|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 16:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#592312 Wysłany:
22 Cze 2012, 10:59; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
|
Black Pearl |
#592328 Wysłany:
22 Cze 2012, 11:32; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
Sekwencyjnym gazem też idzie się pobawić by fajne efekty były No ale fakt temat o modyfikacjach:)
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592329 Wysłany:
22 Cze 2012, 11:33; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592333 Wysłany:
22 Cze 2012, 11:41; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
Sam wałek 866 w granicach 150-200 (allegro) więc troszkę mało jak za te mody
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592334 Wysłany:
22 Cze 2012, 11:44; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): STax, jakim cudem tak mało wałek 866 - 100zł przepustnica 75 - ~70zł chip - 100zł obudowa filtra powietrza - 40zł wkładka filtra K&N - 40zł kolektor + rura 4-2-1 - 150zł suma = 500zł Przynajmniej ja tyle płaciłem [ Dodano: 22 Cze 2012 11:44 ]Black Pearl napisał(a): Sam wałek 866 w granicach 150-200 (allegro) Ja kupowałem tu na forum. Na allegro najlepiej pytać, jak ktoś sprzedaje całe auto rozbite na części.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592339 Wysłany:
22 Cze 2012, 11:49; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
Albo pojeździć po szrotach ;p
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592353 Wysłany:
22 Cze 2012, 12:07; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Dość przystępnie cenowo to nawet wygląda tyle, że to 1.1 ... STax, ten chip to takie coś -> http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km- ... 00115.htmlNie wiem co to niby robi, ale ja bym tego u siebie nie założył Wałek 866, myślałem kiedyś, ale jest masa opinii, że daje mało albo i nic a jak już to na górze, a mi osobiście nie zależy na mocy tylko na momencie, bo i tak nie przekraczam prawie nigdy 3000rpm. Obudowa filtra i wkładka to w tej cenie do 1.2 raczej niemożliwe jedyne co bym jakoś zniósł to już ten stożek, ale tylko dlatego, że ta duża pucha z filtrem mi nie pasuje zbytnio póki co zrobiłem sobie za pomocą kolanka dolot chłodnego ze zderzaka no ale musiałem wydłuzyć przez to dolot o to kolanko czyli +/- 10cm. Tak mysłem ostatnio rzeby cały dolot skręcić jakoś z rur i kolanek PCV i jakiś filterek dopadować z jakiegoś samochodu innego, byle mały i okrągły. Kolektor i rura, no to by może mogło coś dać ale kata nie chcę wywalać, choć w sumie mam adin sondę więc jakoś by przeszło
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592360 Wysłany:
22 Cze 2012, 12:19; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): STax, ten chip to takie coś -> http://allegro.pl/chip-tuning-box-25km- ... 00115.html Absolutnie nie ! Taki chip to nie chip tylko wyciąganie kasy. Ja mam taki: http://allegro.pl/chip-do-seicento-punt ... 45784.htmlTylko do wielopunktów ten gość nie ma. No i nie wiem jakiego typu chip jest w mk II. lioton napisał(a): Wałek 866, myślałem kiedyś, ale jest masa opinii, że daje mało albo i nic a jak już to na górze, a mi osobiście nie zależy na mocy tylko na momencie, bo i tak nie przekraczam prawie nigdy 3000rpm. Wałek daje najwięcej na górze, ale u mnie w 1.1 dół też jest lepszy niż seryjnie. lioton napisał(a): Obudowa filtra i wkładka to w tej cenie do 1.2 raczej niemożliwe Z filtrem będzie ciężko, ale on daje tak mało, że można to pominąć. A obudowy nowej też nie trzeba kupować, w końcu chodzi tylko o to, żeby w niej dziurę wyciąć lioton napisał(a): jedyne co bym jakoś zniósł to już ten stożek Stożkiem może zyskasz 1-2KM ale stracisz na momencie. http://www.godula.pl/laboratorium/strony/ssanie.htmlioton napisał(a): no ale musiałem wydłuzyć przez to dolot o to kolanko czyli +/- 10cm. Liczy się odległość między filtrem a przepustnicą. Dodatkowe rury przed filtrem liczą się do pojemności dolotu, ale już nie do długości. lioton napisał(a): Kolektor i rura, no to by może mogło coś dać ale kata nie chcę wywalać, choć w sumie mam adin sondę więc jakoś by przeszło Aaa bo w ogóle mk II to do dupy materiał jest na tuning. Jak nie kolektor razem z katem, to łapa silnika na głowicy albo szyna CAN.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592372 Wysłany:
22 Cze 2012, 12:42; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Aaa tam póki co mi wystarczy co mam Pokombinuję kiedyś coś jeszcze z dolotem, bo to mało inwazyjne i koszt mały. Wystarczy dbać o wszystko i będzie ok Ja tam u siebie niby książkowo 60KM mam ale obstawiam 70 jak nic, tylko na hamownię mi szkoda tarmosić silniczka bo tam go kręcą do odcięcia a największego kopa mocy dostał po wymianie rozrządy i regulacji luzu
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592375 Wysłany:
22 Cze 2012, 12:54; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): Ja tam u siebie niby książkowo 60KM mam ale obstawiam 70 jak nic, Duuuży optymizm Zmierz zwyczajnie 0-100 to już będzie można coś powiedzieć o mocy.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
feifin |
#592378 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:05; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Maj 2012, Posty: 71
|
Black Pearl napisał(a): Stawiam na filtry, albo czujnik ciśnienia gazu i podciśnienia kolektora jest walnięty. Sekwencje masz założoną ? Tak, sekwencja STax napisał(a): Lol, temat o modyfikacjach, a wy tu o naprawach lpg zaczynacie? Prawda - temat o modyfikacjach...i chętnie się dowiem jak zwiększyć moc w Kropku na sekwencji LPG ale najpierw muszę się dowiedzieć co zrobić z usterką tej instalacji, żeby chociaż te fabryczne 65 KM wyciągnąć Czyli na dobry początek filtry... a na dobrą sprawę te czujniki na serio podejrzewasz, Black Pearl? Warto je sprawdzać?
