You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 09:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #54373 Wysłany: 15 Paź 2007, 13:45; 
 Temat postu: Ubytek wody i nierówna praca silnika-mega problem!!!
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 449
Ciągle ubywa mi wody i silnik chodzi nierówno. Byłem u mechanika z tym ubytkiem wody i powiedział mi że pewnie gdzieś jest jakaś nieszczelność, ale że woda nie dostaje się na cylindry bo jeżeli by się dostawała to przewody wodne byłyby twarde (a nie są), bo woda jak się dostaje na cylindry to i paliwo dostawałoby się do przewodów. Ja jednak mam wątpliwości co do tej diagnozy bo ciągle widzę wodę pod tłumikiem końcowym. Cały czas wiszą tam krople, a woda ubywa w ciągu dnia z max na min. Podpowiedzcie coś.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #54374 Wysłany: 15 Paź 2007, 13:48; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
woda pod tłumikiem końcowym to raczej normalne, no chyba, że jej tam strasznie dużo masz. Zobacz czy przez pompę wody Ci nie ucieka, bo to dość częste (np ja tak miałem).

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54376 Wysłany: 15 Paź 2007, 13:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 449
No jest tam dosyć sporo. No a ta nierówna praca silnika? Przewody i świece dopiero co wymienione.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54377 Wysłany: 15 Paź 2007, 13:53; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
hmm... a nierówna jest od razu po odpaleniu czy dopiero na obrotach, jak się rozgrzeje czy jak?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54434 Wysłany: 15 Paź 2007, 17:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Cieszyn - Sosnowiec
Rejestracja: 26 Lip 2007,
Posty: 100
Jak dużo wdody wylewa z tłumika to pewnie uszczelka pod głowicą poleciała

_________________
yyy...Lancia Y 1.2 8V 6WAY


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54492 Wysłany: 15 Paź 2007, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Za granica...
Rejestracja: 14 Lut 2007,
Posty: 372
Ja też mówie że uszczelka
niewiadomo gdzie pusciła nie koniecznie musi iśc ciśnienie na węże


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54538 Wysłany: 16 Paź 2007, 00:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 449
STax napisał(a):
hmm... a nierówna jest od razu po odpaleniu czy dopiero na obrotach, jak się rozgrzeje czy jak?

Cały czas na biegu jałowym czuć nierówną pracę silnika. Takie przerywanie jakby na jednym cylindrze. Jest to obojętne czy po odpaleniu czy jak się rozgrzeje. Uszczelkę zmieniałem jakieś 4 miechy temu i przejechałem na niej max ze 4 tysiące km. Ale kto wie. Może to i uszczelka. Dzisiaj zalałem układ płynem do uszczelniania chłodnic i zobaczę skutki. Jeżeli wody nie będzie ubywać to zostanie mi tylko nierówna praca silnika. Na dniach ma mi przyjść tester diagnostyczny może on mi coś wskaże.

P.S Tak przy okazji gdzie w puncie I znajduje się te złącze do podpięcia złącza diagnostycznego? Najlepiej wrzućcie fotkę bo inaczej nie znajdę.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54574 Wysłany: 16 Paź 2007, 09:02; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
przy koputerze, pod maską z lewej, na błotniku prawie, od kompa odchodzi taka wtyczka /sorki ale zdjęciem nie dysponuję

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #56044 Wysłany: 20 Paź 2007, 16:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Rejestracja: 01 Paź 2007,
Posty: 8
to jest na bank uszczelka pod glowica. Mam to samo /niestety/.
Woda zalewa przynajmniej jeden z cylindrow, bardzo duzo jej ubywa, leje sie z tlumika albo przynajmniej ostro paruje, a uklad ogolnie jest szczelny.

_________________
Punto Mk1 1.2 60 KM 'Red Eagle'
S Z C Z E C I N


Góra
 Profil  
 
 
 Post #56057 Wysłany: 20 Paź 2007, 16:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 449
Na szczęście nie uszczelka. Uporałem się z tym problem. Układ uszczelniłem i już mi nie ubywa. Obroty są nierówne, ale to jest czym innym spowodowane. Podejrzewam czujnik temperatury cieczy. A wydech. No to jak wydech po prostu chyba cały czas jak się gdzieś zamoczy to zawsze w tym samym miejscu ścieka.

_________________
Punto I 55KM + GAZ 97r.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO