esder napisał(a):
to najprawdopodobniej rdza, które dała o sobie znać po kilkugodzinnej wizycie GP na podnośniku w ASO (słabsze miejsce mogło nie wytrzymać naprężeń)
Nic podobnego, nie ma to nic wspólnego z podnośnikiem.
Rdza pojawiła się na wewnętrznej części progu, po czym poszła po granicy ziaren kwitnąc w najlepsze pod lakierem (stąd wybrzuszenie). Gdyby miało się coś pojawić na skutek podnośnika, to byłoby to zapewne wgniecenie lub pęknięcie lakieru, a nie "bąbel". Ale wówczas oznaczałoby to tylko jedno: próg w agonalnym stanie.
Tak czy owak masz próg do roboty w trybie pilnym. W pierwszej kolejności usuń bąble i wrzuć zdjęcia. Będziemy wiedzieć na czym stoimy i na ile poważna jest usterka.
P.S. Jednak warto być czepialskim i mieć wszystkie zaślepki
