|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
tzok |
#705490 Wysłany:
15 Gru 2013, 00:28; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
|
|
mavpl |
#705556 Wysłany:
15 Gru 2013, 13:22; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Mam moduł MMusb232RL na chipie FT232RL, który tworzy w komputerze wirtualny port COM. Używałem tego kiedyś do "ożywiania" routerów po problemach z aktualizacją oprogramowania. Myślałem, że się nada ale tracę już cierpliwość.
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705576 Wysłany:
15 Gru 2013, 14:51; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
mavpl |
#705577 Wysłany:
15 Gru 2013, 15:00; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Device Programmer Desktop v 5.0
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705586 Wysłany:
15 Gru 2013, 16:01; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
mavpl |
#705587 Wysłany:
15 Gru 2013, 16:02; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
W takim razie co polecasz?
|
|
Góra |
|
|
raczek89 |
#705639 Wysłany:
15 Gru 2013, 22:24; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 26 Wrz 2010, Posty: 58
|
Ja bym polecał kupić wyczyszczony komp lub usunąć wpis z obecnego, ale nie ma pewności, bo może padła tylko antena i/lub centralka immo. Osobiście ściągam immo z tych sterowników i trzeba to robić za pomocą programatora, ale przy odrobinie wprawy można to robić bez wylutowania układu. Szkoda, że teraz masz ten problem bo niedawno poszedł mi komp do Punto 1.1 bez immo, obecnie mam od CC 1.1 w wyczyszczonym wpisem, ale jeszcze nie sprawdzony.
_________________ Italiano Squadre
Diagnostyka Fiatów od 1993 do 2008 (2piny, 3piny, Obd2) -> Info PW
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705648 Wysłany:
15 Gru 2013, 22:41; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
mavpl |
#705769 Wysłany:
16 Gru 2013, 20:53; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Dzięki Wszystkim za pomoc. Kupiłem już ECU z wyczyszczonym immo bo wkurzało mnie to kombinowanie (cena 135PLN z przesyłką więc nie jest źle). Chciałem spróbować sam i to zrobiłem ale niestety poległem . Komputer może będzie jutro więc autko w końcu ruszy. Mam jeszcze pytanko. Wystarczy podłączyć go (oczywiście bez centralki CODE) i jeździć czy uruchomić jakieś korekty w IAW Scan 2? Widziałem takie opcje w programie ale nie wiem kiedy się tego używa a wolę nic nie zepsuć.
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705781 Wysłany:
16 Gru 2013, 21:46; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
mavpl |
#705782 Wysłany:
16 Gru 2013, 21:56; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Na razie leży ze zdjętą pokrywą i mam nadzieję, że go nie zepsułem swoimi testami Zastanawiałem się nad tymi korektami bo samochód palił mi około 10 litrów w mieście i około 7 litrów na trasie. Myślałem, że dam radę za pomocą IAW Scan 2 wychwycić co jest nie tak i ewentualnie coś skorygować.
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705784 Wysłany:
16 Gru 2013, 21:57; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
raczek89 |
#705804 Wysłany:
16 Gru 2013, 22:59; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 26 Wrz 2010, Posty: 58
|
tzok, ma rację, warto mieć w zapasie kompa, bo nigdy nie wiadomo co się przydarzy. Sam mam 1 szt. w zapasie, bo te kompy potrafiły być awaryjne.
_________________ Italiano Squadre
Diagnostyka Fiatów od 1993 do 2008 (2piny, 3piny, Obd2) -> Info PW
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#705815 Wysłany:
16 Gru 2013, 23:30; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
elmo0104 |
#706962 Wysłany:
23 Gru 2013, 19:23; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Gru 2013, Posty: 4
|
Witam
Mam punto 1.1 55km, auto kupione niedawno. Na gazie pracuje w sumie ok. Instalacja ze śrubką na przewodzie gazowym. Na benzynie nie chce jechać a i wolne obroty strasznie kuleją. Mam loga z programu IAWscan2 w sumie to mam ich mnóstwo. Podczas pracy na wolnych obrotach odczyt "korekta sondy lambda" jest dość dziwny. Albo stoi na 1.00V i nic się nie zmienia (tak się dzieje jak się rozgrzeje, wtedy tez pojawia się błąd sondy lambda) albo wartość ta rośnie od 0.95v do 1.34v o kilka setnych volta na sekundę aż dochodzi do wcześniej wspomnianych 1.34v i stoi tak bez zmian do momentu jak nie dodam gazu to znów spada do minimalnej i sytuacja się powtarza(te zmiany napięcia są tylko zanim silnik się dogrzeje dobrze. Z wcześniejszych postów wyczytałem żeby zrobić reset autokalibracji dawki paliwa i pojeździć na benzynie ale nic to nie dało.
