|
Obecny czas: 04 Cze 2024, 00:48
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
majer |
#572789 Wysłany:
18 Kwi 2012, 22:30; Temat postu: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
Jak w temacie pytanie kieruję do forumowiczów, którzy mają obniżone zawieszenie, ale nie -30mm tylko od -50mm w górę (w sensie w dół ). Dzisiaj założyłem springi -50mm ale dedykowane do zwykłych punciaków, a nie do HGT, więc siadło na moje oko ok. -70mm (cięższy silnik zrobił swoje). I pojawił się problem, z jednej strony stabilizator uderza o wahacz i jest to bardzo denerwujące. I tu moje pytanie - Czy wywalaliście stabilizator po włożeniu obniżających sprężyn?? Bo tylko takie rozwiązanie przeszło mi przez myśl. Dzięki za odpowiedzi pozdro majer.
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
|
|
przemas107 |
#572973 Wysłany:
19 Kwi 2012, 17:03; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
1.2 8V też posiada stabilizator? bo u mnie też coś puknie jak się mocniej ugnie zawias.
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#573442 Wysłany:
20 Kwi 2012, 23:09; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
No 1.2 ma ma stabilizator Ale nie przyszło by mi do głowy go wywalać, w końcu poprawia on prowadzenie, a tego nigdy nie za wiele
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
qbeu |
#573702 Wysłany:
21 Kwi 2012, 20:50; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: DG Rejestracja: 02 Paź 2011, Posty: 12
|
Wytrzymają seryjne amorki ? Pokaz zdjęcie hagiety na glebie!
_________________ Punto II HGT 130KM
|
|
Góra |
|
|
majer |
#573739 Wysłany:
21 Kwi 2012, 21:56; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
qbeu napisał(a): Wytrzymają seryjne amorki ? Pokaz zdjęcie hagiety na glebie! Mówisz i masz Amorki będą wymienione Nie patrzcie na felgi bo jestem w trakcie szukania Uploaded with ImageShack.us
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#573819 Wysłany:
22 Kwi 2012, 09:08; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
przemas107 |
#573893 Wysłany:
22 Kwi 2012, 13:21; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
Piechuxt napisał(a): No 1.2 ma ma stabilizator Ale nie przyszło by mi do głowy go wywalać, w końcu poprawia on prowadzenie, a tego nigdy nie za wiele Nie no wywalać nie ma mowy. Może dać jakieś gumy między stabilizator a wahacz albo cuś?
|
|
Góra |
|
|
majer |
#573897 Wysłany:
22 Kwi 2012, 13:34; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
marcin186 napisał(a): majer, od razu Ci mówię że seryjne amorki Ci padną na tych sprężynach post379119.html#p379119 tak skończyła moja seria na sprężynach -55mm, trzy ostatnie fotki [ Dodano: 22 Kwi 2012 09:08 ]majer napisał(a): Amorki będą wymienione I dobrze, dłużej wytrzymają jak włożysz jakieś usportowione Spoko wiem co jest pięć, przerabiałem to w CC na spokojnie znajdzie się jakieś twardsze amory, żeby wytrzymały tym bardziej, że jeden (z tej strony gdzie właśnie mi obija stab o wahacz) jest słaby i długo nie pociągnie pozdro
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
5ROCKY5 |
#574923 Wysłany:
25 Kwi 2012, 09:03; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
majer napisał(a): Dzisiaj założyłem springi -50mm ale dedykowane do zwykłych punciaków, a nie do HGT, więc siadło na moje oko ok. -70mm (cięższy silnik zrobił swoje). I pojawił się problem, z jednej strony stabilizator uderza o wahacz i jest to bardzo denerwujące. wymień wahacze bo masz już padnięte... przerabiaem to samo na -90mm z przodu i okazało się, że wahacz od strony kierowcy miał już dość a dokładnie jego elemanty metalowo gumowe... po wyciągnięciu wahacza wszystko się wysypało ja obstawiam zużyty wahacz(e) Autor postu otrzymał pochwałę
|
|
Góra |
|
|
majer |
#574928 Wysłany:
25 Kwi 2012, 09:17; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
5ROCKY5 napisał(a): majer napisał(a): Dzisiaj założyłem springi -50mm ale dedykowane do zwykłych punciaków, a nie do HGT, więc siadło na moje oko ok. -70mm (cięższy silnik zrobił swoje). I pojawił się problem, z jednej strony stabilizator uderza o wahacz i jest to bardzo denerwujące. wymień wahacze bo masz już padnięte... przerabiaem to samo na -90mm z przodu i okazało się, że wahacz od strony kierowcy miał już dość a dokładnie jego elemanty metalowo gumowe... po wyciągnięciu wahacza wszystko się wysypało ja obstawiam zużyty wahacz(e) i muszę Ci powiedzieć kolego, że ja od wczoraj zacząłem też obstawiać tuleje na wahaczu bo od wczoraj tak napie...a, jakby były spore luzy i hałas, który ewidentnie wskazuje na padnięte wahacze (czyt. tuleje). Jak narazie tylko jest tak od strony pasażera, ale przejrzałem dokumenty które dostałem z autem i znalazłem fakturę na wymienony wahacz od strony kierowcy, także wszystko by sie zgadzało Dzięki śliczne za odpowiedź pozdrawiam
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
5ROCKY5 |
#574932 Wysłany:
25 Kwi 2012, 09:28; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 1126 Pomógł: 1
|
majer napisał(a): 5ROCKY5 napisał(a): majer napisał(a): Dzisiaj założyłem springi -50mm ale dedykowane do zwykłych punciaków, a nie do HGT, więc siadło na moje oko ok. -70mm (cięższy silnik zrobił swoje). I pojawił się problem, z jednej strony stabilizator uderza o wahacz i jest to bardzo denerwujące. wymień wahacze bo masz już padnięte... przerabiaem to samo na -90mm z przodu i okazało się, że wahacz od strony kierowcy miał już dość a dokładnie jego elemanty metalowo gumowe... po wyciągnięciu wahacza wszystko się wysypało ja obstawiam zużyty wahacz(e) i muszę Ci powiedzieć kolego, że ja od wczoraj zacząłem też obstawiać tuleje na wahaczu bo od wczoraj tak napie...a, jakby były spore luzy i hałas, który ewidentnie wskazuje na padnięte wahacze (czyt. tuleje). Jak narazie tylko jest tak od strony pasażera, ale przejrzałem dokumenty które dostałem z autem i znalazłem fakturę na wymienony wahacz od strony kierowcy, także wszystko by sie zgadzało Dzięki śliczne za odpowiedź pozdrawiam przerabiałem to samo tak więc znam problem zaczynało się od lekkich stuków na nierównościach a później coraz gorzej wymiana wahaczy poskutkowała polecam lewy i prawy wymienić to nie będzie niespodzianek pozdrawiam kolejnego "glebowicza"
|
|
Góra |
|
|
majer |
#581201 Wysłany:
17 Maj 2012, 11:41; Temat postu: Re: Do tych co mają obniżone zawieszenie |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki Rejestracja: 23 Lut 2011, Posty: 60 Pomógł: 1
|
Niestety nie mieliśmy racji Winowającą okazał sie prawy amor. Po włożeniu niższych sprężyn, sprężyna tak go ścisnęła, że wypluł cały olej!!! Wczoraj zapodałem nówki i śmiga jak ta lala, ale autko poszło jakiś 0,5-1cm w górę. pozdro
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura (2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6 (2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie (2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v (2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD (2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria (od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi (od marca 2011r.) jest Punto HGT
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|