|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 13:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
NeoKs |
#478496 Wysłany:
01 Cze 2011, 11:36; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 07 Mar 2011, Posty: 77
|
nickoo napisał(a): toudionezdejmujesz kleme na 15-20 minut i gotowe NeoKs czyli nie masz blokady temp. bo u Mnie nie przełączy się na gaz zanim silnik nie osiągnie temp minimum 33*C.
No jak na benzynie przy gazuje do 2 - 2,5 tyś. obrotów to się automatycznie na gaz przełączy. Mogę też sam sobie przełączyć przytrzymując guziczek i jadę na benzynie lub gazie
@edit:
Proszę o skasowanie posta - przypadkiem dwa razy mi się kliknęło na 'wyślij' 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nickoo |
#478502 Wysłany:
01 Cze 2011, 11:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
toudione |
#478577 Wysłany:
01 Cze 2011, 14:58; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 12 Kwi 2010, Posty: 85 Pomógł: 3
|
Jak dam rade to sprobuje sam to przeczyscic ten czujnik. Tylko prosilbym o pomoc w jego lokalizacji. Gdyby konieczna byla wymiana to jaka odleglosc czujnika od kola trzeba zachowac?
Zlokalizowalem ten czujnik , co do jego wymiany to on trzyma sie tylko na jednej srubie ?
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#478736 Wysłany:
01 Cze 2011, 22:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
toudione napisał(a): co do jego wymiany to on trzyma sie tylko na jednej srubie ?
tak
_________________ Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty  topic20164.html

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem 
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
toudione |
#478795 Wysłany:
02 Cze 2011, 11:55; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 12 Kwi 2010, Posty: 85 Pomógł: 3
|
Przeczyscilem czujnik , autko smigalo lepiej troszke ale nie zlikwidowalo to szarpan , pozyczylem od kumpla przewody wn, zalozylem i znacznie sie polepszylo ale szarpnie jeszcze czasem. Troche jestem zdziwiony bo przewody wymienialem nie tak dawno temu razem ze swiecami.
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#478798 Wysłany:
02 Cze 2011, 12:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
toudione |
#478806 Wysłany:
02 Cze 2011, 12:50; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 12 Kwi 2010, Posty: 85 Pomógł: 3
|
nickoo a jaka firme przewodow i swiec bys polecil? Dotychczas uzywalem NGK i na nich szarpalo .
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#478968 Wysłany:
02 Cze 2011, 22:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
piter123321 |
#479019 Wysłany:
03 Cze 2011, 08:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR. Rejestracja: 31 Sty 2010, Posty: 2513 Pomógł: 12
|
toudione ja wczoraj załozyłem 4 komplet kabli w przeciągu pół roku. kaze biły iskrą. albo na cewce spod kapturka albo dalej.
ja mialem podobny problem. delikatnie szarpał na pb i na lpg mial dziure w obrotach tak pomiedzy 1.5 tys a 2.5.
wymienilem cewke. - ze szrotu bądź jaką na probe.
świece NGK, Kable, i poprawiłem taki węzyk co do przepustnicy idzie.
powiem tyle;)
nie to punto;p nie przerywa nie szarpe. nawet na lpg chodzi równiótko. i trzyma równo obroty. na paliwie tez.ale czasem zgubi cykl ale to zapewne dlatego ze nie mam krokowego;) mam to inaczej zrobione;) wiec moze warto zainwestowac w swiece?
albo wczesniej spróbuj ustawic przerwe na świecach:)
_________________ Było: 09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906 Jest: 02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#479033 Wysłany:
03 Cze 2011, 10:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
toudione |
#486201 Wysłany:
29 Cze 2011, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 12 Kwi 2010, Posty: 85 Pomógł: 3
|
niestety nic nie pomogło , mam jeszcze jedno podejrzenie. Jak uwazacie czy problem moze tkwic w kole pasowym?
|
|
Góra |
|
 |
ralfi88 |
#486212 Wysłany:
29 Cze 2011, 19:59; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 11 Sie 2009, Posty: 13
|
Jakiej firmy masz obecnie świece?? W moim kropku po wizycie u gazownika załozylem świece Beru, a raczej zalozyl je gazownik. Po 2 miesiącach mailem identyczne objawy jak ty. Więc zacząlem sprawdzać wszystko, na samym koncu przyszly mi do głowy świece. Powrocilem do starych świec Iskra, lezaly w garazu przez 2 lata. I problem się rozwiązał. Którąś świece szkak trafił, chociaz wygladaly jak nówki. No i teraz jeżdze na NGK, to jest moj drugi komplet, jeszcze mnie nie zawidły.