Pojawia się również błąd cewki nr 2- zwarcie do masy albo obwód otwarty. To faktycznie coś nie tak z cewką bo zamieniłem przewody zasilające i WN i pokazywało błąd cewki nr 1 czyli to na pewno do wymiany.
Kolejny błąd jaki się pojawia to czujnik MAP -zwarcie do masy, obwód otwarty, Tu nie wiem co jest grane bo nawet jak go odłączę to ciśnienie w kolektorze ssącym w parametrach w programie nadal mi pokazuje i zmienia się jak dodaję gazu więc skąd ten odczyt jest?
Nie mogę dodać pliku więc mogę wkleić LOGa w treści posta.
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#706971 Wysłany:
23 Gru 2013, 20:27; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
Instalacja ze śrubą i zapewne bez emulatora sondy nie nadaje się do tego auta i nie ma to prawa dobrze działać.
"korekta sondy lambda" to jest korekta sondy lambda (współczynnik lambda), a nie napięcie sondy i jest wielkością niemianowaną!
Jesteś pewien, że odłączasz wtyczkę od czujnika MAP? Przy braku rzeczywistego sygnału sterownik sobie symuluje wartości MAP.
Postępowanie: - odłączyć instalację LPG i doprowadzić do pełnej sprawności na benzynie, - przerobić instalację tak aby spełniała wymogi (min. II generacja z emulacją sondy na masę), - włączyć i zestroić instalację LPG.
_________________ IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje
|
|
Góra |
|
|
elmo0104 |
#706980 Wysłany:
23 Gru 2013, 20:52; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Gru 2013, Posty: 4
|
Nie wiem czy to emulator ale w komorze silnika znajduje się puszka "A.E.B. VOILA Electronic Feedback System" Dodatkowo dołożone są dwa przekaźniki, które nie mam pojęcia co robią. czy jest dostępny gdzieś schemat podłączenia tej skrzyneczki? Jeśli chodzi o MAP to wydaje mi się że dobrze, znajduje się on pod plastikową osłoną w komorze silnika przy ścianie grodziowej mniej-więcej w jej połowie. Osłonka ta przykręcana jest na dwie śrubki 6tki na śrubokręt krzyżak. Do czujnika dochodzi wężyk z kolektora i trzypinowa wtyczka. Możesz okręślić co to znaczy odłączyć instalację? Chodzi o elektrykę tak żeby przywrócić instalację elektryczną do oryginalnego stanu? Ze wskazaniem korekcji sondy lambda faktycznie zamieszałem przepraszam, nie ma tam jednostki. Niemniej jednak czy takie wskazania jak mówiłem są normalne? Pisałeś Panie Tomku gdzieś że ma oscylować około wartości 1 no u mnie się tak nie dzieje zdaje sobie sprawę z tego że uszkodzona cewka(wypadające zapłony) a więc niespalone paliwo dostaje się do wydechu i fałszuje odczyt. Wymienię cewkę i będę dalej diagnozował.
