|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Pawelec90 |
#617074 Wysłany:
04 Paź 2012, 02:14; Temat postu: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Jako, że naciąłem się już na drugim zakładzie w okolicy, zajmującym się hydrauliką siłową, stwierdziłem, że zamówię porządne przewody paliwowe tutaj: http://www.tubes-international.pl/ Firma jest polecana na centomanii, więc może jest to jakiś trop. W każdym bądź razie, muszę wiedzieć jaki gwint (średnica/typ) ma listwa wtryskowa - końcówkę-wzór gdzieś mi wcieło, a na nowych nie mam żadnych oznaczeń. Jeszcze jakieś dane będą mi potrzebne? Końcówki przewodów paliwowych są jakoś standaryzowane, czy każdy model ma zupełnie coś innego? Jeżeli tak, to wystarczy, że podam markę/model/rok, czy potrzebne są jeszcze jakieś dane? P.S. Ktoś jest w stanie potwierdzić, czy średnica przewodów, to 6mm? Pytam, bo wbrew pozorom, dla obsługi zakładów nie jest to tak oczywiste, nawet z wzornikiem w dłoni  .
|
|
Góra |
|
 |
|
|
rzel |
#617092 Wysłany:
04 Paź 2012, 08:35; Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 28 Mar 2011, Posty: 2377 Pomógł: 124
|
|
Góra |
|
 |
Pawelec90 |
#617161 Wysłany:
04 Paź 2012, 15:01; Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Dzięki - jak zwykle znasz odpowiedź na każde pytanie W tym temacie jest średnica x skok gwintu - myślisz, że jak powiem, że to przewód do wahy to już będą wiedzieli jaki rodzaj końcówki czy to się jakoś "specjalnie" nazywa? Do tej pory miałem po prostu kawałek starego węża na wzór  . Swoją drogą, ja już mam powoli dość nieudolności tego typu zakładów - kable zrobione w pierwszym wytrzymały ~miesiąc  . Zaczęły puchnąć i całe popękały - wyglądały jak stara opona. Do tego stopnia, że z jednego już zaczęło kapać dobrze, że nie strzeliły w trakcie jazdy  . W drugim zakładzie, gdzie też dałem do ręki wzór, zrobili mi o 2mm za małe, czyli 4mm zamiast 6mm  . I była rzeźba, żeby je jakoś wciągnąć na sztywne przewody  . Powiem szczerze, że jak na tak prostą robotę, to trochę za dużo pomyłek. Swoją drogą, zastanawia mnie w jaki sposób inna średnica przewodu wpływa na dawkę paliwa. Regulator paliwa jest mechanicznym urządzeniem, żadne korekty nie są wprowadzane - dąży do utrzymania konkretnego dla danych warunków ciśnienia. No i na chłopski rozum, im cieńszy przewód, tym wahy mniej. Mniejsza średnica, czyli przy tej samej ilości paliwa jest większe ciśnienie, które regulator obcina - dobrze myślę?
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#617163 Wysłany:
04 Paź 2012, 15:13; Temat postu: Re: 75 MPI - gwint listwy wtryskowej |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Pawelec90 napisał(a): Swoją drogą, zastanawia mnie w jaki sposób inna średnica przewodu wpływa na dawkę paliwa. Regulator paliwa jest mechanicznym urządzeniem, żadne korekty nie są wprowadzane - dąży do utrzymania konkretnego dla danych warunków ciśnienia. No i na chłopski rozum, im cieńszy przewód, tym wahy mniej. Mniejsza średnica, czyli przy tej samej ilości paliwa jest większe ciśnienie, które regulator obcina - dobrze myślę? No tak, po prostu pompa musi się bardziej namęczyć żeby przepchnąć paliwo pod odpowiednim ciśnieniem.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|