Beru made in france--- bleeeeeee....
|
|
Góra |
|
 |
niesc |
#486262 Wysłany:
29 Cze 2011, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 91
|
toudione wyczyszczenie czujnika kola pasowego to samemu mozna zrobic.. ewentualnie groszowa sprawa - u mnie kiedys wlasnie to bylo problemem. Chwile tak szarpalo jak opisujesz i rzucilem do mechanika ktory OD RAZU podal to jako przyczyne i mowil, ze jest to popularne w puntach i seicentach.
|
|
Góra |
|
 |
NeoKs |
#486408 Wysłany:
30 Cze 2011, 15:19; Temat postu: Re: szarpie na lgp przy mocniejszym dodaniu gazu |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza Rejestracja: 07 Mar 2011, Posty: 77
|
NeoKs napisał(a): toudione napisał(a): Witam. Moj problem polega na tym ze samochod dosyc szarpie przy jezdzie na gazie. Wymienilem swiece , przewody wn, rok temu byl wymieniany parownik i komputer od gazu . Jednak problem i tak pozostal , jedyne co to spalanie spadlo. I tak sie zastanawiam czy przyczana moze byc padnieta cewka , czy gdzies moze dostaje sie lewe powietrze na ktore gaz jest bardzo czuly ? Dodam ze niekiedy strzela z wydechu (np. jadac 40 na III biegu i gdy chce dodac wiecej gazu wtedy jest kilkukrotne szarpniecie i strzela cos z wydechu. Moze macie jakies pomysly? Mam podobny problem, lecz nic nie wymieniałem i jedyni szarpie mi autko, gdy silnik jest nie rozgrzany. Pojeżdżę trochę na benzynie, aż wskazówka na liczniku temperatury podniesie się do 1 kreski i przełączy się na gaz to autko już normalnie jedzie i nic nie szarpie.
Może ktoś mi poradzić odnośnie tego problemu ? Co tu wymienić i co może być przyczyną ? Wcześniej się tak nie działo, ale już od jakiegoś miesiąca tak jest. No chyba, że nie będę gazował i przełączy na gaz i przy 2 tyś. obrotów będę zmieniał na kolejny bieg to jakoś da radę pojeździć, gdyż po jakimś czasie jak silnik się nagrzeje w ogóle nie szarpie nawet przy mocnym gazowaniu.
|
|
Góra |
|
 |
d00lar |
#486411 Wysłany:
30 Cze 2011, 15:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011, Posty: 246 Pomógł: 1
|
jaka instalacja? może korekta po temperaturze do zrobienia?
byles gaziarza?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
toudione |
#486749 Wysłany:
01 Lip 2011, 17:46; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Myszków Rejestracja: 12 Kwi 2010, Posty: 85 Pomógł: 3
|
Czujnik przeczyscilem dokladnie 2 dni temu , widac znaczna roznice , jednak autko potrafi jeszcze szarpnac czasami. Jak doradzacie , wymienic ten czujnik ? Moze juz poprostu odmawia posluszenstwa.
|
|
Góra |
|
 |
Pit_trn |
#579034 Wysłany:
09 Maj 2012, 21:01; Temat postu: Re: szarpie na lgp przy mocniejszym dodaniu gazu |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 09 Maj 2012, Posty: 3
|
u mnie też był nagły spadek mocy i tzw "pierdzenie" z wydechu... max jechał 90 km/h i broty też max 2500 obrotów. pojechałęm do mechanika, wyslal mnie do gazownika, ten do elektryka. Podłączył go pod kompa, wymienił cewkę zapłonową od gazu i wszystko jest juz ok
|
|
Góra |
|
 |
Noodle984 |
#579114 Wysłany:
10 Maj 2012, 01:07; Temat postu: Re: szarpie na lgp przy mocniejszym dodaniu gazu |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Adam
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Rejestracja: 28 Kwi 2012, Posty: 31 Pomógł: 2
|
Jakie masz swiece i kable Wn ? Powiem tak jezeli na benzynie nie szarpie to nie znaczy ze uklad zaplonowo iskrowy jest OK. Benzyna ma znacznie mniejsze "wymaganie" iskry co gaz. Tak wiec jezeli masz kable Wn firmy sentech lub cos to... idz po nastepne;] A tak serio serio to w nocy wez idz odpal samochod spryskaj kable woda (spryskaj nie polej) i popatrz mega uwaznie czy nie ma zadnych przebic. Ja ostatnio u siebie wymienialem wlasnie przewody wn na w/w Sentechy... i odrazu byly padniete. Swieczki.. Zobacz czy masz odpowiednia przerwe i swieczki... tu polecam tylko i wylacznie swiece NGK.. nic innego;] Co do cewki... ja ze swoich doswiadczen wiem ze cewka albo dziala albo nie... jezeli na benzynie samochod smiga to i na gazie tez raczej winien. Dla pewnosci odkrec cewke i tez popryskaj woda w nocy i poszukaj przebic.
To by bylo tyle w temacie iskry.. Co do samej instalacji.. Jaka masz instalacje i jaki masz atuator (elektryczny czy mechaniczny.. tzw sruba?)
A tak na przyszlosc dla wszystkich najjlepiej sprawdzic uklad iskrowo-zaplonowy nastepujacym sposobem. Rozpedz sie do 50-60km/h przelacz na gaz.. wrzuc 5-tke... pedal gazu max w podloge i tyle.. jezel samochod rownomiernie (wolno bo wolno) przyspiesza to jest wsio raczej ok. jezeli zaczyna szarpac to znaczy ze cos nie jest tak. Przy malych obrotach a wysokim biegu caly uklad iskrowy jest na maxa sprawdzany.
Co do powietrza mam nadzieje ze nie masz jakiegos filtra stozkowego o ile nie masz blosa lub sekwencji (gaz 2 generacji naprawde nie lubi nadmiaru powietrza)
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|