Dzięki za odpowiedź
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#706993 Wysłany:
23 Gru 2013, 21:09; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
elmo0104 napisał(a): Nie wiem czy to emulator ale w komorze silnika znajduje się puszka "A.E.B. VOILA Electronic Feedback System" Dodatkowo dołożone są dwa przekaźniki, które nie mam pojęcia co robią. Więc od razu widać, że to jakaś druciarnia i albo wyciąć i zrobić od nowa albo w ogóle zrezygnować z LPG. Sterownik to prawdopodobnie część instalacji AEB VOILA, służył do regulacji dawki LPG przy pomocy attuatora na przewodzie z gazem, ale ktoś wstawił register, a sterownik został "na ozdobę". Przekaźniki zapewne miały coś odcinać, np. sygnał sondy lambda i wtryskiwacz. VOILA posiada też wbudowany emulator lambda (ale nie ma emulatora wtryskiwacza - były dedykowane emulatory o nazwie Pitagoras, w tym przypadku nie jest on jednak konieczny). elmo0104 napisał(a): Możesz okręślić co to znaczy odłączyć instalację? Chodzi o elektrykę tak żeby przywrócić instalację elektryczną do oryginalnego stanu? Dokładnie tak, w akcie desperacji można również zdemontować mikser z dolotu i zaślepić pozostałe po nim otwory. elmo0104 napisał(a): Niemniej jednak czy takie wskazania jak mówiłem są normalne? Nie są normalne, na zimnym silniku jest 1,00, bo sonda nie pracuje, gdy sterownik wejdzie w pętlę zamkniętą sprzężenia z sondy, wartość korekty od sondy powinna się wahać w okolicach 0,95 - 1,05.
_________________ IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje
|
|
Góra |
|
|
elmo0104 |
#707092 Wysłany:
24 Gru 2013, 12:47; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Gru 2013, Posty: 4
|
Faktycznie instalacja jest chyba wybrakowana(instalacja LPG). Ominąłem ten śmieszny przekaźnik i połączyłem na stałe przewód czarny od sensora O2, nadal dziwne wskazania pokazuje, do tego jest błąd sondy lambda. Wskazania są takie, że na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku wartość ta wspina się tak, jak wcześniej wspominałem od 0.99 do 1.34 po czym stoi i po chwili wskakuje wartość 1.00 i już się nie zmienia. Wtedy też status błędu zmienia się na "Aktywny". Po Świętach prawdopodobnie wymienię sondę ale z tego co wiem to korekcja po lambdzie jest wyłącznie na niskich i średnich obciążeniach(przy wysokim obciążeniu czyli przy pedale wciśniętym w podłogę ta korekcja nie jest brana pod uwagę, czy dobrze myślę?)u mnie auto na benzynie nie chce jechać również przy dużych obciążeniach. Ciśnienie paliwa w jaki sposób mogę zmierzyć, tzn jest jakieś złącze do tego w fiacie ? W silnikach z MPI są takie szybko-złącza na listwach wtryskowych do pomiaru ciśnienia paliwa tutaj nie widziałem tego. Po wymianie cewki błędu już nie ma i auto pracuje równiej tyle dobrego
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#707102 Wysłany:
24 Gru 2013, 13:30; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
elmo0104 |
#707113 Wysłany:
28 Gru 2013, 17:52; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Piotr
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 23 Gru 2013, Posty: 4
|
Dzięki za podpowiedź odnośnie miejsca podłączenia manometru. Co do pierwszej części Twojej wypowiedzi to zgadzam się z Tobą i wiem o co chodzi bo opisywałeś to zagadnienie w poprzednich postach ale ja mam kłopoty z pracą na Pb, na gazie pracuje ok ale na benzynie nawet ciężko go uruchomić nawet, muszę pedałem gazu machać żeby załapał. Te odczyty o których wspominałem w poprzednim poście to odczyty podczas pracy na Pb. LPG na razie odłączyłem, żeby doprowadzić do prawidłowej pracy silnika na Pb. Wszelakie błędy, które opisywałem to błędy podczas pracy na Pb.
[ Dodano: 28 Gru 2013, 16:52 ]
Udało się usunąć usterkę. Gdybyście mieli podobne objawy czyli problemy z rozruchem(trzeba naciskać pedał gazu),brak mocy na Pb i duszenie przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu oraz rosnąca korekcja lambda to przyczyną była wadliwa pompa paliwa. Prawdopodobnie ciśnienie za niskie lub wydatek za mały. Po wymianie pompy skasowałem błędy, skasowałem adaptacje i teraz czas na jazdę na Pb. Teraz pytanie : czy w miarę korzystnym rozwiązaniem w mojej sytuacji(czyli pierwszej generacji instalacja LPG, nie wiadomo czy emulacja sondy działa)będzie wyłączenie autokalibracji składu mieszanki po tygodniu jazdy na Pb żeby na LPG nie korygowało map?
