|
Obecny czas: 04 Cze 2024, 00:13
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kyubi91 |
#625210 Wysłany:
09 Lis 2012, 14:13; Temat postu: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Sty 2011, Posty: 35
|
Witam wszystkich.Posiadam Puno I 1,2spi 98r. Jako że znudziła mnie trochę jego moc. Zabrałem się za modyfikację.Na pierwszy ogień poszła przepustnica. Przepustnice kupiłem z palio 1.2 mpi z podstawą nie podobała mi się troche jej gładź w środku. Więc pomyslalem o polerce. Następnie wypolerowałem przepustnice.Po założeniu spolerowanej przepustnicy z podstawą auto ożyło. Lepiej reaguję na pedał gazu i lepiej przyśpiesz na każdym biegu.Niestety nie miałem okazji sprawdzić jak by było bez polerki. W planach: kolektor 4-2-1 z mpi, planowanie głowicy, aluski 15" i siedzenia skóra z alfy 147. Lakier też się zmieni będą 2 kolory. A i nie chce słuchać o swapach i turbo. Moja kasa moje mody. Kontynuować co jakiś czas temat będę.
Załączniki: |
Komentarz do pliku: Podstawa przed polerką
2012-11-07 20.00.08.jpg [ 38.34 KiB | Obejrzany 23379 razy ]
|
Komentarz do pliku: Podstawa po polerce
2012-11-07 22.52.45.jpg [ 35.8 KiB | Obejrzany 23379 razy ]
|
Komentarz do pliku: A teraz różnica w wielkości. Po prawej stara z spi
2012-11-08 11.48.20.jpg [ 91.88 KiB | Obejrzany 23379 razy ]
|
Komentarz do pliku: Przepustnica po polerce
2012-11-07 22.47.17.jpg [ 42.48 KiB | Obejrzany 23379 razy ]
|
|
|
Góra |
|
|
|
|
Zyguś |
#631790 Wysłany:
17 Gru 2012, 09:56; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
STax |
#631794 Wysłany:
17 Gru 2012, 10:08; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Generalnie nic nowego Polerka pewnie nic odczuwalnego nie daje, poprawa osiągów to zasługa wielkości nowej przepustnicy. A i jak myślisz o osiągach, to z 15" daj sobie spokój, bo to go zamuli z powrotem Co do dalszych modów, to zamiast kolektora poszukaj najpierw wałka 866. Cena podobna do kolektora, a efekt dużo lepszy. Kolektor można spokojnie na końcu dorzucić.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Zyguś |
#632132 Wysłany:
19 Gru 2012, 15:41; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
d00lar |
#639622 Wysłany:
22 Sty 2013, 10:27; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011, Posty: 246 Pomógł: 1
|
hmm a jak spalanie? ps do punta 1.2 mpi 75 tez taka spasuje ?:P czy w 75tkach jest juz taka sama? (wydaje mi sie ze ta w mpi ma ciut wiekszy wlot niz spi?)
_________________
|
|
Góra |
|
|
cams |
#639625 Wysłany:
22 Sty 2013, 10:40; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Stile
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Paź 2011, Posty: 381 Pomógł: 11
|
Przepustnica z Palio 1.2 MPI to to samo co w 1.2 75 MPI (Punto)
|
|
Góra |
|
|
d00lar |
#639626 Wysłany:
22 Sty 2013, 10:44; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011, Posty: 246 Pomógł: 1
|
tak wlasnie myslalem ale patrząc na to zdjęcie jakas taka większa sie wydaje ;d
_________________
|
|
Góra |
|
|
STax |
#639737 Wysłany:
22 Sty 2013, 18:51; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
cams |
#639749 Wysłany:
22 Sty 2013, 19:08; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Kamil
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Stile
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 18 Paź 2011, Posty: 381 Pomógł: 11
|
Można, bodajże na 41,6mm. Seryjnie 38mm. Da się zrobić jakoś więcej, chyba na 44mm ale tu już trzeba wstawić rurkę w przepustnicę bo dziura z boku wychodzi Kiedyś widziałem fajny zmodzony kolektor dolotowy do 1.2 8v przerobiony na przepustnicę z 16v. Ale to już grubsza rzeźba bo wymaga przeróbki całego kolektora. Nie mogę fotki znaleźć
|
|
Góra |
|
|
bunczu |
#639865 Wysłany:
23 Sty 2013, 00:01; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
Myślę o wymianie przepustnicy z 1.1 spi na przepustnicę z 1.2, ale tam jest już mpi, prawda? Trzeba coś oprócz niej zmienić? Da to w ogóle coś bez uszkodzenia/mocnego zużycia silnika?
