You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 

Obecny czas: 17 Cze 2025, 00:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

Post #649948 Wysłany: 06 Mar 2013, 17:11; 
 Temat postu: Nowe radio i sterowanie z kierownicy
Puntoświr

Imię: Daniel
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Radzymin
Panowie, przekopałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Zakupiłem nowe radyjko do mojego samochodu: https://car-tronic.pl/blaupunkt-toronto ... p1523.html

Zapiąłem kostkę iso ze starego firmowego radia do nowego i na desce pojawiła się choinka. Wsadziłem stare radio, jest ok ale wyświetla mi ciągle błąd poduszki. Rozumiem, że jak skasuje sobie ten błąd kompem diagnostycznym to będzie śmigać.

Oczywiście nie mam doświadczenia w temacie więc wyszedłem z założenia plug&play co było błędem. Zakładam, że trzeba przerobić kostkę iso. Z tym pewnie sobie poradzę choć wskazówki mile widziane.

Teraz meritum:
1. Czy adaptery tego typu pozwolą mi na wykorzystanie sterowania radiem z kierownicy: http://allegro.pl/sterowanie-radiem-z-w-kierownicy-fiat-adapter-i3065241461.html lub http://allegro.pl/interfejs-sterowanie-z-kierownicy-fiat-500-gp-od05-i3050126128.html. Pytałem sprzedawców ale odpowiedzi były niejasne, najczęściej, że trzeba by zobaczyć.

2. Jeżeli nie, trudno ale czy prawidłowo skonfigurowana kostka pozwoli na wyświetlanie informacji z radia na desce rozdzielczej (jak to w przypadku fabrycznego radia?

3. Czy wiecie, gdzie można kupić ramkę do radia w kolorze grafitowy metalik? Kupiłem kolor antracyt (wszędzie tylko szary, antracyt metalik i szary metalik) ale żaden kolor nie pasuje do mojej deski (look w temacie o samochodzie). Ewentualnie zostanie mi malowanie, polecacie pomalowanie samemu czy lepiej oddać to do jakiegoś lakiernika?