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#708339 Wysłany:
30 Gru 2013, 22:47; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
bartekbo |
#722950 Wysłany:
26 Mar 2014, 00:52; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 16 Mar 2014, Posty: 4
|
Witam!
Na początku podziękuje - Tzok wspaniały program:) A teraz przejdę do problemu. Uszkodziło mi się miejsce na klin na wale , ale że trafił mi się tanio w bardzo dobrym stanie silnik od sieny 1.2 75km MPI. Założyłem stary wtrysk od mojego silnika 1.2 60 km. Problem polega na tym, że samochód pali około 9,5 litra na 100 km oraz gaśnie czasami na światłach. Przy wrzucaniu luzu. Dzieje się tak, także na gazie.
Oto logi IAW
PARAMETRY: BIEG JAŁOWY PB
Obroty silnika: 853 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 12,50 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 352 hPa Temperatura powietrza: 21 °C Temperatura wody: 87 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 5,08 ° Napięcie akumulatora: 13,69 V Korekta sondy lambda: 0,96 Pozycja silnika krokowego: 73 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 60 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 1 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: 2048 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): -98 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): 0 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: NIE Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: 3000 RPM PB
Obroty silnika: 2994 RPM Czas wtrysku: 0,80 ms Wyprzedzenie zapłonu: 28,00 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 304 hPa Temperatura powietrza: 21 °C Temperatura wody: 86 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 16,51 ° Napięcie akumulatora: 13,69 V Korekta sondy lambda: 0,95 Pozycja silnika krokowego: 96 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 62 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 1 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: 2048 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): -112 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): 0 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: NIE Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: LPG JAŁOWY
Obroty silnika: 862 RPM Czas wtrysku: 0,87 ms Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 356 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 89 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 5,08 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 1,07 Pozycja silnika krokowego: 55 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 27 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: 0 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: 2048 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): -114 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): 0 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: TAK Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: NIE Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
PARAMETRY: LPG 3000 RPM
Obroty silnika: 3019 RPM Czas wtrysku: 1,05 ms Wyprzedzenie zapłonu: 27,50 ° Ciśnienie w kolektorze dolotowym: 304 hPa Temperatura powietrza: 23 °C Temperatura wody: 88 °C Kąt otwarcia przepustnicy: 15,24 ° Napięcie akumulatora: 13,63 V Korekta sondy lambda: 1,33 Pozycja silnika krokowego: 91 kroków Wzmocnienie członu całkującego regulacji silnika krokowego: 26 Wzmocnienie członu proporcjonalnego regulacji silnika krokowego: -1 Korekta dawki paliwa: 0 kroków Korekta autokalibracji: 2048 Korekta autokalibracji z klimatyzacją: 4096 Obroty biegu jałowego: 848 RPM Korekta obrotów biegu jałowego: 0 RPM Korekta silnika krokowego (delta): -115 Korekta silnika krokowego z FLT: 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wył.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min., EVAP wł.): 0 Offset autokalibracji (obciążenie min.): 0 Wzmocnienie autokalibracji (średnie obciążenie): 0 Silnik pracuje: TAK Sygnały z czujników OK: TAK Przepustnica w skrajnej pozycji: NIE Sonda lambda w pętli zamkniętej: TAK Klimatyzacja włączona: NIE Autokalibracja mieszanki WŁĄCZONA: NIE Autolakibrajca silnika krokowego WŁĄCZONA: TAK Linia zasialnia OK: TAK
|
|
Góra |
|
|
tzok |
#723027 Wysłany:
26 Mar 2014, 18:54; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec Rejestracja: 28 Lip 2007, Posty: 415 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
bartekbo |
#723132 Wysłany:
27 Mar 2014, 11:46; Temat postu: Re: Nowy program diagnostyczny do Punto 55/60/75 |
|
|
Forumowicz |
Imię: Bartek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 16 Mar 2014, Posty: 4
|
Do gazownika podjadę na regulacje. A co do tych zmian to warto, ale w sensie mocy?? I co może być problemem przygasania przy dojeżdżaniu do świateł lub skrzyżowania?? Krokowy? Dodam, że problem był też wcześniej na starym silniku bez znaczenia czy to na gazie czy beznynie?
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|