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#639872 Wysłany:
23 Sty 2013, 00:17; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Nie wiem, czy przepustnice z 1.1 i 1.2 SPI się czymś różnią - ale Tobie pewnie chodzi o tą, z 1.2 MPI. Korpus jest dokładnie ten sam - różnica jest w średnicy. No i w SPI w przepustnicy jest siusiak, w MPI nie ma - musisz zrobić takiego mutanta - korpus z 1.2 MPI, górny talerzyk (tam, gdzie jest siusiak) z SPI. I nie uszkodzisz tym silnika, spokojnie
|
|
Góra |
|
|
STax |
#639881 Wysłany:
23 Sty 2013, 00:54; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Pawelec90 napisał(a): Nie wiem, czy przepustnice z 1.1 i 1.2 SPI się czymś różnią Niczym, są identyczne. bunczu napisał(a): rzeba coś oprócz niej zmienić? Da to w ogóle coś bez uszkodzenia/mocnego zużycia silnika? Efekt jest spoko, tylko musisz jeszcze podkładkę między przpustnicę a kolektor też od 1.2 mpi włożyć. No i tak jak Pawelec90 pisał, trzeba górny talerzyk z wtryskiwaczem przełożyć, ale to kwestia 2 plastikowych kołków.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#639883 Wysłany:
23 Sty 2013, 00:57; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
A szpilki w kolektorze nie będą za krótkie? Bo korpus i talerzyk ma przeciez taką samą wysokość, a podstawka w MPI jest dużo grubsza...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#639884 Wysłany:
23 Sty 2013, 00:59; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#639889 Wysłany:
23 Sty 2013, 01:12; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Albo wyheblować większy otwór w ori podstawce . Ale to juz chyba rzeźba nie warta zachodu, bo ona chyba nawet nie jest metalowa, tylko z jakiegoś tworzywa...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#639891 Wysłany:
23 Sty 2013, 01:28; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#639894 Wysłany:
23 Sty 2013, 01:49; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Swoją drogą, to jest poprawa przy zmianie przepustnicy w SPI? Bo tam ten wtrysk w talerzyku i tak dość znaczną zwężke robi.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#639909 Wysłany:
23 Sty 2013, 09:53; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Wtrysk nie robi żadnej zwężki, bo on jest przecież nieco ponad tym otworem, więc powietrze zasysane jest dookoła niego Różnica jest i to dość odczuwalna. U mnie chwilami jest chyba nawet za dużo powietrza, bo przy gwałtownym wciśnięciu gazu na sekundę go potrafi zamulić
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
wieza87 |
#640158 Wysłany:
24 Sty 2013, 01:02; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Wodzisław Śląski Rejestracja: 12 Sie 2011, Posty: 1224 Pomógł: 34
|
Pawelec90 napisał(a): Bo tam ten wtrysk w talerzyku i tak dość znaczną zwężke robi. Przekrój przy wtrysku wynosi mniej wiecej 1130mm2, przekrój przy przepustnicy z MPI 1010mm2 a więc nie wiele mniej niż przy wtrysku (dodam że przy przepustnicy SPI ma 600mm2 czyli jest mniejszy aż o 500mm2) Normalnie MPI ma na wejsciu przepustnicy 44mm a więc znowu jak by policzyć z przekrojem wtrysku wychodzi w tym miejscu 445mm2 tylko że miedzy samą przepustnicą a talerzykiem jest 3mm uszczelki wiec nie ma takiej tragedii Ja przy zmianie przepustnicy wyheblowałem talerz z wtryskiem na ok 1350mm2. Dodatkowo przepustnice z MPI na wlocie poszerzyłem na 54mm (mój talerz z wtryskiem tyle własnie teraz ma) aby nie było żadnego progu. W końcu przepustnica z SPI mimo 30mm przekroju jest na wejsciu szeroka jak talerz z wtryskiem wiec wydaje mi się że takie poszerzanie przepustnicy jest wskazane Jak się ociepli to mam zamiar jeszcze coś urwać z "talerzyka", kupiłem niedawno mini szlifierke
_________________ Moje Punto --> http://fiatpunto.com.pl/topic36739.html
|
|
Góra |
|
|
d00lar |
#640221 Wysłany:
24 Sty 2013, 13:58; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 07 Maj 2011, Posty: 246 Pomógł: 1
|
po rozwierceniu w 1.2 mpi bedzie palil wiecej? czy tylko jak bede deptal? a na wolnych bedzie tak samo? po rozwierceniu trzeba ta klapke jakąs inną zrobic? dam rade sam to ogarnąć ? jakies wiertło i wyciąć klapke większą ?;p z góry thx
_________________
|
|
Góra |
|
|
marcin5063 |
#676692 Wysłany:
23 Cze 2013, 21:57; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntoświr |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 26 Wrz 2012, Posty: 143
|
Witam. Też chcialbym zrobić takiego moda, tylko napiszcie i pokażcie Mi o jakiego " siusiaka" chodzi?? gdzie on sie znajduje??
|
|
Góra |
|
|
- Arturo - |
#678137 Wysłany:
30 Cze 2013, 21:47; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
marcin5063 napisał(a): O jakiego " siusiaka" chodzi?? gdzie on sie znajduje?? Kolegą zapewne chodzi o wtryskiwacz który znajduje się nad przepustnica w SPI. Pierwszy post ta przepustnica która ma jak by "lejek" jest z SPI i nad tym na stelażu jest Siusiak, i to potrzeba przełożyć do nowej przepustnicy. Co do autora to felgi 15 odpuść sobie zamuli tylko auto niepotrzebnie, mieliśmy z kumplem 1.1 SPI ja na stalówkach 165/65 R13 on 195/50 R15 i u niego 2 bieg był jak u mnie 3 z tym ze tu rozmawiamy o 55 Koniach... A teraz ja mam pytanie nie chce zakładać kolejnego wątku bo chodzi mi o to samo by była lepsza reakcja na gaz i lepiej szedł, ponieważ do wspomnianego 1.1 55 dałem opony 185/60 R14 (takie fle się trafiły wiec dobrałem optymalna oponę pod nie, wcześniej sprawdzając czy takie kola wejdą). I od tego czasu auto ma muła, jeździ ale już nie tak żwawo jak na 13, Corsa B 45koni lepiej zapieprza na swoich fabrycznych 165 R14. Dlatego mam prośbę o sugestie jakie kroki poczynić, nadmienię ze mam 1.1 55 z instalacją "podtlenku" LPG na mikserze wiec swap na MPI nie wchodzi raczej w grę bo to dodatkowe koszta przodu (sterownik, listwa wtryskowa i nie wiem jak z reduktorem) instalacji LPG a ta ma dopiero 10kkm. Z znajomym mechanikiem rozważaliśmy: - SWAP na 1.2 SPI na gratach z 1.1 robiąc przekładkę silnika albo całego układu napędowego - ale ja nie jestem przekonany czy 100ccm i te dodatkowe 5 koni co kolwiek zmienia by było to warte całodniowego nakładu pracy szczególnie ze silnik mam zdrowy. - Wymiana skrzyni na 6-Speed skróci przełożenia więcej wachlowania a nie wiem czy znacząco to odmuli bo mocy nie zwiększy tylko przełożenie momentu na same koła, teoretycznie wg instrukcji były takie 55 z 6 biegowa skrzynia i do nich szły opony 14 z tym ze 165. A w własnym zakresie zasięgając wiedzy na centomanii zacząłem się zastanawiać nad: - Polerka kolektora dolotowego oraz kanałów dolotowych wylotowych w głowicy. - Wymiana właśnie przepustnicy z MPI 75 - Filtr stożkowy co wiążę się z wymiana obudowy filtra powietrza (stożkowy nadaje się do LPG ?), oraz ewentualne wycięcie kata który chyba tez od dawna już nie działa. Generalnie chce podjąć jakieś działania do jazdy codziennej które wzmocnią kropka i przede wszystkim mają sens, ale znowu żeby nie był to przerost formy nad treścią jak dorabianie Turbo - nad którym się zastanawiałem ale stwierdziłem ze taka walka ideologiczna mnie przerasta oraz niechęć pompowania w niego jego drugiej wartości.
|
|
Góra |
|
|
Pawel694 |
#686040 Wysłany:
18 Sie 2013, 13:10; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Bochnia Rejestracja: 31 Gru 2008, Posty: 44
|
Pawel694 napisał(a): Polerka kolektora dolotowego oraz kanałów dolotowych wylotowych w głowicy. - Wymiana właśnie przepustnicy z MPI 75 - Filtr stożkowy co wiążę się z wymiana obudowy filtra powietrza (stożkowy nadaje się do LPG ?), oraz ewentualne wycięcie kata który chyba tez od dawna już nie działa. Polerka ale nie na lustro bo paliwo się skropli i będzie problem z odpalaniem w zimie Przepustnica z MPI wg mnie bardziej zwęża dolot bo nie jest wyprofilowana do SPI leszym wyjściem jest przepustnica 42mm(dokładnie 41z hakiem) z Palio/Siena 1.4 Filtr stożkowy da się założyć do gazu przy dobrej instalacji spalanie spadnie nieznacznie (testowane)
_________________ Jest Fiat Punto GT 1994r 164 000Km Jest Fiat Punto S/ELX 1.2 75 1994r 101 990Km Jest Fiat Uno MK II 0.9 2001r. +LPG 156 000Km Jest Volkswagen Golf GT MK II 1.8 1991r. +LPG 267 000km
|
|
Góra |
|
|
STax |
#686047 Wysłany:
18 Sie 2013, 13:36; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Pawel694 napisał(a): Przepustnica z MPI wg mnie bardziej zwęża dolot bo nie jest wyprofilowana do SPI A to co za bzdura? Przepustnica z MPI ma 38mm, dokładnie tyle ile otwór w kolektorze dolotowym, więc gdzie niby coś zwęża?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pawel694 |
#686048 Wysłany:
18 Sie 2013, 13:43; Temat postu: Re: Modyfikacje 1.2spi |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Bochnia Rejestracja: 31 Gru 2008, Posty: 44
|
STax, no a wyżej, co przestrzenią między wtryskiem a tunelem przepustnicy??? Powietrze omija korpus wtrysku i rozbija się o płaską część przepustnicy.
_________________ Jest Fiat Punto GT 1994r 164 000Km Jest Fiat Punto S/ELX 1.2 75 1994r 101 990Km Jest Fiat Uno MK II 0.9 2001r. +LPG 156 000Km Jest Volkswagen Golf GT MK II 1.8 1991r. +LPG 267 000km
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|