|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 09:51
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
raxor19 |
#534379 Wysłany:
04 Sty 2012, 00:30; Temat postu: Praca na trzech cylindrach |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Łańcut Rejestracja: 11 Wrz 2011, Posty: 271 Pomógł: 2
|
Witam,
Problem polega na tym że silnik pracuje na 3 cylindrach. Sprawdzałem świece oraz kable czy się gdzieś nie odkręciło itp ale wszystko wygląda jak należy. Jakies 2 tygodnie temu po przejechaniu okolo 17km silnik zaczal pracowac na 3 cylindrach po czym dodalem 2 razy lekko gazu i znow pracowal normalnie (dodam ze stalo sie to przy postoju ~3min)... Obecnie silnik pracuje na 3 cylindrach bez wzgledu czy zimny czy cieply , gdyby to byla uszczelka pog głowica to po nagrzeniu pracowalby chyba normalnie, a tu caly czas pracuje na 3...
Co moze byc przyczyna? -kable -świece -cewka (Uszczelka pod głowica wykluczam)
Pozdrawiam z góry dzięki za odpowiedzi..
_________________ Krótka historia mojej małej motoryzacji Było: Fiat Cinqecento 704 cm³ , 23 kW/31 KM Było: Ford Fiesta MKIII 1.1cm³ 50KM Było: Honda Civic V D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM Było: Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm ----------------------------------------------------------- Obecnie jest! : Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm + PODTLENEK LPG ------------------------------> topic40652.html <-------------------------------
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#534400 Wysłany:
04 Sty 2012, 07:46; Temat postu: Re: Praca na trzech cylindrach |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
raxor19 napisał(a): gdyby to byla uszczelka pog głowica to po nagrzeniu pracowalby chyba normalnie, a tu caly czas pracuje na 3... Nie bardzo łapię czemu po rozgrzaniu miało by być normalnie? raxor19 napisał(a): Co moze byc przyczyna? -kable -świece -cewka No raczej tu bym szukał, chociaż cewka jest jedna na 2 cylindry, więc jakby padła, to by 2 nie chodziły. Zaletą jednopunktu jest to, że raczej można wykluczyć układ paliwowo-wtryskowy, bo jest wspólny dla wszystkich cylindrów. A mierzyłeś może ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
wojtass18 |
#534401 Wysłany:
04 Sty 2012, 07:49; Temat postu: Re: Praca na trzech cylindrach |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
zacznij od wymiany kabli i świec
|
|
Góra |
|
 |
raxor19 |
#534478 Wysłany:
04 Sty 2012, 17:14; Temat postu: Re: Praca na trzech cylindrach |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Łańcut Rejestracja: 11 Wrz 2011, Posty: 271 Pomógł: 2
|
Pomogła wymiana świec  Jedna nie nadawała sie do użytku... [ Dodano: 04 Sty 2012 17:14 ]PS. Silnik pracowal na 2 cylindrach, prawdopodobnie ktoras z cewek pada...
_________________ Krótka historia mojej małej motoryzacji Było: Fiat Cinqecento 704 cm³ , 23 kW/31 KM Było: Ford Fiesta MKIII 1.1cm³ 50KM Było: Honda Civic V D15B3, SOHC, 16V, 1493 cm, 94 KM Było: Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm ----------------------------------------------------------- Obecnie jest! : Fiat Punto 1108 cm³ Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86 Nm + PODTLENEK LPG ------------------------------> topic40652.html <-------------------------------
|
|
Góra |
|
 |
artpia |
#539798 Wysłany:
22 Sty 2012, 20:32; Temat postu: Re: Praca na trzech cylindrach |
|
 |
Forumowicz |
Imię: artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 30 Paź 2011, Posty: 3
|
witam miałem taki sam problem i jeszcze brakowało mu mocy wymieniłem swiece kable a to była cewka. teraz smiga i silnik chodzi jak brzytwa 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|