|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 17:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
pikas24 |
#645046 Wysłany:
13 Lut 2013, 09:05; Temat postu: Jak zdemontować przegub w GP? |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 12 Lut 2013, Posty: 1
|
Witam,
Posiadam Fiata Grande Punto Sport , rok produkcji 2006, Silnik 1,9 multi Jet. Mam taki problem strzelił mi prawy przegub na dłuższej osi. Zdemontowałem już wszystko przegub wisi luźno. Teraz moje pytanie jest następujące. Jak zdemontować ten przegub z półosi? próbowałem zbić młotkiem ale tam jest mało miejsca! Pytanie drugie czy jeżeli zdemontuje całą pół oś to czy na imadle jestem w stanie odbić ten przegub? Pytanie trzecie i trzecia moja wątpliwość?czy istnieje szansa że fabrycznie został przegub ściśnięty z półosią na stałe i nie można go zdemontować, a co za tym idzie zostaje jedynie wymiana całej półosi z przegubem? Proszę o informację osoby, które spotkały się z podobnym problemem? jak sobie poradzić z tym problemem?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
rafal-and-anusiak |
#645096 Wysłany:
13 Lut 2013, 13:51; Temat postu: Re: Jak zdemontować przegub w GP? |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wyszków Rejestracja: 06 Sty 2013, Posty: 103
|
Jak nie uzyskasz żadnej sensowanej odpwoedzi to zadzwoń do jakiegos warsztatu powiedz ze chcesz wymienić u siebie bo coś ci stuka i jakie części masz kupić. I tutaj mówisz czy samo bo widziałeś na allegro czy razem, bo nie wiesz co kupić i z czym masz przyjechać i ci mechanik powie.
Wtedy już wiesz co robić dalej, zawsze coś na początek.
|
|
Góra |
|
 |
Ekonom |
#645493 Wysłany:
15 Lut 2013, 08:28; Temat postu: Re: Jak zdemontować przegub w GP? |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 28 Paź 2008, Posty: 78
|
Witam,
przegub na osi montowany jest na wcisk, a jego możliwość wysunięcia blokuje pierścień. Mianowicie na wielowupuście osi, tuz przed jej końcem jest pierścionek, który trzyma bieżnię, koszyk wraz z kulkami. Bez wyciągnięcia półosi się nie obędzie, trzeba rozpiąć całość niszcząc pierścień (drugi raz nie zakładaj). Mam pewne informacje, pracuję w firmie, która produkuje pólosie dla Volvo, Toyota, Fiat, VW, Audi, PSA i reszty producentów aut.
_________________ GP Dynamic (5D) 1,4 8v 77KM - Brązowy Fado [57 200 km - 10.07.2012] + [65 900 km - 11.03.2013] + [06.11.2013 - 73 600 km] + [24.04.2014 - 78 900 km] + [20.11.2014 - 75 900 km] + [02.04.2015 - 88 350 km] + [18.08.2017 - 128 880 km]
topic12676.html ... ary%20fado
Honda Civic Sport Tourer 1.8 142KM - Urban Titanum [200 km - 17.02.2015] + [1 100 km - 02.04.2015] + [40 282 km - 18.08.2017]
topic50231.html
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|