|
Obecny czas: 07 Cze 2025, 11:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Bryckas |
#621299 Wysłany:
22 Paź 2012, 14:51; Temat postu: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów... |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Witam, problem polega na tym, że silnik po odpaleniu, na zimnym, na ciepłym, pracuje fatalnie. Wolne obroty to jakby miał się rozpaść. Fyrczy z wydechu, pryka, trzęsie całym autem jakby nie pracował na wszystkie gary, ale to nieprawda, bo jak się odłączy np. wtryskiwacz, to pracuje jeszcze gorzej. Mało tego, jak zamieniłem miejscami wtyczki wtryskiwaczy, z 3 na 4 i z 2 na 1 to pracował prawie identycznie jak prze ta operacją. Przy wyższych obrotach jest w miarę. Za to podczas jazdy potrafi szarpać, na światłach czasem zapali się marchewka, przy hamowaniu silnikiem mam wrażenie, że coś delikatnie dodaje i puszcza gaz. Lubi sobie zgasnąć. Dużo pali, na trasie ok. 8l/100km przy normalnej kobiecej nodze. Najgorsze jest jednak to, że na kompie brak błędów, a objawy raz są, raz nie ma, czasem pracuje nawet poprawnie. Kilka słów o naprawach; kompletnie zrobiona głowica, silnik mechanicznie raczej na 99% sprawny. Podmieniłem już wszystkie możliwe czujniki, krokowiec, cewkę. Objawy po zmianie jakiegoś elementu zazwyczaj ustępują albo znacznie się redukują, po krótkim jednak czasie wszystko wraca do "normy". Dzisiaj nawet podmieniłem kompa, ale chodził jeszcze gorzej, tak jakby pracował na 2 cylindry, chociaż przy jednym odpaleniu pracował nawet dobrze. Rozbebeszyłem całą wiązkę silnikową bo była zaolejona. Myślałem, że może gdzieś przebicie lub zwarcie czy coś podobnego. Brak efektu. Zaślepiłem na moment EGR, praca silnika zrobiła się prawie idealna, ale po paru minutach jak zwykle wszystko szlag trafił. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale ładowanie to 15-15.3V. Ale żeby od tego takie cuda??? BŁAGAM WAS, POMÓŻCIE!!!!!!!!!!!!! Mam już dosyć tej padliny. Myślę, żeby spalić to g....wno. Od kupna wlożone ok. 4000zł i nie da się tym jeździć.
Kompletnie nie mam już pomysłu co może być tego wszystkiego przyczyną. Krokowy? Na 2 różnych tak samo. Czujniki? Sam nie wiem. Zawsze jest tak, że coś podmienię, przez chwilę jest lepiej, potem znów lipa.
Sorki za te żale, ale naprawdę potrzebuje Waszej POMOCY!.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#621300 Wysłany:
22 Paź 2012, 15:01; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Bryckas napisał(a): Mało tego, jak zamieniłem miejscami wtyczki wtryskiwaczy, z 3 na 4 i z 2 na 1 to pracował prawie identycznie jak prze ta operacją. Bo wszystkie wtryski leją jednocześnie, więc kolejność wtyczek nie ma w sumie znaczenia  Bryckas napisał(a): Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale ładowanie to 15-15.3V. Ale żeby od tego takie cuda??? Jak najbardziej możliwe. Sprawdź regulator napięcia.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#621304 Wysłany:
22 Paź 2012, 15:28; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
-przy tych objawach odpinaj kable WN po kolei najpierw 1 zobacz co będzie potem wepnij spowrotem potem 2 zobacz co będzie itd. rób to przy pracującym motorze i przez jakieś kombinerki żeby cię nie kopło. Po tym napisz co zaobserwowałeś
-Aby wykluczyć latka odłącz go całkowicie i niech sobie silnik popracuje
- może też to być pęknięta świeca
Sprawdź co napisałem i daj znać co zaobserwowałeś
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#621307 Wysłany:
22 Paź 2012, 15:53; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Zacznij od sprawdzenia wężyków podciśnienia, czy są całe i czy dobrze trzymają. Zdarza się że po tylu latach parcieją i dostają dziurkę. Jeśli zostanie bez zmian to ściągnij przewód od mapsensora. Później sprawdź czy pali równo na wszystkie gary ściągając po kolei przewody. Potem spróbuj odłączyć lambdę i pojeździj. EGR zaślep na stałe. To największa bolączka tego silnika...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#621344 Wysłany:
22 Paź 2012, 19:05; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
STax napisał(a): wszystkie wtryski leją jednocześnie, więc kolejność wtyczek nie ma w sumie znaczenia Nieeee, no stary, poważnie w tm silniku jest MPI a'la SPI? pies86 napisał(a): odpinaj kable WN po kolei Już robione, silnik kuleje, a mnie ładnie pokopało, więc cewka pracuje. pies86 napisał(a): pęknięta świeca Świece, kable nowe. pies86 napisał(a): Aby wykluczyć latka odłącz go całkowicie Cholera, to będzie trochę kłopotliwe, ale niedługo spróbuję. Wiesz, ja wszelkie "naprawy" popełniam na zaprzyjaźnionym holenderskim podwórku, pod gołym niebem, gdzie niezaprzyjaźniona holenderska pogoda co chwile może zaskoczyć np. burzą... dzikidaniel napisał(a): Zacznij od sprawdzenia wężyków podciśnienia, Niby wszystkie są ok, ale sprawdzę raz jeszcze. dzikidaniel napisał(a): EGR zaślep na stałe. Właśnie dzisiaj to zrobiłem, tylko nie pytajcie jak, bo aż wstyd pochwalić się wykonaniem. Fakt, że silnik jakby lepiej pracuje. Pany Szanowne, wielkie dzięki za szybka reakcję i podpowiedzi. Jak tylko znów to padło dostanę w swoje ręce od kobiety, to postaram się posprawdzać raz jeszcze to, o czym piszecie. Aha, będę zmieniał całą wiązkę od kompa do silnika, może to coś też zmieni. CDN
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#621353 Wysłany:
22 Paź 2012, 19:36; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
jaka była reakcja po odpięciu kabli WN opisz po kolei? To że świece nowe nie znaczy że nie mogła sobie pęknąć-sprawdź gdzie jesteś w Holandii? bo ja tez siedzę w NL jak bys był blisko to byś podjechał i byśmy zobaczyli dziada
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#621356 Wysłany:
22 Paź 2012, 19:50; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Bryckas napisał(a): STax napisał(a): wszystkie wtryski leją jednocześnie, więc kolejność wtyczek nie ma w sumie znaczenia Nieeee, no stary, poważnie w tm silniku jest MPI a'la SPI? Jest MPI, ale nie działają działają sekwencyjnie tylko wszystkie razem. SPI ma jednego siusiaka, MPI ma na każdy garnek jeden wtryskiwacz. Co do cewki to jeśli by poszła to by bardzo kulał, 1 cewka działa na 2 gary (czyli pierwsza na 1 i 4, druga zaś na 2 i 3). W alternatorze bym nie szukał winowajcy, jednak jak z nim nie zrobisz porządku to w końcu wyparuje Ci akumulator.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#621359 Wysłany:
22 Paź 2012, 19:54; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
dzikidaniel, no tak, kumam zasadę działania. Cewki mam 2, jaką nie dam jest tak samo. Co do altka to zdaję sobie sprawę, że mi baterię gotuje. Jednak do grudnia MUSI wytrzymać, bo dopiero wtedy go wyciągne i zawiozę do PL do regeneracji.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#621380 Wysłany:
22 Paź 2012, 21:18; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
w takim stanie wybierasz się nim do pl? odważny jesteś.Wykup sobie assistance w pl za 200zł wyrwać idzie i jedziesz w miarę bez nerwów
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
Ryder |
#621489 Wysłany:
23 Paź 2012, 16:35; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Radek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Krotoszyn Rejestracja: 13 Lis 2010, Posty: 520
|
Co więcej może paść w kropie? Będzie kaszlała,dymiła,pyrkała ale dojedzie 
_________________ topic27118.html
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#621515 Wysłany:
23 Paź 2012, 18:47; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
pies86 napisał(a): w takim stanie wybierasz się nim do pl? odważny jesteś To chyba nie wiesz w jakim stanie był jak go kupiłem i wtedy jechałem załadowany do PL. Auto nieznane, z padniętą UPG... Wtedy to dopiero pracował, malina... Teraz do PL jadę Mondkiem. Puntolot to wybitnie nie auto na dalsze trasy.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
bunczu |
#621580 Wysłany:
23 Paź 2012, 22:55; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
Bryckas napisał(a): pies86 napisał(a): Puntolot to wybitnie nie auto na dalsze trasy. Nie przesadzaj. Ja do Piotrka, po silnik, jechałem na padniętym silniku, który pracował na 2 cylindry i na górkę nie miał już siły (na prostej jechał jeszcze te 100km/h, ale na Górze św. Anny na A4 prędkość spadła mi do prędkości 1 biegu ) Przyszło mi do głowy coś jeszcze, co możesz sprawdzić skoro masz nierówną pracę. Może to głupie, ale sprawdzałeś ustawienie rozrządu? Czytałem na forum porady dla 1.1 i tam objawy nierównej pracy potrafią pokazać się, gdy rozrząd przeskoczy, lub jest źle ustawiony. Nie wiem czy to ma odniesienie dla 1.6, ale możesz sprawdzić.
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
 |
adrian055 |
#621738 Wysłany:
24 Paź 2012, 20:59; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adrian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Gorlice Rejestracja: 06 Lut 2008, Posty: 532 Pomógł: 1
|
sprawdz i wyciag wtryski czy nie masz nabitego syfu w nich....
_________________ Punto 1.4 GT
Diagnostyka euroscan Fiat do 2000 roku Gorlice
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#621743 Wysłany:
06 Lis 2012, 17:26; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
bunczu napisał(a): gdy rozrząd przeskoczy, lub jest źle ustawiony. Po naprawie głowicy rozrząd składany przez dobrego mechanika. Obstawiam, że jest ok. adrian055 napisał(a): sprawdz i wyciag wtryski czy nie masz nabitego syfu w nich.... Co masz dokładnie na myśli? Mam je rozebrać, czy tylko obejrzeć z zewnątrz? Mówię o wyjętych wtryskach. [ Dodano: 06 Lis 2012 17:26 ]No dobra, dalsze informacje z placu boju. Od czasu jak zaślepiłem amatorsko EGR-a, silnik już pracuje prawie dobrze. Prawie, bo po odpaleniu na zimnym silniku wolne obroty są nierówne, trochę trzęsie silnikiem i lekko fyrczy. Jest lepiej niż kiedyś, ale nie tak to ma działać. Jak silnik trochę pochodzi, 3-4min. zaczyna pracować normalnie. To samo jeżeli przejedziemy 1-2km. Na ciepłym pracuje prawie idealnie, czasem obroty przez chwilę są nierówne. Co jeszcze: jak dam luz przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania obroty czasem spadną bardzo nisko, prawie gaśnie, po chwili się normują. Objawy coś jakby krokowy, ale na 2 różnych tak samo? I ostatnia rzecz, jak powoli się przyspiesza to od ok. 2krpm do 2400 obr. lekko przymula, potem czuć takie "odpuszczenie" i dalej zbiera się normalnie. Co radzicie jeszcze sprawdzić? Cała wiązka od kompa na silnik wymieniona, wtyczki potraktowane kontaktem.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#624643 Wysłany:
06 Lis 2012, 20:55; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
teraz strzelam, bo troszkę na to wskazuje czujnik położenia przepustnicy może też być nie równe ciśnienie na cylindrach spowodowane nieszczelnością gdzieś.... po zagrzaniu(metal się rozszerza ) nieszczelność znika...też takie trochę naciągane, ale jak masz możliwość to sprawdź ciśnienia na zimnym a nóż a może coś wniesie to do tematu
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#624953 Wysłany:
08 Lis 2012, 09:35; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
pies86 napisał(a): równe ciśnienie na cylindrach Zrobiona głowica i nowe wszystkie pierścienie. Powinno być ok, chyba, że cylindry nie były idealnie okrągłe i pierścienie niezbyt dobrze dolegają. Ale raczej nie to, bo cylindry były w idealnym stanie, widoczne honowanie, brak rantu. Ciśnienie może uda mi się sprawdzić u zaprzyjaźnionego mecha.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
pies86 |
#625280 Wysłany:
09 Lis 2012, 21:42; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Wodzisław Śl. Rejestracja: 02 Lut 2010, Posty: 973 Pomógł: 3
|
sprawdź,sprwdź
_________________ topic23668.html <- zapraszam do mojej kropki
topic30138.html - WYKONAM CAR AUDIO-zabudowy,panele,itp
Nie robić interesów z raxor19 pajac i krętacz
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#625920 Wysłany:
13 Lis 2012, 21:05; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Jak zwykle złom nie daje o sobie zapomnieć. Od kilku dni pali jak smok i strasznie śmierdzi benzyną. Objawy szarpania i nierównej pracy oczywiście są dalej. Do tego po 1-2km jazdy zapala się marchewa i nie gaśnie. Dzisiaj byłem znów na kompie i są 2 błędy: krokowy-błąd i lambda-zwarcie do plusa. Lambda jest nowa, ma miesiąc, prod. Bosch. Wychodzi na to, że szlag ją trafił, pytanie DLACZEGO??????????
Wymieniłem sterownik na inny, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak myślicie, dlaczego prawie nowa i porządna sonda się uwaliła? Komp ją spalił? Za duże napięcie ładowania, ok. 14.8-15,2V???
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#625928 Wysłany:
13 Lis 2012, 21:49; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Bryckas, mój samochód ledwo jechał przy takim ładowaniu, parchał, przerywał, warczał....nie wiem, czy jakieś błędy w kompie to wywalało, ale dla własnej satysfakcji ogarnij to ładowanie 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#625990 Wysłany:
21 Lis 2012, 18:12; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Piechuxt napisał(a): mój samochód ledwo jechał przy takim ładowaniu, parchał, przerywał, warczał. Jak naprawiłeś altka to wszystko wróciło do normy? Zaczął normalnie pracować? [ Dodano: 21 Lis 2012 18:12 ]Więc tak, 2 dni temu zmieniłem lambdę na używkę, też Bosch ded. do Fiata. Po zmianie jeździ prawie dobrze, marchewa się NIE świeci. Na poprzedniej Lambdzie, 2 mieś. Bosch'a zaczął wariować, raz dobrze, raz błędy, marchewa i apetyt. Czyli coś uwaliło sondę. Ładowanie??? Szkoda, że kolega Piechuxt nie odpowiedział, czy po "powrocie" do norm. ładowania auto się uspokoiło.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#627311 Wysłany:
22 Lis 2012, 20:04; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
A zapomniałem o tym topicu  No to z awarią pojeździłem aż dzień, po wymianie pyrkanie i nierówna praca ustały+gorzej świeciły światła 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#627372 Wysłany:
22 Lis 2012, 23:45; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Piechuxt napisał(a): No to z awarią pojeździłem aż dzień, po wymianie pyrkanie i nierówna praca ustały+gorzej świeciły światła  Tzn. wariactwa ustały po naprawie lub wymianie alternatora, tak?
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#627424 Wysłany:
23 Lis 2012, 13:11; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Bryckas, no tak, tak, wymieniłem regulator i wszystko wróciło do normy razem z napięciem 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#627450 Wysłany:
23 Lis 2012, 19:14; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Piechuxt, dzięki. Niedługo altek idzie do regener. i zobaczymy co się stanie.
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
zima |
#629477 Wysłany:
05 Gru 2012, 01:06; Temat postu: Re: Tragiczna praca silnika - 1.6MPI, juz mi brak pomysłów.. |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Ireneusz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SMY Myszków Rejestracja: 26 Cze 2012, Posty: 18
|
A jak ci się zapala marchewka to sprawdź czy masz odpowiednie ciśnienie na pompie paliwa bo jeżeli się zapala to nie dobija odpowiedniego ciśnienia do listwy wtryskowej : uszkodzone części: pompa paliwa, filtr paliwa zabrudzony
_________________ WWW.JuRace.PL
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|