|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 00:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Krzycho90 |
#69817 Wysłany:
05 Gru 2007, 16:09; Temat postu: Renault (Dacia) Sandero |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
Model Sandero to pierwszy samochód Renault wprowadzony wyłącznie poza Europą. Opracowany na płycie podłogowej B0 (płyta Logana) i produkowany w zakładach w Curitiba (Brazylia). Sandero będzie sprzedawany od grudnia 2007 roku w Brazylii, a następnie w Argentynie.
Skonstruowany przy udziale Regionalnego Ośrodka Inżynierii Renault w Brazylii, Sandero uwzględnia oczekiwania klientów południowoamerykańskich. Ten dwubryłowy hatchback o atrakcyjnym designie posiada wszystkie podstawowe zalety modeli zbudowanych na płycie podłogowej B0: przestronne wnętrze, dużą pojemność ładunkową i solidną konstrukcję. W Brazylii będzie objęty 3-letnią gwarancją, co stanowi absolutną nowość w tej klasie.
Sandero – 5-drzwiowy dwubryłowy model poszerzy ofertę Renault w krajach Mercosur. Będzie produkowany w zakładach im. Ayrtona Senny w Curitiba (Brazylia). Jego założenia techniczne zostały określone przy współpracy Regionalnego Ośrodka Inżynierii - Renault Technologies Amériques (RTA), w celu uwzględnienia specyfiki oczekiwań klientów południowoamerykańskich i odmiennych warunków użytkowaniapojazdów.
Sandero jest konkretną ilustracją polityki Renault zakładającej projektowanie i produkowanie nowych modeli jak najbliżej docelowych rynków i to na całym świecie.
W początkowym okresie model Sandero zostanie wprowadzony do sprzedaży w Brazylii i Argentynie. Jest to nowoczesne auto o atrakcyjnej stylistyce sprawiające wrażenie dynamicznego i solidnego pojazdu. Przód wyróżnia się pełnymi ekspresji światłami, a zderzak i osłona chłodnicy są idealnie wkomponowane w linię nadwozia.
Szerokie boczne listwy ochronne sprawiają, że z boku auto wygląda bardzo solidnie. Stylistyka tyłu podkreśla obszerne i pojemne wnętrze. Deska rozdzielcza jest zarazem nowoczesna i funkcjonalna. Szczególną uwagę poświęcono ergonomii przełączników i czytelności informacji na tablicy rozdzielczej.
Pojemny samochód za niewygórowaną cenę
O ile ceny sprzedaży Sandero są typowe dla segmentu małych samochodów, to wewnętrzne i zewnętrzne wymiary auta (długość 4,02 m i pojemność bagażnika 320 l) są raczej typowe dla wyższego segmentu. Szerokość na wysokości podłokietników z przodu (1400 mm) jest jedną z największych w tej kategorii. Również wysokość mierzona od siedzenia do dachu na tylnych miejscach (878 mm) korzystnie wyróżnia Sandero wśród konkurencji.
Bardzo dużej ilości miejsca z tyłu towarzyszy niezwykle łatwy dostęp dzięki tylnym drzwiom otwierającym się pod kątem 67°. Ponadto, w zależności od wersji, tylna ławka może być dzielona w układzie 1/3 – 2/3. To tylko niektóre z ułatwień, które z pewnością zostaną docenione przez klientów posiadających rodziny.
Konkurencyjny poziom bezpieczeństwa
W zakresie bezpieczeństwa czynnego Sandero może być wyposażony w ABS Bosch 8.0 najnowszej generacji, montowany w całej gamie Megane II i Clio II. Pod względem bezpieczeństwa biernego konstrukcja Sandero spełnia wymagania przepisów europejskich. Trzypunktowe pasy, poduszki powietrzne, deska rozdzielcza o konstrukcji plastra miodu, paddingi, poprzeczka zabezpieczająca… zapewniają bardzo konkurencyjny poziom bezpieczeństwa biernego w stosunku do oferty rynków południowo-amerykańskich. Model opracowany na bazie Sandero wzbogaci gamę Dacii w Europie już w 2008 roku, w Polsce Sandero będzie seryjnie wyposażony w ABS.
