Są dwie szkoły zakładania tych linek, pierwsza (trudniejsza):
Załóż linki na rolki, nawiń tyle ile się da na bęben, ściśnij pancerze ze sprężynami do bębna i przekręć rolkę przewijającą tak, aby wskoczyły na nią do końca linki (mają się dobrze ułożyć na rynienkach) a następnie załóż rolkę na ośkę za sprzęgłem, a na koniec przykręć dekielek.
Drugi sposób:
Nawiń dobrze linki na bęben, zdejmij linkę z górnej rolki na prowadnicy szyby, ściśnij pancerze do bębna aby zrobić luz na linkach i dwoma śrubokrętami lub np. puszką po WD40 nałóż linkę na rolkę. Uważaj, aby śrubokrętami nie zmolestować linki, bo wygnie się, czego nie będzie widać przy naprężeniu, a szyba będzie przymulała w momencie w którym zagięcie będzie chować się w pancerzu.
Drugi sposób jest łatwiejszy, ale łatwiej można popsuć efekt pracy. Najlepiej jak ktoś będzie ściskał pancerze do bębna, a Ty będziesz miał dwie ręce wolne (nie zależnie od sposobu).
Autor postu otrzymał pochwałę