You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 14 Gru 2017, 22:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #61185 Wysłany: 06 Lis 2007, 21:37; 
 Temat postu: reflektory przednie do fl-ki
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Dębica
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1516
E.T. napisał(a):
Image
Image
Image

:shock: :shock: :shock: ja też chce takie światełka do przodu :eye: :eye: :eye:

może ktoś wie, gdzie takie dostać
albo jakieś inne, o ringach już nie wspomne ... :roll: :roll: :roll:

_________________
Image Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Image Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty


Góra
 Profil  
 

 
 Post #61212 Wysłany: 06 Lis 2007, 22:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: ST _ _ _ _ _
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 448
No reflektorki miód...ale myśle że dostać takie albo co gorsza ringi to granica cudu jest :((( a ten front bamper mmmm marzenie :D próg palce lizac...podnosze język z podłogi :P

_________________
-==Grafit Dynamic GP 1,4 8v-jet :D==-
http://fiatpunto.com.pl/topic17823.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61339 Wysłany: 07 Lis 2007, 08:53; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Dębica
Rejestracja: 10 Maj 2007,
Posty: 1516
ja chce taką rajdówke :F :F :F T_T T_T T_T albo przynajmniej HGT :F :F :F T_T T_T T_T albo przynajmniej takie lampki i zdesie :F :F :F T_T T_T T_T :safe: :safe: :safe:

a tak na poważnie to musz sie rozglądnoąc za jakimiś lampkami ...

_________________
Image Punto II FL 1.2 8V 2004r. - info i foty
Image Honda VTX 1800F 2005r. - info i foty


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61506 Wysłany: 07 Lis 2007, 17:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: ST _ _ _ _ _
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 448
Może sie wezmiemy i zrobimy sobie po pięciodrzwiowej hagietce :D mysle ze jesli nawet gdzieś takie lampki są dostępne to pewnie nie chcemy znać ich ceny....ehhh

_________________
-==Grafit Dynamic GP 1,4 8v-jet :D==-
http://fiatpunto.com.pl/topic17823.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61521 Wysłany: 07 Lis 2007, 18:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Bartek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: z Wrocławia
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 257
ALE MIÓD! :OOOO lampy na pelnym wypasie !!! Ale nie tak fajne jak moje;P hiehie :mrgreen:

_________________
Nothing great ever comes without a sacrifice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61701 Wysłany: 08 Lis 2007, 09:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice
Rejestracja: 08 Mar 2007,
Posty: 111
ale wypasione światełka, ja też takie chce!
ale dostać takie będzie bardzo ciężko :(

_________________
www.decadence.pl
- klub tuningowy

www.spojler.pl - spojlery, zderzaki, progi, brewki, blendny...

Moje auto znajdziesz tutaj www.TwojaFura.pl

Góra
 Profil  
 
 
 Post #98248 Wysłany: 02 Mar 2008, 09:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 07 Lut 2008,
Posty: 268
Z takimi światłami nie bedzie problemu, w Pabianicach jest firma która zajmuje sie przerabianiem oświetlenia pojazdów. Koszt takiej przeróbki jak na zdjęciu to około 3tyś z atestem
Image

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98258 Wysłany: 02 Mar 2008, 10:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 19 Maj 2007,
Posty: 141
hmm ale tego bad looka mam nadzieję ze nie robili :) zachodzi prawie całkowicie na światło drogowe.. wracając do tematu fajne reflektory, niestety wybór do mk2 fl jest ograniczony przeglądałem tego trochę i niestety nigdzie nie widziałem innych niż oryginalne ;/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98259 Wysłany: 02 Mar 2008, 10:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: ST _ _ _ _ _
Rejestracja: 24 Sie 2007,
Posty: 448
BzzQ napisał(a):
Koszt takiej przeróbki jak na zdjęciu to około 3tyś z atestem


:shock: padłem na twarz :lol:

_________________
-==Grafit Dynamic GP 1,4 8v-jet :D==-
http://fiatpunto.com.pl/topic17823.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98388 Wysłany: 02 Mar 2008, 19:00; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 07 Lut 2008,
Posty: 268
Klosze w FL`ce są ok ja bym jedynie pomyślał na zmianą koloru tła klosza bo jest on srebrny, a ja naprzykład wolał bym czarny... Nie wim tylko czy to sie nie odbije na jakości światła

_________________
Punto FL 03/04r 1.2 8V
Zapraszam do galerii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98509 Wysłany: 03 Mar 2008, 00:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 10 Paź 2007,
Posty: 1541
BzzQ

SC artura jest wypasione. ale 3 tysie ? bez przesady prosze. A poza tym w tym SC wydaje mi sie ze sa swiatła od opla corsy B


a co do reszty swiateł to mysle ze jak ktos bedzie chciał to napewno je jakos ładnie wymieni. cos z nimi zrobi tak by były ładniejsze. BzzQ ma racje tło w srodku czarne było by ładniejsze. ale nie do kazdego samochodu to bedzie pasowało. do jasnego samochodu nie bedzie pasowało tak bardzo. a np dymione albo cos....?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #277144 Wysłany: 04 Sie 2009, 09:16; 
 Temat postu:
od przyszłego tygodnia zaczynam prace nad lampami do FLki... soczewka + światełka do jazdy dziennej... postęp prac będzie dokumentowany :)


Góra
  
 
 
 Post #424047 Wysłany: 22 Gru 2010, 21:03; 
 Temat postu: Przednie lampy w Punto II FL...
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 22 Gru 2010,
Posty: 67
Cześć,
na starcie witam się, bo jestem tutaj pierwszy raz (zalogowany, bo wcześniej tylko oglądałem :-) ).