Bogata oferta silników
W zależności od rynku Sandero będzie wyposażony w silniki benzynowe i wysokoprężne (Argentyna) oraz jednostki « flexfuel » napędzane biopaliwami (Brazylia). W Argentynie będzie oferowany silnik benzynowy 1.6 8V, ceniony ze względu na swoją niezawodność, oraz silnik 1.6 16V, który sprawdził się już w wielu modelach Renault.
Sandero napędzany tą ostatnią jednostką będzie charakteryzował się dużą dynamiką jazdy - 90% maksymalnej wartości momentu obrotowego będzie dostępne od 2000 obr/min, i to przy utrzymaniu rozsądnego zużycia paliwa. Jeśli chodzi o silniki wysokoprężne, jednostka 1.5 dCi z systemem Common Rail drugiej generacji należy do najsprawniejszych silników na świecie. Cechuje ją ponadto niezwykle niskie zużycie paliwa i emisja CO2.
Na rynku brazylijskim Sandero będzie dostępny z silnikami Flexfuel 1.0 16V i 1.6 16V, w które wyposażone są obecnie modele Clio II i Logan, oraz z nowym silnikiem 1.6 8V Flexfuel. Ciekawa oferta silników w połączeniu z precyzyjnie działającym układem jezdnym, przejętym z Clio II i opracowanym na płycie podłogowej B0, z pewnością spotka się z ciepłym przyjęciem wśród klientów ceniących sobie komfort i nowoczesność, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę często trudne warunki jazdy. Z myślą o tych wymagających rynkach konstruktorzy poświęcili wiele uwagi obniżeniu emisji hałasu i zapewnieniu komfortu termicznego.
Wszystkie decyzje konstrukcyjne zostały podporządkowane zapewnieniu wysokiej wytrzymałości i niezawodności, zgodnie zresztą z założeniami technicznymi płyty podłogowej B0. Na przykład zastosowanie specjalnych wosków, przystosowanych do warunków panujących w Ameryce Południowej, zapewnia maksymalną ochronę antykorozyjną.
Aby klienci mogli od początku odczuć wysoki poziom jakości, Sandero będzie objęty na rynku brazylijskim 3-letnią gwarancją, co stanowi absolutną nowość w tym segmencie. Będzie się również wyróżniał niskimi kosztami obsługi technicznej i napraw, co stanowi kontynuację polityki, która pozwoliła uzyskać modelowi Logan doskonałą ocenę w klasyfikacji CESVI (Ośrodek ds. Badań i Bezpieczeństwa Drogowego) w maju br. w Brazylii.
Podobnie jak Logan, Sandero będzie wdrażany do produkcji na całym świecie. Planowane jest rozpoczęcie produkcji w innych zakładach niż w Curitiba. Sandero stanowi zapowiedź nowego etapu międzynarodowego rozwoju Grupy Renault, w oparciu o samochody opracowane na płycie podłogowej B0. Model opracowany na bazie Sandero wzbogaci gamę Dacii w Europie już w 2008 roku.
Ja wróżę temu autku ogromną sprzedaż i wielki sukces na rynku  a Wy?
a tu TATA http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... =127&prev= tak samo
szykuje się "mała rewolucja" w cenie aut:)
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Cento |
#69920 Wysłany:
05 Gru 2007, 21:43; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
Ladny, ale nie tak, jak Logan ;-)
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
Jaco |
#69922 Wysłany:
05 Gru 2007, 21:48; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1211
|
Fiat_Cento napisał(a): Ladny, ale nie tak, jak Logan ;-)
Logan jest bardzo ładny szczególnie Kombi 
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
bbanditoss |
#69923 Wysłany:
05 Gru 2007, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Nigdzie nie jadę |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11772 Pomógł: 13
|
Jaco napisał(a): Logan jest bardzo ładny szczególnie Kombi
nawete Tedemu się podoba 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Jaco |
#69924 Wysłany:
05 Gru 2007, 21:58; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1211
|
bbanditoss napisał(a): nawete Tedemu się podoba 
Tede zachwycony jest
Co do Sandero - zobaczymy jak się przyjmie...
