You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 18:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #690252 Wysłany: 11 Wrz 2013, 10:34; 
 Temat postu: Kolumna mcphersona a zbieżność
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 02 Paź 2012,
Posty: 9
Witam,

W ostatnich dniach miałam wymieniany rozrząd i pompę wody w samochodzie. Są do zrobienia jeszcze amortyzatory oraz kolumna mcphersona. Mechanik oddaje mi dziś samochód bo nie będzie miał czasu żeby go dokończyć w tym tygodniu. Powiedział, żeby pojechać i ustawić zbieżność (faktycznie ściąga go na prawo). Aha no i 3 tygodnie temu były wymieniane sprężyny z przodu.
Moje pytanie brzmi: Czy jest sens to teraz robić, skoro będzie wymieniał tą kolumnę mcphersona. On uważa że nie ma wpływu i że nie będzie trzeba po wymianie tej kolumny jechać znowu na zbieżność. Nie znam się, poproszę o odpowiedź :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #690263 Wysłany: 11 Wrz 2013, 12:01; 
 Temat postu: Re: Kolumna mcphersona a zbieżność
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
W teorii nie będzie trzeba , ale każdy po demontażu amorka i tak robi zbieżność ;) Zawsze może się tam układ lekko poluzować i już nie będzie jak należy. Jeśli w czasie do robienia amorka nie zrobisz dużo km (aby nie skasować opon) to nie ma sensu robić zbieżności za wczasu.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #690275 Wysłany: 11 Wrz 2013, 14:06; 
 Temat postu: Re: Kolumna mcphersona a zbieżność
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 02 Paź 2012,
Posty: 9
Dziękuję za odpowiedź :)
Zapomniałam napisać, że ta zbieżność to chyba przez wymianę końcówki drążka (?). Ogólnie samochód wybijało na każdej dziurze i każdym kamyku. Po zrobieniu tej końcówki jeszcze gorzej było. Zrobiłam przed chwilą zbieżność i panowie powiedzieli, że na pewno będzie trzeba sprawdzić czy jest ok po wymianie kolumny i ewentualnie znowu zbieżność, jeśli będzie wykrzaczona :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO