danek16 napisał(a):
Ten sterownik to tak jakby żółty przekaźnik.ta skrzyneczka pod maską,
Dokładnie... po wyjęciu tego sterownika centralny przestał działać.
Zamontowałem alarm w aucie ale mam teraz problem ze znalezieniem właściwych przewodów do sterowania centralnym.
Alarm posiada 2 wyjścia pod sterowanie centralnego zamka, są to 2 przewody na których to pojawia się masa na czas ok 0.8s w chwili załączenia bądź (na drugim przewodzie) w chwili wyłączenia alarmu.
Mam też centralke do tego alarmu która steruje bezpośrednio siłownikami - 2 przewody do silniczka ze zmianą polaryzacji napięcia +/- 12V
Czy ktoś wie jak wygląda sterowanie centralnym w samochodzie? Jakie impulsy bądź napięcia idą na siłowniki bądź jaki sygnał je steruje? Dużo by to pomogło mi...
W chwili przekręcenia kluczyka w lewo/prawo mikrowyłącznik musi podać sygnał sterujący do centralki, jaki?? Plus czy minus napięcia?