Emi napisał(a):
Najlepiej wez wyjmij mechanizm razem ze silniczkiem i wez wyczysc. Na wyjetym silniczku sprawdz poprzez podlaczenie przewodow pod niego do akumulatora i zobacz jak sie zachowuje. Z mechanizmem postepuj delikatnie, uwazaj na zabezpieczenia ktore niekiedy sa uparte i nie chca wyjsc

Pozdrawiam
Co da czyszczenie jak koledze pozycja zerowa się przestawiła? Dalej będzie tak samo się mechanizm zatrzymywał.
Mechanizm należy zapewne rozbebeszyć. Silniczek się kręci stale w jedną stronę, a dzięki mechanizmowy ruch obrotowy jest zamieniany w ruch posuwisty (jak w parowozach, tylko w drugą stronę). Kwestia wymontowania mechanizmu i spróbowania ustawienia go z powrotem w pozycji zerowej. Obecna pozycja zerowa jest przestawiona, o czym świadczy ruch wycieraczek w dół zaraz po ich włączeniu. Silniczek zaczyna pracować, ale ramię napędowe nie jest w granicznej pozycji. O co chodzi widać na tym zdjęciu:
http://imageshack.us/photo/my-images/546/83614815.jpg/Nie poinstruuję Cię dokładnie jak się masz za to zabrać, bo tego nie rozkręcałem, w każdym bądź razie musisz powrócić do wspomnianego zerowego położenia.
Przestawienie samych ramion wycieraczek przez poluzowanie śruby też nic nie da, bo problem jest w samym mechanizmie.