_________________ GP 1.2 8V 65KM
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592379 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:10; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
No bo jeśli masz gaz w butli i nagle się przełącza na PB to możliwe że to jest to. Najlepiej podpiąć instalacje pod kompa było by wtedy wiadomo co tam wariuje. Albo twoja centralka nałapała tyle błędów że zaczyna wariować i wystarczy pokasować je. Tak czy siak bez podpięcia się nie obejdzie.
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592382 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:18; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Duuuży optymizm Czy ja wiem jechałem samochodem mającym książkowo 50km i mającym 86km, ten pierwszy to przy puntolocie muł, ten drugi bez większej różnicy, co prawda to było 1.2 16v ale na górze tez jakoś nie wciskał w fotel. Trudno mi będzie zmierzyć jeszcze nigdy nie dałem mu gazu w dechę ale tak z obserwacji i przeliczeń to powinno wyjść z 12s.
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592383 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:20; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
lioton napisał(a): Trudno mi będzie zmierzyć jeszcze nigdy nie dałem mu gazu w dechę ale tak z obserwacji i przeliczeń to powinno wyjść z 12s. Takie obserwacje to wiesz Delikatnie mówiąc nie są dokładne. A licznikowe 12s to właśnie okolice 60KM. lioton napisał(a): jechałem samochodem mającym książkowo 50km i mającym 86km, ten pierwszy to przy puntolocie muł, ten drugi bez większej różnicy, co prawda to było 1.2 16v ale na górze tez jakoś nie wciskał w fotel. Niedawno się ścigałem z 1.2 16v, rakieta to nie jest, idzie minialnie lepiej jak mój i to właśnie tylko powyżej 4000rpm, poniżej tych obrotów uno 1.0 czy cc900 jadą podobnie.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592387 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:31; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
1.2 16V jeszcze ładnie czuć jak idzie na 4 biegu , a w 8V zabawa jest do 3 biegu ;p Taka moja opinia jeżdżąc 8V i 16V
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592389 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:38; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592390 Wysłany:
22 Cze 2012, 13:41; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Black Pearl napisał(a): 1.2 16V jeszcze ładnie czuć jak idzie na 4 biegu Na wysokich obrotach tak, ale spróbuj np przy 2000rpm na tym 4. biegu wcisnąć gaz w 1.2 8v i w 16v to 8v powinno nawet lepiej iść.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592403 Wysłany:
22 Cze 2012, 15:00; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
No fakt, 8V lepiej idzie od dołu tylko zakres momentu obrotowego mniejszy niż w 16V.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592408 Wysłany:
22 Cze 2012, 15:07; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Black Pearl napisał(a): tylko zakres momentu obrotowego mniejszy niż w 16V. ? Co to znaczy zakres momentu obrotowego mniejszy? Bo 8v ma max 102Nm przy 2500rpm, a 16v ma 114Nm przy 4000rpm. Trzeba by obejrzeć wykresy jak to wygląda dokładnie, ale 8v z definicji powinien mieć bardziej płaski przebieg momentu.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Black Pearl |
#592419 Wysłany:
22 Cze 2012, 15:54; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Mateusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 14 Kwi 2012, Posty: 87
|
od jakich obrotów czuć przyśpieszenie i na jakich obrotach te przyśpieszenie (wgniatanie w fotel) się kończy.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#592420 Wysłany:
22 Cze 2012, 15:58; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Black Pearl napisał(a): od jakich obrotów czuć przyśpieszenie i na jakich obrotach te przyśpieszenie (wgniatanie w fotel) się kończy. Czyli gdzie moment obrotowy jest większy. To tak jak mówię, trzeba by porównać wykresy.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592602 Wysłany:
23 Cze 2012, 11:17; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): trzeba by porównać wykresy. Szukam, szukam a znaleźć nie mogę Ale znalazłem ciekawą tabelę ( z tego topica -> topic28447.html ) z której wynika, że 1.2 8v można by pociągnąć z 215km/h ( odcinka jest chyba przy 6200rpm ).
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
|
przemas107 |
#592686 Wysłany:
23 Cze 2012, 18:25; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 27 Gru 2010, Posty: 206 Pomógł: 1
|
6700 książka mówi i na obrotomierzu mniej więcej tak wychodzi
|
|
Góra |
|
|
lioton |
#592688 Wysłany:
23 Cze 2012, 18:31; Temat postu: Re: Modyfikacja silnika 1.2 8V do 1000zł |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|