|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:34
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pawelec90 |
#703143 Wysłany:
30 Lis 2013, 21:04; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Nakrętka przepustnica postanowiła zwiedzić silnik od środka... efekt to dwa skrzywione zawory, wyłamane prowadnice, wybite gniazda popychaczy, potrzaskany tłok i cylinder - to na razie, bo dołu jeszcze nie rozbierałem. Stało się to podczas strojenia, ale raczej nie doszukiwałbym się związku . Nowina smutna, ale jak to mówią... umarł król, nie żyje król - szczegóły niedługo...
|
|
Góra |
|
|
|
|
Angry_Us3r |
#703147 Wysłany:
30 Lis 2013, 21:40; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T?
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#703148 Wysłany:
30 Lis 2013, 21:44; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Angry_Us3r napisał(a): Wreszcie przestaniesz się bawić z 1.1 i będzie 1.6T? A co znaczy "wreszcie"? Że źle w sensie...? A poważnie, to źle szukasz - patrzaj na nowsze kropki - one prawde Ci powiedzą...
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#703152 Wysłany:
30 Lis 2013, 21:51; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było [ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ]Lekkie duże zawory FTW :3
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#703154 Wysłany:
30 Lis 2013, 21:56; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): Będziesz składał z wariatorem? Bo ja jestem na etapie kupna głowicy, i jakoś nie wiem czy inwestować w zmienne fazy...bo nie wiem też jaki kąt ma wałek na wariatorze ,,wyłączonym", a jaki ma wałek w zwykłej głowicy. Bo jak sie okaże, że różnią się, zaś wałek bez wariatora ma kąt ,,pośredni" i delikatnym przymusem jest działajacy wariator, to by mi smutno było [ Dodano: 30 Lis 2013 21:49 ]Lekkie duże zawory FTW :3 A to na pewno do tego tematu było?
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#703155 Wysłany:
30 Lis 2013, 22:02; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Pawelec90 napisał(a): patrzaj na nowsze kropki Tak jakoś jedyna logiczna droga silnikowa z nowszych kropek
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#703157 Wysłany:
30 Lis 2013, 22:08; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
A nie słyszałem, żeby T-Jet miał zmienne fazy rozrządu... ale jeśli ma, to bardzo fajnie
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#703158 Wysłany:
30 Lis 2013, 22:10; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#703159 Wysłany:
30 Lis 2013, 22:16; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
No tak chyba wyjdzie jakoś... moim zdaniem to aktualnie jedna z najciekawszych propozycji w relacji koszt / efekt. Silniki są miarę młode, więc duża szansa na trafienie egzemplarza, który nie będzie wymagał generalnego remontu. Na razie jestem na etapie zbierania informacji i dopinania budżetu, więc droga jeszcze daleka, ale wstępne rokowania są dość obiecujące...
|
|
Góra |
|
|
KubaKuba |
#748643 Wysłany:
28 Paź 2014, 22:15; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Kuba
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 09 Mar 2013, Posty: 73
|
Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa Szkoda, że niedokończone
_________________ # Moje 8v #
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#749071 Wysłany:
01 Lis 2014, 22:27; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
KubaKuba napisał(a): Czytam, czytam, myśle Sb niedługo finał, a tu d*pa Szkoda, że niedokończone Tak całkiem odwołana robota nie jest, bardziej odłożona . Stwierdziłem, że zostawie sobie części i spróbuję włożyć itb do t-jeta, ale to dalekie plany - na razie budżet musi ogarnąć silnik, napęd no i później w pierwszej kolejności zawieszenie.
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#749155 Wysłany:
02 Lis 2014, 16:02; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
ITB do Tjeta? A jaki to ma mieć sens?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#766256 Wysłany:
07 Mar 2015, 10:22; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
A choćby taki jak w Skyline GTR - RB26DETT miały ITB...
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#766272 Wysłany:
07 Mar 2015, 14:34; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
A wiesz jaki miało to sens czy tylko piszesz że miało?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#766303 Wysłany:
07 Mar 2015, 18:07; Temat postu: Re: ITB - budowa/pytania/relacja |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
To jak pytać po co powstał GTR... To jest dopiero bez sensu Jak pewnie wiesz, ITB jest m.in. po to, aby skrócić czas reakcji silnika na otwarcie przepustnicy... Zresztą nie tylko po to... Generalnie ma to sens do auta do zabawy/sportu, a takie auto autor tego wątku usiłuje zbudować. Zresztą jak już pokazał - jest to dla niego osiągalne. EOT: Czekam na kolejną odsłonę
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|