|
Obecny czas: 14 Maj 2025, 06:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
siwman |
#63050 Wysłany:
12 Lis 2007, 11:40; Temat postu: Wymiana rozrządu |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 18 Paź 2007, Posty: 4
|
Witam mam pytanie chce wymienić rozrząd w moim kropku rocznik 94 silnik 1,1 oczywisce razem z pompą wodną ale nie wiem ile pompa ma mieć zębów 20 czy 24 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Maciey |
#63115 Wysłany:
12 Lis 2007, 14:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
chyba 20, ale jeśli były inne lepiej dochodzić po VIN-ie bo czasem w jednym roku były montowane różne części... A najlepiej wyjąć starą na wzór
|
|
Góra |
|
 |
hayhead |
#63605 Wysłany:
13 Lis 2007, 21:37; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Wrz 2007, Posty: 35
|
ja wymieniałem pasek rozrządu napinacz i rolki = koszt 500zł 
|
|
Góra |
|
 |
zyga670 |
#63679 Wysłany:
13 Lis 2007, 23:38; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: ON
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007, Posty: 297
|
|
Góra |
|
 |
Maciey |
#63685 Wysłany:
14 Lis 2007, 00:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 21 Lip 2007, Posty: 917
|
Jedną z ostatnich rzeczy jakie robiłem w mk1 (1.1) była wymiana rozrządu i pasek+rolka+robocizna wyniosło ok 150 (pasek i rolka kosztują między 30-50 za każde), a gdyby wymienić pompę to wyniesie to niewiele ponad 200pln...
|
|
Góra |
|
 |
jimmy32 |
#64237 Wysłany:
15 Lis 2007, 19:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: okolice Gliwic :) Rejestracja: 23 Kwi 2007, Posty: 131
|
Ile z robocizną wyniesie wymiana kompletnego rozrządu???
_________________ Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie
|
|
Góra |
|
 |
Daniła |
#67598 Wysłany:
27 Lis 2007, 12:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: lubuskie Rejestracja: 14 Wrz 2007, Posty: 28
|
Witam!!!
Podłączę sie do tematu ,bo mnie też czeka wymiana rozrządu.
A mianowicie chcę tej wymiany dokonać sam,problem tkwi w tym, że przydał by mi się schemacik(opis) wymiany paska rozrządu.
Może ktoś posiada coś takiego?
Albo wie gdzie mogę znaleźć (schemat).
Pozdrawiam 
_________________ Fiat Punto 1.1 S55 '95
|
|
Góra |
|
 |
cubus1 |
#67606 Wysłany:
27 Lis 2007, 13:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: WND Rejestracja: 15 Maj 2007, Posty: 301
|
Jeżeli nie wiesz to lepiej jedź do meczanika bo można łatwo doprowadzić do katastrofy...a później tylko remont silnika...
Nawet z dobrym opisem łatwo coś przekręcić i bęc 
_________________ Disposal in progress
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#67701 Wysłany:
27 Lis 2007, 19:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Przy błędzie raczej wielkiej tragedii nie ma bo fire jest bezkolizyjny, ale dobrze ustawić trzeba umieć, zwłaszcza, że punkty na wale są niewidoczne bez zdjecia koła pasowego i należy się kierować ustawieniem wieńca w okienku skrzyni biegów.
Na pierwszy raz polecam fachowca.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
hayhead |
#68303 Wysłany:
29 Lis 2007, 23:39; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 13 Wrz 2007, Posty: 35
|
zyga670 napisał(a): hayhead napisał(a): ja wymieniałem pasek rozrządu napinacz i rolki = koszt 500zł Sad Chyba w dieslu bo mnie to kosztowało 140 zł . Pasek ok. 70 zł robocizna 70 zł. No i jeszcze uszczelka na zimeringu, napinacz i rolki także.
No niestety w dieslu
|
|
Góra |
|
 |
kox |
#68365 Wysłany:
30 Lis 2007, 09:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
Daniła napisał(a): Albo wie gdzie mogę znaleźć (schemat).
jest taki program AutoData tam znajdziesz dane wszystkich samochodów łacznie z rysunkami,ale program jest drogi no chyba że masz go gdzieś poszukasz ;> 
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
Daniła |
#72520 Wysłany:
16 Gru 2007, 12:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: lubuskie Rejestracja: 14 Wrz 2007, Posty: 28
|
..........ale jeżeli odkręcę rolkę, ściągnę paseczek założę drugi nowy i rolkę nową i nie kręcąc kołem pasowym to powinno być wszystko ok"---tak mi się wydaje !!!!!!!!  schemat by był mi wtedy zbędny.....pozdro
_________________ Fiat Punto 1.1 S55 '95
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#72542 Wysłany:
16 Gru 2007, 15:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
Trudno jest założyć pasek i nie ruszyć koła wałka rozrządu przynajmniej o 1-3 zęby. Jesli uruchomisz silnik z przestawionym zapłonem o jeden lub dwa zęby to silnik odpali, tylko po jakimś czasie możesz mieć nadpalone zawory.
Po prostu ustaw wał tak by w okienku sprzęgła było widać punkt "0", w tym czasie wałek rozrządu ma być nakierowany na punkt wycięty w pokrywie zaworów i to wszystko. Po założeniu nowego paska jeszcze raz sprawdź i to wszystko co trzeba.
Acha, jeszcze godzinę sie będziesz mordował z założeniem osłony rozrządu 
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Daniła |
#72846 Wysłany:
17 Gru 2007, 21:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: lubuskie Rejestracja: 14 Wrz 2007, Posty: 28
|
Tezet1956" Acha, jeszcze godzinę sie będziesz mordował z założeniem osłony rozrządu  [/quote] Pomimo że będzie odkręcone koło pasowe????? [size=75][ Dodano: 17 Gru 2007 21:56 ][/size] [quote="Tezet1956 napisał(a): Acha, jeszcze godzinę sie będziesz mordował z założeniem osłony rozrządu Laughing
_________________ Fiat Punto 1.1 S55 '95
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#72849 Wysłany:
17 Gru 2007, 21:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
A po co odkręcać koło pasowe?
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Daniła |
#72850 Wysłany:
17 Gru 2007, 21:56; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: lubuskie Rejestracja: 14 Wrz 2007, Posty: 28
|
aby obudowa weszła bez problemu
_________________ Fiat Punto 1.1 S55 '95
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#72852 Wysłany:
17 Gru 2007, 22:00; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
To lepiej sie pomęczyć z obudową, niż walczyć dodatkowo z mocowaniem alternatora i napinaniem paska.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
Daniła |
#72854 Wysłany:
17 Gru 2007, 22:06; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Miejscowość: lubuskie Rejestracja: 14 Wrz 2007, Posty: 28
|
A co to tak ciężko naciągnąć pasek klinowy i dokręcić altka?
Chyba szybciej niż męczyć się z obudową?
Jak myślisz?
_________________ Fiat Punto 1.1 S55 '95
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#72856 Wysłany:
17 Gru 2007, 22:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
OK, popełniłem błąd  , pasek alternatora i tak trzeba zdjąć bo nie włoży się paska rozrządu. Koło możesz odkręcić jak chcesz.
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 19 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|