|
Obecny czas: 07 Maj 2025, 07:16
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
conir |
#607923 Wysłany:
28 Sie 2012, 10:40; Temat postu: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 28 Sie 2012, Posty: 3
|
Witam, na samym początku bardzo serdecznie chciałem powitać wszystkich użytkowników forum, jeżeli temat jest nie w tym dziale w którym powinien proszę o przeniesienie. Aktualnie posiadam Opla Astrę f 2000r. z nabitym ponad 200tys przebiegiem oraz Astrę G firmową z 50tys przebiegiem. Jeżdzę ponad 30tys km rocznie. Na samochód chcę wydać do 20tys zł, rocznikowo nie starszy niż 2007r. i przebieg nie większy niż 90tys km + oczywiście dynamika i ekonomia  Z racji, że cena benzyny stale idzie w górę a spalanie w GP 1.4 16v jest na poziomie 8l/100km jest to dla mnie nie do przyjęcia więc zdecydowałem się na GP w gazie. Proszę o wskazówki czym kierować się przy wyborze konkretnej "kropki" z inst. LPG. Jaki rodzaj instalacji na co należy zwrócić szczególną uwagę. Czy lepiej kupić GP do 17tys i we własnym zakresie założyć inst.? Proszę również o wyliczenia użytkowników, którzy takie auta posiadają: coś na zasadzie, za 100zł przejadę X kilometrów w taką instalacją. moją uwagę zwrócił ten model: http://otomoto.pl/fiat-grande-punto-lpg ... 60081.htmlpozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mario1978 |
#607965 Wysłany:
28 Sie 2012, 12:12; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
|
Góra |
|
 |
Mario |
#608861 Wysłany:
01 Wrz 2012, 07:54; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 940 Pomógł: 1
|
Lepiej LPG samemu sobie założyć, z drugiej strony 17 tys na GP z silnikiem 1.4 16V z rocznika 2007+ to śmieszna kwota Chyba, że historia auta jest Ci obojętna  a spalanie zależy od stylu jazdy i miejsc.. więc nie da się stwierdzić, że za 100zł przejadę 250km bo to różnie bywa.. Podsumowując: 20 tys to min trzeba dać żeby się nie naciąć na topielca itd itp
|
|
Góra |
|
 |
tobi3776 |
#608877 Wysłany:
01 Wrz 2012, 09:33; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Tobiasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 10 Sie 2012, Posty: 60 Pomógł: 1
|
Moim zdaniem nie warto łaszczyć się na 2 czy 3 tysiące przy takiej kwocie wydawanej na samochód. Wracając jednak do tematu... Nie lepiej kupić jakiegoś MultiJeta?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Mario |
#608879 Wysłany:
01 Wrz 2012, 09:41; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 940 Pomógł: 1
|
No właśnie  ten 90 konny daje rade 
|
|
Góra |
|
 |
conir |
#609521 Wysłany:
04 Wrz 2012, 13:59; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 28 Sie 2012, Posty: 3
|
Powiem szczerze, że mam ogromny dylemat pomiędzy suzuki swift 1.5 102km a GP 1.4 16v... zdecydowałem już, że gaz będę montował po zakupie samochodu.
Myślicie, że warto zainwestować w wersję sportową z kubełkami?
|
|
Góra |
|
 |
mario1978 |
#609530 Wysłany:
04 Wrz 2012, 14:40; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
conir napisał(a): Powiem szczerze, że mam ogromny dylemat pomiędzy suzuki swift 1.5 102km a GP 1.4 16v... Suzuki do setki ma 10s. GP 11,4s. 1,5 sekundy roznicy na korzysc Suzuki. Ale duzy minus dla Suzuki, ze czesci sa drogie, jak dla kazdego japonczyka, w przeciwienstwie do GP. conir napisał(a): Myślicie, że warto zainwestować w wersję sportową z kubełkami? Fotele kubelkowe maja wady i zalety. W pracy sekretarka miala samochod zastepczy, seicento z kubelkami, powiedziala ze sa tragiczne, trzeba umiec z nich wychodzic  Wiec jezeli lubisz smigac ostro to tak, ale jezeli chcesz spokojnie jezdzic, wydaje mi sie, ze kubelki moga byc denerwujace. Samo siedzenie to nic, w porownaniu do zle dobranego fotelu, w trasie... W trasie siedzisz praktycznie nie ruszajac sie na boki, w miescie co chwile sie obracasz, wychylasz do przodu, itp. "Fotele kubełkowe - jak dobrać, jakie i za ile - poradnik" - http://www.rajdy.v10.pl/Fotele,kubelkow ... 49522.html
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
 |
Angry_Us3r |
#609533 Wysłany:
04 Wrz 2012, 14:55; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
conir 'owi chodziło o fabryczne kubły... [ Dodano: 04 Wrz 2012 14:51 ]Przykładowo: 
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
 |
conir |
#609684 Wysłany:
05 Wrz 2012, 08:32; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 28 Sie 2012, Posty: 3
|
|
Góra |
|
 |
mario1978 |
#609697 Wysłany:
05 Wrz 2012, 10:01; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
conir napisał(a): Koledzy a powiedzcie mi proszę szczerze, czy warto zamontować dobry gaz do kropki? jak silniki 1.4 16v znoszą lpg? Jak LPG to jak piszesz, tylko dobry. Poczytaj na forum jakie instalacje wkladaja. Dobra instalacja montaz + eksploatacja nie sprawi zadnemu silnikowi problemow. conir napisał(a): bardzo dziękuję za wypowiedzi, jeżeli chodzi o wersje z kubełkami chodziło mi o ten egzemplarz: http://moto.allegro.pl/fiat-grande-punt ... 08031.htmlJak dla mnie bardzo ladnie sie prezentuja, ja bym w to wszedl. Ladnie opisane jaka historie ma kropka, ale brak informacji nt gradobicia (??? widac wgniecienie punktowe) na masce silnika. Dobrze sie przyjrzyj GP, jak bedziesz zdecydowany ja obejrzec.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
 |
Danko8790 |
#609789 Wysłany:
05 Wrz 2012, 20:00; Temat postu: Re: GP 1.4 16V LPG 2008r. przeb. 90tys VS reszta aut do 20k |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Daniel
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Niemcy - Piekary Śląskie Rejestracja: 17 Lis 2009, Posty: 1132
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|