport...)
Tym razem sa bledy P0300 I P0303 po dluzszej rozkmince okazalo sie ze jak sie dotyka przewodow zaplonowych przy cewce to jest przebicie i kopie - wymacalem przewody pokolei, 1 kabel elegancko, 2 kabek kopie przy cewce, auc, 3 kabel kopie przy cewce, aucc czas na 4 elegancko, wiec mam przebicia na dwoch przewodach, 2 i 3 cylinder.
Przewody dokladnie byly wymienione w ASO rok temu firmy BERU - wyzsza polka

Bledy zostaly skasowane, jednakze napiecie na przewodach pozostalo *ktos chce dotknac :P

Image

cdn. rozwiazywania problemow metoda zrob to sam..

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #533359 Wysłany: 30 Gru 2011, 14:50; 
 Temat postu: Re: Blad silnika P0300, P0303 - przebicie na przewodach zapl
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Wyczyść dokładnie cewkę i przewody z pyłu i brudu i zobacz czy nie ma pęknięć izolacji ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #564016 Wysłany: 27 Mar 2012, 09:18; 
 Temat postu: Re: Blad silnika P0300, P0303 - przebicie na przewodach zapl
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 14 Lis 2011,
Posty: 149
Pomógł: 1
U mnie wczoraj autko zaczęło szarpać i chodzić nierówno (nie na każdym cylindrze) błędy z kompa P0300 i P0302 winowajcą okazały się przewody zapłonowe założyłem nowe i jak ręką odjął także jak ktoś ma podobne objawy i błędy proponuje wymienić kable

_________________
Miłośnik samochodów włoskich.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #564028 Wysłany: 27 Mar 2012, 10:32; 
 Temat postu: Re: Blad silnika P0300, P0303 - przebicie na przewodach zapl
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
EGONZGIERZ, hmm... wszystko zalezy od tego jak dawno nie wymieniales kabli, moje byly roczne firmy Beru, wiec zrobilem tak jak napisal mariuz, kupilem benz ekstrakcyjna wyczyscilem cewke przewody, oczywiscie wszystko to sie dziala gdy temp na zewnatrz byla ponizej -10 :/ kabelki oczyscilem benz zanioslem do domu i polozylem na grzejnik wysuszyly sie poczym wzielem olej do silnika nasmarowalem cale kable olejem zalozylem odpalilem i gitara gra jak nowka sztuka :E do dnia dzisiejszego juz problemu nie mialem i mam nadz ze bede go mial...

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #564062 Wysłany: 27 Mar 2012, 12:38; 
 Temat postu: Re: Blad silnika P0300, P0303 - przebicie na przewodach zapl
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Dodam jeszcze ze przed zalozeniem kabli WN warto popryskac lekko plastiki cewek WD40 lepiej sie wtedy naciska koncowki kabli. Jesli plastiki cewek maja rysy w okolicach zlaczy to moga byc problemy bo latwo w tych okolicach o przebicie w kierunku rdzenia cewki.
Ponadto zlacza kabli od strony swiec ze wzgledu na wysoka temperature i wilgotnosc moga korodowac wiec mozna tez prysnac WD40.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO