You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 17:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #650601 Wysłany: 09 Mar 2013, 17:06; 
 Temat postu: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Skoda AutoLab, to "jeżdżące laboratorium" Skody, w którym można przeżyć dachowanie, uderzyć przy danej prędkości w "ścianę", sprawdzić swój czas reakcji, skuteczność zagłówków samochodowych, masę przedmiotów, które "latają" w samochodzie podczas uderzenia w ścianę przy prędkości 50 km/h, pospacerować z alkogoglami i zobaczyć wiele innych atrakcji (w tym hostessy -> polecam! ;D).
Poniżej prezentuję kilka swoich zdjęć, film z youtube'a (swojego nie nagrałem).

Taki widok zastajemy tuż przed wejściem:
Załącznik:



Po otrzymaniu biletu, przejściu przez bramki i oddaniu kurtki do szatni, olaliśmy Skodę Rapid, która była pierwsza do odstrzału. interesowała nas najbardziej wirówka ;D
Załącznik:


Załącznik:




Tak to wyglądało w praktyce:
http://youtu.be/tNozSB_Sn7k?t=30s (znalezione na YT)
Wewnątrz było kilka plastikowych piłeczek, które uatrakcyjniały symulację.
Wniosek po teście: lepiej nie wsiąść do tej Skody z pełnym żołądkiem.

Tuż obok "wirówki" stoi fotel na szynach, który symuluje uderzenie w przeszkodę.
Przed uczestnikami symulacji stoi pewne zadanie, ale żeby nie psuć zabawy, nie zdradzę jakie ;)
Załącznik:


http://youtu.be/tNozSB_Sn7k?t=1m5s

Sprawdźmy co ile waży przy zderzeniu przy prędkości 50km/h.
Butelka z wodą 1,5l.
Załącznik:


Załącznik:



Ja :E
Załącznik:



Test szybkości reakcji
Załącznik:



Skoda użyta w teście Euro NCAP
Załącznik:



Pozostałe zdjęcia
Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:


Załącznik:



Napój alkoholowy = ile wódki 40%
Załącznik:


Niestety nie było degustacji ;)

Wszystkich zainteresowanych zapraszam pod C.H. M1 w Czeladzi w najbliższą sobotę i niedzielę w godz. 10-18 (wstęp darmowy). Ponoć w tygodniu też jeszcze to tam będzie, ale już płatne (chyba 7 lub 9 zł).

Polecam, ponieważ można na własnej skórze się przekonać czym jest dachowanie. Wiele rzeczy można sprawdzić wręcz namacalnie.
Ja np. się dowiedziałem, że jest Jack Daniels w puszce. Dobra sprawa, szczególnie na wycieczki.
Załącznik:


_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 

 
 Post #650621 Wysłany: 09 Mar 2013, 18:00; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin
Rejestracja: 05 Lut 2011,
Posty: 1296
No właśnie zastanawiałem się co tam jest :) dzięki za foto relację, idę dziś do M1 więc zobaczymy co i jak.

_________________
Usługi księgowe i ubezpieczenia - zapraszam ----->http://fiatpunto.com.pl/post647320.html#p647320

http://obrazki.elektroda.net/36_1315939518.gif


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650659 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:09; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Nie ma czegoś takiego jak masa chwilowa. Masa jest parametrem stałym dla danego ciała koniec kropka. Przy zadnym zderzeniu masa się nie zmienia. Masa to iloczyn gęstości i objętości ciała. Niczyja/niczego gęstość się nie zmienia przy zderzeniu :> Wstyd I klasa gimnazjum się kłania Skodzie :rotfl2: :> Przy zmianie przyśpieszenia masa się nie zmienia tylko siła działająca na dane ciało. F=m*a. m=const.

Ta waga pokazuje tylko na jaką masę w przyśp. ziemskim na którą działa siła grawitacji taka sama jak na nas podczas zderzenia (ale to już nie jest siła grawitacji ;) ).

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650660 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:13; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
ipIV napisał(a):
Nie ma czegoś takiego jak masa chwilowa. Masa jest parametrem stałym dla danego ciała koniec kropka. Wstyd :> Przy dużym przyśpieszeniu masa się nie zmienia tylko siła działająca na dane ciało. F=m*a. m=const, a F zmienia się proporcjonalnie do a. a jest tylko współczynnikiem :>

Ta waga pokazuje tylko masę w przyśp. ziemskim na którą działa siła taka sama jak na nas podczas zderzenia.

Wiedziałem, że się dopierwiastkujesz :>
Michał, ja to wiem i Ty to wiesz, ale najzwyklej w świecie, w prostym zdaniu, nie miałem zamiaru się rozwodzić nad wytracaniem energii, przedstawiać masy jako wartości zależnej od przyspieszenia ziemskiego i innych czynników. Nie mam ochoty robić wykładu z fizyki. Przedstawiłem sprawę prosto, czytelnie i sądzę, że każdy wie o co chodzi. A jak nie wie, to do szkoły marsz ;)
Istotą było zachęcenie ludzi do odwiedzenia tego "laboratorium", a nie zniechęcenie do czytania i oglądania obrazków już po pierwszym zdaniu :roll: Nie w każdej sytuacji trzeba rozbijać wszystko na czynniki pierwsze. Czasem liczy się po prostu pro-sto-ta.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650662 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:14; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Puntoświr

Imię: andrzej
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: sosnowiec
Rejestracja: 19 Kwi 2010,
Posty: 185
domin45670, download/file.php?id=7162&t=1

to jest drink z Jack Danielsem a nie sam Jack Daniel's

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic25194.html-> Punto ll 1.2 5d
Zapraszam do odwiedzin
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650663 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:19; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Inżynier musi być precyzyjny :E takie coś zawsze dziabnie mnie w oczy :>

[ Dodano: 09 Mar 2013 20:16 ]

andrzej74 napisał(a):
to jest drink z Jack Danielsem a nie sam Jack Daniel's
:lol2: :E :E :E :E :E :hahaha:

Image

[ Dodano: 09 Mar 2013 20:19 ]

domin45670 napisał(a):
Czasem liczy się po prostu pro-sto-ta.
Wprowadzająca w błąd :> 1, 2, 3, 4 i społeczeństwo kretynieje :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650667 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:25; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
andrzej74 napisał(a):
domin45670, download/file.php?id=7162&t=1

to jest drink z Jack Danielsem a nie sam Jack Daniel's

No tak, z colą, więc nie trzeba w podróży mieszać. Otwierasz, psssst i sobie pijesz ;)

ipIV napisał(a):
Inżynier musi być precyzyjny :E takie coś zawsze dziabnie mnie w oczy :>

Owszem, ale wtedy gdy trzeba, a nie zawsze i wszędzie, bo czasem to jest wręcz passe :P

ipIV napisał(a):
Wprowadzająca w błąd :> 1, 2, 3, 4 i społeczeństwo kretynieje :>

Kto ma zrozumieć, ten zrozumie. Kto nie rozumie, ten niech idzie do szkoły i korzysta z usług osób (nauczycieli/wykładowców), którym za nauczanie płacą :P

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650668 Wysłany: 09 Mar 2013, 21:50; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
A licznik energii mierzy kilowaty a nie kilowatogodziny... :> A elektrownia jądrowa pierdyknie jak bomba jądrowa :E A dwutorowa linia 400kV jest o ośmiokrotnie wyższym napięciu niż jednotorowa 220kV -> http://www.stopdrutom.pl: a tak swoją drogą ze wzgl na wyższe słupy nie wykluczone że natężenie PE będzie mniejsze niż w przypadku 1 toru 220kV (maleje z ^2 odległości :E ) Wiec nie uważam że jest to passe bo ogłupia i robi wodę z mózgu.

[ Dodano: 09 Mar 2013 20:31 ]

domin45670 napisał(a):
Kto nie rozumie, ten niech idzie do szkoły i korzysta z usług osób (nauczycieli/wykładowców), którym za nauczanie płacą :P
Kto nie rozumie wydaje mu się że rozumie dobrze.


Ale ze mnie mądrala :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #650740 Wysłany: 10 Mar 2013, 01:41; 
 Temat postu: Re: xx.03.2013r. M1 Czeladź - Skoda AutoLab
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bogdan
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 15 Mar 2012,
Posty: 2114
Pomógł: 51
Fotorelacja super, dzięki za info o Skoda AutoLab :)

_________________
Image
Było: Punto II 3D 1,2 8V 2000r., Renault Thalia 1,5 dCi 2005r.
Jest: Kia Venga 1,6 2018r.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO