|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 15:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kred |
#61093 Wysłany:
06 Lis 2007, 16:14; Temat postu: Wyciekające paliwo i mylący wskaźnik paliwa |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 25
|
Witam,
Jestem tu nowy na forum i chciałbym się serdecznie przywitać
Mam od jakiegoś czasu Punto 1.2 8V z 2002 roku, powypadkowy (nie wiem dokładnie w jakim stopniu był zniszczony). Licznik zeznaje około 72kkm, no ale wiadomo jak to jest z licznikami.
Zawsze jak tankuję paliwo, zostaje plama pod zbiornikiem - nie wiem czy to jest normalne lub częste zjawisko w punciakach? Kolega ktory ma Renault 21 mówił że też mu trochę kropi z baku przy tankowaniu.
Drugi problem to złe wskazania na wskaźniku paliwa - tak jakby przesunięte o 1/4 - tzn. koniec paliwa jest na 1/4 pojemności. Komputer pokładowy pokazuje nieprawidłowe wskazania spalania oraz ilość km do przejechania jeszcze. Co i gdzie można sprawdzić żeby usunąć tę usterkę? Tak nawiasem mówiąc to miałem małą przygodę w związku z tym problemem
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu - leje benzyne, wymieniam olej i filtry, i jadę. Teraz mnie czeka tylko wymiana przegubu, rozrządu i paru płynów.
Pozdrawiam,
Krzysztof
|
|
Góra |
|
 |
|
|
mwas |
#61135 Wysłany:
06 Lis 2007, 20:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 03 Kwi 2007, Posty: 359
|
Witamy nowego kolegę Kropko-Maniaka
Co do cieknącego paliwa, to u mnie nie ma czegoś takiego. Czy dzieje się tak tylko podczas tankowania ? Jeśli tak, to sugerował bym sprawdzić szczelność przewodu paliwowego gdzieś na odcinku od wlewu do zbiornika.
Odnośnie źle wyskalowanego wskażnika paliwa, to sugeruję podjechać do speców w ASO - tak jest często po wymianie zegraów na inne (np z innego egzemplarza kropka), wtedy spece muszą nowy licznik ustawić (temat był już poruzany na forum, wątki o zmianach zegarów na takie z obrotomierzem etc.).
Ciekawe jak bardzo zniszczony był twój kropek, bo może po prostu wstawili ci nowe zegary ale oczywiście zapomnieli ich poprawnie ustawić 
_________________ Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM
|
|
Góra |
|
 |
E.T. |
#61147 Wysłany:
06 Lis 2007, 20:42; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
mwas napisał(a): Czy dzieje się tak tylko podczas tankowania ? Jeśli tak, to sugerował bym sprawdzić szczelność przewodu paliwowego gdzieś na odcinku od wlewu do zbiornika.
w inny autku(!!!) jak lałem pod korek, to puszczało uszczelnienie dekla na którym był pływak, pompa i inne "badziewie"! (zaznaczam, że nie wiem jak jest to rozwiązane w punciaku!) [ Dodano: 06 Lis 2007 20:42 ]a w seju, po jakiś 3 latach zbiornik przerdzewiał mi w połowie!
|
|
Góra |
|
 |
kred |
#61325 Wysłany:
07 Lis 2007, 08:19; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 06 Lis 2007, Posty: 25
|
Hej,
Wielkie dzięki za porady, przy najbliższej okazji rozejrzę się we wskazanych okolicach
Pozdrawiam,
Krzysztof
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#61418 Wysłany:
07 Lis 2007, 12:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
u mnie jest oryginalny licznik a zatrzymują się w połowie i to jakby ich pkt.0 Po odłączeniu klem opadaja na właściwe 0 a po podłączeniu znów zatrzymują się w połowie...
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
kaki10 |
#214009 Wysłany:
30 Sty 2009, 21:14; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
 |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 28 Sty 2009, Posty: 2
|
ja tez mam taka przypadłość wskaźnik od paliwa zatrzymuje się na polowie, dodam że rezerwa świeci się a wskaźnik nadal na połowie, wiecie co to może być??
_________________ fiat punto II SX 1.2 8V 2000r. )))
|
|
Góra |
|
 |
gray5 |
#214033 Wysłany:
30 Sty 2009, 22:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: gdynia Rejestracja: 10 Sty 2009, Posty: 107
|
moze to być wytarta ścieżka w pływaku, powinien być tam taki drucik widocznie przetarł się i dalej niepokazuje
_________________ Włoska strzała - 1.9 DS 2000r błękit 5D
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#214136 Wysłany:
31 Sty 2009, 07:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
u mnie problem rozwiązał elektronik
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
kaki10 |
#214151 Wysłany:
31 Sty 2009, 11:27; Temat postu: |
|
 |
Forumowicz |
 |
Miejscowość: Kalisz Rejestracja: 28 Sty 2009, Posty: 2
|
a mówił ci co było nie tak??
_________________ fiat punto II SX 1.2 8V 2000r. )))
|
|
Góra |
|
 |
matti84 |
#214157 Wysłany:
31 Sty 2009, 12:13; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 249
|
szczerze mowiac nie pytalem nawet ale nie obeszło sie bez demontazu zestawu wskaźników...zapłacilem 30 zeta i wszystko jak nalezy
_________________ Był:
Fiat 126p FL - 1987r - 24 KM
Renault Clio 1,2 8V RN ph I - 1991r - 60 KM
Fiat Punto 1,2 8V ELX - 2001r - 60 KM
Jest
Renault Laguna RT 2,0 8V ph I 113KM
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
 |
HGTPrzemo |
#223488 Wysłany:
27 Lut 2009, 19:47; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 58
|
co do cieknącego paliwa to czy kropi cie jak tankujesz po korek czy dowolna ilość paliwa?
U mnie było kiedyś tak że gdy nalałem pod korek to była prawdziwa rzeka na stacji  pojechałem do ASO i okazało sie że ktos kiedys wykręcał pompe paliwa z baku i żle ułożył uszczelke pod deklem (nakretką) uszczelka to taki niebieski oring. Źle leżała a ja lałem i lałem i zorientowałem sie że cos nie tak jest jak doszło do prawie 45 litrów a pistolet nie odbijał. wyciek był solidny więc u ciebie tez to może wina uszczelki... Możliwe że jacyś super fachowcy poskładali ci kropka do kupy i nieżle nakopali przy pływaku i uszczelce...
Na twoim miejscu bym to lepiej sprawdził jak najszybciej. dzwignij kanape, odkreć 3 śruby z czarnej pokrywy i pojedz na stacje to zobaczysz czy ci paliwo nie sączy się górą pod uszczelka lub na szybko złączce.
Podobno taka uszczelke mozna dostac nowa tylko z nowa pompa paliwa kompletną wiec u mnie pomógł silikon!!
Napisz potem co to było bo jestesmy ciekawi... pozdro!
_________________ Były zadowolony użytkownik HGT
|
|
Góra |
|
 |
tarantula |
#223819 Wysłany:
28 Lut 2009, 22:20; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 24 Mar 2008, Posty: 11
|
jeżeli mogę coś wtrącić - u mnie tak kapało jak miałam peknięta taka "rurkę" łączącą pompe paliwową z przewodem - lało na peknięciu.
zgadzam sie z HGTPrzemo - najlepiej podnieśc kanape i sprawdzić na pompie gdzie może ewentualnie przeciekać chociaz ja wtedy tez podejrzewałam uszczelke na pompie.
Życże powodzenia w szukaniu usterki  i szybkiej naprawy 
_________________ Punto S 55, rocznik 1998, poj. 1108
Niebieski metalik
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 12 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|