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
bbanditoss |
#69929 Wysłany:
05 Gru 2007, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Nigdzie nie jadę |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11772 Pomógł: 13
|
Wbrew pozorom Polacy wydają na auta coraz więcej i są coraz bardziej wybredni i wymagający
najlepszy przyład wspomniany Logan - takie, w miare spore auto, ale jakoś nie odniosło sukcesu i nie jest częstym gościem na naszych drogach 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#69932 Wysłany:
05 Gru 2007, 22:33; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
Sedan wedlug mnie jest najladniejszy ;-).
Taki 1.6 Laureate z tym takim zgięciem na bagażniku - mniam ;-)
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
Jaco |
#69942 Wysłany:
05 Gru 2007, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Miejscowość: Podbeskidzie Rejestracja: 27 Lut 2007, Posty: 1211
|
Fiat_Cento napisał(a): Sedan wedlug mnie jest najladniejszy ;-).
Taki 1.6 Laureate z tym takim zgięciem na bagażniku - mniam ;-)
Piękne samochody na prawdę 
_________________ FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#69947 Wysłany:
05 Gru 2007, 22:56; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
do francuskich.pl artykula  napisalem :
Rok 2004 na zawsze zapisze się nie tylko w historii marki z Pitesti, ale również i w historii motoryzacji. Zaprezentowala ona bowiem samochód, który wzbudzil nie tylko sensację wśród opinii publicznej, ale także sprawil, że wielu producentów "markowych" aut zaczęlo nucić/sluchać ( nie potrzebne skreślić ) "Marszu Żalobnego" Chopina. Niepozorny Logan bo o nim mowa, byl finalnym efektem projektu X90, czyli samochodu za 5000 Euro. Ostateczna cena wynosila jednak 6400 Euro, ale mimo to, do dziś jest to najtańszy samochód w Europie, w dodatku calkiem ladny, a w bordowym kolorze i z aluminiowymi felgami jest naprawdę piękny. Renault ani myślalo jednak o wprowadzeniu tego auta na rynki zachodnioeuropejskie, ale jednak zaryzykowalo, śmialo powiem, że na wyraźne żądanie francuskich związków zawodowych, które domagaly się nawet... uruchomienia produkcji Logana we Francji. Dacie sprzedają się na pniu, a fabryka w Pitesti ma klopoty z zaspokojeniem popytu, malo tego, do produkcji kierowane są coraz to nowe wersje nadwoziowe. Aż trudno czasem uwierzyć, że po Rumunii największymi rynkami zbytu są wlaśnie Francja i Niemcy. Szkoda, że ojczyna Garbusa chciala ośmieszyć to auto, co cale szczęście jej nie wyszlo... Ale największy żal mam do samych Polaków, którzy nie doceniają tego samochodu. Ludzie ! To nie jest już model 1310, tylko naprawdę porządny samochód ! Osobicie zetknąlem się z Loganem w 2005 roku, niestety nie jeździlem nim, gdyż nie mialem prawa jazdy (szkoda, że Dacia za modelik życzy sobie 150 zl), ale mimo to samochód wzbudzil moją fascynację i podziw. W zasadzie nie mialem się do czego przyczepić. Auto bardzo mi się spodobalo, wedlug mnie, to jedno z najladniejszych aut, jakie można obecnie kupić. To auto, które trafilo idealnie w swój czas. Czas w którym nowe auta są coraz droższe, a producenci przed pojawieniem się Logana gardzili segmentem aut "dla każdego". Wedlug mnie, ten samochód jest najtańszą rewolucją, jaką można bylo sobie kiedykolwiek kupić. Ma jednak cechę, która motoryzacyjnej rewolucji nie przystoi - niezawodność. Ale w tym przypadku nie uznaję tego za wadę. Wedlug mnie Logan ma jeszcze jedną bardzo ważna funkcję, a szczególnie w bogatych krajach - reprezentacyjną. To auto, które spelnia wszystkie atrybuty porządnego Mercedesa - ma dużo miejsca w środku i olbrzymi bagażnik. W takim np. Monako, gdzie Ferrari jest tak częste jak u nas Golfy II, na Logana od razu posypalby się flesz aparatów. Czasem sobie myślę, czy piękny samochód musi aż tak dużo kosztować ? Na przykladzie Dacii widać, że jednak nie musi. A mi na razie pozostaje podziwać Renault za wyzwanie, którego się podjęlo i zbierać do skarbonki na Logana w wersji Laureate z silnikiem 1.6...
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#69950 Wysłany:
05 Gru 2007, 23:03; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
bbanditoss |
#69992 Wysłany:
06 Gru 2007, 07:40; Temat postu: |
|
 |
Nigdzie nie jadę |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 08 Lip 2007, Posty: 11772 Pomógł: 13
|
Thomas ale właśnie o to mi chodziło, że Logana mało ludzi kupuje  wczytaj się dokładnie w to co napisałem 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#69994 Wysłany:
06 Gru 2007, 08:32; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#70137 Wysłany:
06 Gru 2007, 17:58; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
no ale Renault ciągle zwiększa produkcje Logana, bo np. w Francji jeździ strasznie dużo Loganów w roli taxi
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#70149 Wysłany:
06 Gru 2007, 18:22; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
ja wam powiem panowie, że Renault niepostrzeżenie stworzylo auto, które zapisze się na stale w historii motoryzacji ;-).
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#70221 Wysłany:
06 Gru 2007, 21:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
A ja uważam inaczej, stwierdzę nawet ze Logan to najbrzydsze auto dostępne obecnie na rynku, tak jak bbanditoss pisze to auto nie ma rzeszy fanów, te samochody kupuja ludzie którzy chca miec nowy samochód dość praktyczny a nie stac ich na cos lepszego (co w zadnym wypadku nie jest złe bo kazda grupa musi miec produkt dla siebie) moim zdaniem głównym odbiorca tego samochodu są ludzie starsi którzy są nauczeni kupować w salonach oraz
konserwatywne młode rodziny które chcą mieć samochód nowy, pakowny i wmiare bezpieczny oraz zeby to wszystko było za przystępna cenę, u mnie w miescie loganów maxymalnie jezdzi ok 4-7,
jak widac duzo lepszym rozwiazaniem był matiz, mały, cenowo przystepny a jeździ nim naprawdę sporo osób, od młodych do starych
|
|
Góra |
|
 |
Maciey |
#70226 Wysłany:
06 Gru 2007, 21:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
sadoo co do logana podzielam Twoje zdanie bo jest wg obciachowy i tyle
Pojazd który przedstawił Krzycho90 wydaję mi się że wygląda lepiej ale czy u nas zostanie wprowadzony  a jeśli nawet to czy się przyjmie...
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#70316 Wysłany:
07 Gru 2007, 12:04; Temat postu: |
|
|
Mam dobrą wiadomość dla użytkowników fabii. Nie jeżdżą najbrzydszymi autami świata, jest przecież jeszcze logan hahahhahahahaaha
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#70330 Wysłany:
07 Gru 2007, 14:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
oj juz Grzesiu sie nie czepiaj tak tej fabii  :D:D no to jest drugie szkaradzieństwo na naszych drogach ale zrobiło sukces rynkowy  , ja tam nie wiem co ludzie widza w tych skodach  , skoda to zawsze skoda 
|
|
Góra |
|
 |
Grzegorz1976 |
#70339 Wysłany:
07 Gru 2007, 14:44; Temat postu: |
|
|
sadoo jak to co widzą??? Przecież to wyrób volkswagenopodobny. A VW to w Polsce świętość. No i w skodzie nie trzeba ściągać kapelusza hahahahaha.
