|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 00:42
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Krystian.M |
#714135 Wysłany:
03 Lut 2014, 01:34; Temat postu: Nie działa tylnia wycieraczka, radio i panel góry |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
|
Witam użytkowników, To mój pierwszy post na tym forum. Do rejestracji skusił mnie nabyty 2 miesiące temu Fiat Punto 1.2 ELX.
Mam problem z trzema rzeczami: wycieraczką tylnej szyby, radiem oraz górnym panelem na suficie (tj. tym, na którym jest zegar, oświetlenie wnętrza i czujka od pilota). Żadna z tych rzeczy nie reaguje, pomimo że kostki są dobrze podłączone. Wygląda na to, że wszystkie te trzy rzeczy mają wspólną przyczynę, jednak nie jestem elektrykiem i powiem szczerze, że totalnie na elektryce się nie znam.
Czy ktoś z bardziej doświadczonych użytkowników ma jakieś rady bądź wie, gdzie może leżeć przyczyna?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
karol1994 |
#714153 Wysłany:
03 Lut 2014, 11:11; Temat postu: Re: Nie działa tylnia wycieraczka, radio i panel góry |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Karol
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Iłowo-Osada Rejestracja: 06 Gru 2013, Posty: 109 Pomógł: 1
|
Odnośnie tylnej wycieraczki to już gdzieś był taki temat topic38845.html. Odnośnie lampki i zegarka na podsufitce to proponuję Ci w pierwszej kolejności sprawdzić bezpieczniki i czy ew. dochodzi prąd. Gdy już to zrobisz to wyjmij i sprawdź czy przypadkiem nie zacieka woda spod anteny (ja miałem taki przypadek, woda leciała mi na lampkę i wszystko świrowało) przeczyść kostki. Pozdrawiam 
_________________ Najpierw był Maluch 83' Później Siena 98' a teraz jest Kropek 96' - poszedł na żyletki... http://polskajazda.pl/Profil/23127 - klik
|
|
Góra |
|
 |
Krystian.M |
#714186 Wysłany:
03 Lut 2014, 15:56; Temat postu: Re: Nie działa tylnia wycieraczka, radio i panel góry |
|
 |
Forumowicz |
|