A o sukcesie skody świadczy taka historyjka. Byłem na wsi u rodziców i pucowałem sobie moją grandzie, woskowałem jak głupi i gęba mi się śmiała, jakie mam ładne autko. A ulicą szedł taki dziadek i patrzy co robię. No i zagadnął mnie czy fajnie się jeździ, ile dałem za auto. Więc mu powiedziałem. A on na to "Jezu tyle pieniędzy, to można nawet nową fabię kupić!!!". A ja mu na to a dlaczego fabię a nie to co kupiłem, a on że przecież Fabia to VW, a tylko VW to samochód. Odpowiedziałem krótkim "Aha", bo mnie zamurowało. Nie kontynuowałem rozmowy, bo wiedziałem że mam doczynienia z typowym fanem tej marki hahahahaha.
P.S. Kapelusz dziadek oczywiście miał 
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#70376 Wysłany:
07 Gru 2007, 17:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
mi się Fabia nie podoba, a na Logana i Sandero zawsze znajdą się odbiorcy, tak samo fani Dacii mogą o Punto powiedzieć że są to brzydkie, dziadowskie samochody, sam mam z takimi doczynienia 
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#70407 Wysłany:
07 Gru 2007, 20:20; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
A ja jestem fanem Dacii i Fiata ;-)
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
sadoo |
#70502 Wysłany:
08 Gru 2007, 00:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jelenia G. Rejestracja: 08 Mar 2007, Posty: 3135
|
To ci zazdroszczę mikołaju  , chciałbym być na tyle skromny aby jeździć dacia i nie wstydzić sie jej.
a ja nie jestem fanem żadnej marki, chyba ze patrzac od strony jaka marka robi na mniej największe wrażenie to Aston Martin i Rolls Royce
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#99340 Wysłany:
10 Lip 2008, 16:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
sadoo napisał(a): chciałbym być na tyle skromny aby jeździć dacia i nie wstydzić sie jej
a czym tu sie wstydzić?!
Na salonie samochodowym w Genewie, grupa Renault po raz pierwszy w Europie zaprezentowała szerszej publiczności model sandero.
Pięciodrzwiowy hatchback zbudowany został na płycie podłogowej logana i jest produkowany w fabryce im. Ayrtona Senny w brazylijskiej Kurytybie.
Samochód dostępny jest już na rynku brazylijskim, gdzie został objęty trzyletnią gwarancją. Nie wiadomo, jak będzie w innych państwach.
Auto ma 4.02 m długości i bagażnik o pojemności 320 litrów. Do napędu służą dwie jednostki benzynowe: 1,4 litrowy (75 KM) i 1,6 l. (90 KM) oraz 1,5 litrowy diesel dCi w dwóch wariantach mocy (70 i 85 KM). [ Dodano: Czw Lip 10, 2008 15:46 ]http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... zy,1144045
jak tylko pojawi się w Mielcu w salonie Renaulta to piszę się na jadzę próbną 
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
Gasiu |
#145045 Wysłany:
14 Lip 2008, 11:41; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Panda
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Sieradz Rejestracja: 15 Paź 2007, Posty: 3936
|
|
Góra |
|
 |
Cento |
#145062 Wysłany:
14 Lip 2008, 12:16; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 1476
|
Krzycho90 napisał(a): sadoo napisał(a): chciałbym być na tyle skromny aby jeździć dacia i nie wstydzić sie jej jak tylko pojawi się w Mielcu w salonie Renaulta to piszę się na jadzę próbną  o ile trafisz na kogoś, kto nie będzie się czepiał, że nie masz 3 albo 4-letniego stażu za kółkiem 
_________________ Moja Vectra.
 Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|