Jak wielu z Was mam zagwózdkę, co zrobić ze ślepiami FL'a... Duże i całe posrebrzane (chromowane?) średnio mi się podobają, poza tym auto jest super. Dziwi mnie, że Fiat poszedł w tę stronę - światła w Punto II były świetne (o czym świadczy choćby ilość przeszczepów do innych aut), a po lifcie są... Powiedzmy kontrowersyjne :)

Zamienników np. w Helli, czy Novitecu brak, ale jest nadzieja: Zastawa 10!
http://cokupic.pl/i/om_big3677305.jpg czy to moje wrażenie (cienie?), czy te wkłady są ciemniejsze, niż w markowych Fiatach?


Pozdrawiam!

_________________
NK crew

FIAT Punto 2005


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424058 Wysłany: 22 Gru 2010, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13529
Pomógł: 99
One są takie same jak w PIIFL. Na naszym forum widziałem kiedyś linka do włoskiego forum, na którym był opis jak ze srebrnych zrobić fajne czarne, ale wymaga to rozklejania reflektora w piekarniku.

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 84 500 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424063 Wysłany: 22 Gru 2010, 21:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy
Rejestracja: 20 Paź 2010,
Posty: 532
Praktycznie w każdej lampie zasada robienia czarnego wnętrza (tzw, smoked) jest taka sama i tak jak napisał Dominik wymaga odklejenia klosza reflektora bądź to w piekarniku bądź za pomocą wrzątku i miski. Sposobów jest kupa. Później maskowanie, malowanie podkładem i farbą, najlepiej wysokotemperaturową (aczkolwiek sam miałem zwykły czarny mat i też było git). Zawsze to coś innego niż ori lampa :)

Co do wyżej wymienionej przeróbki (kotlet z 2008) idzie to zrobić duuuuuużo taniej (oczywiście nie ma mowy wtedy o żadnym ateście), wystarczy znaleźć komplet ori lamp, do tego dokupić soczewki z rozbitych lamp soczewkowych (BMW, Mercedes, od groma tego jest) i jazda :) Dowolnie można ustawiać soczewkę w dnie lampy. Koszta będą może nawet trzykrotnie niższe niż podane 3k, a efekt czasem jest piorunujący.

_________________
Rock'n'Low Crew || the lower the better


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424089 Wysłany: 22 Gru 2010, 22:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 22 Gru 2010,
Posty: 67
Ok, tylko takim samochodem nie będzie można poruszać się po drogach publicznych, lampy być może będą parowały, itp...

_________________
NK crew

FIAT Punto 2005


Góra
 Profil  
 
 
 Post #424235 Wysłany: 23 Gru 2010, 15:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Bojszowy Nowe/Tychy
Rejestracja: 20 Paź 2010,
Posty: 532
kbzp napisał(a):
Ok, tylko takim samochodem nie będzie można poruszać się po drogach publicznych, lampy być może będą parowały, itp...

Jak jest dobrze sklejone to nie parują, jeśli idzie o smoked to na przeglądach nigdy nie było problemu, bo odbłyśnik nie ruszony, a to najważniejsze. Co do homemadów takich z soczewką, no to tu już niestety trzeba wziąć pod uwagę, że dowód może powiedzieć papa.

_________________
Rock'n'Low Crew || the lower the better


Góra
 Profil  
 
 
 Post #594935 Wysłany: 01 Lip 2012, 03:57; 
 Temat postu: Re: reflektory przednie do fl-ki
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Kuba
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 22 Gru 2010,
Posty: 67
Pojawiło się coś nowego w temacie świateł do FL-ki? :))

_________________
NK crew

FIAT Punto 2005


Góra
 Profil  
 
 
 Post #697250 Wysłany: 24 Paź 2013, 15:56; 
 Temat postu: Re: reflektory przednie do fl-ki
Offline
Puntoświr

Imię: Artur
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 24 Wrz 2013,
Posty: 256
http://www.italo-tuning.de/scheinwerfer ... -7966.html jak by ktoś chciał to tu takie lampy można kupić lub podobne, a tu macie link do całego sklepu http://www.italo-tuning.de/fiat-c-49.html, jeśli pomogłem to się cieszę, jest parę dobrych gratów do Punta i innych Fiatów :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #698375 Wysłany: 30 Paź 2013, 22:27; 
 Temat postu: Re: reflektory przednie do fl-ki
Offline
Puntomaniak

Imię: jacek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 15 Wrz 2013,
Posty: 55
Pomógł: 1
Mozna jeszcze samemu sie pobawic https://www.facebook.com/media/set/?set ... 873&type=3.

_________________
Stado baranow prowadzone przez lwa jest silniejsze niz stado lwow prowadzonych przez barana


Góra
 Profil  
 
 
 Post #752116 Wysłany: 25 Lis 2014, 10:47; 
 Temat postu: Re: reflektory przednie do fl-ki
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Mateo
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 25 Lis 2014,
Posty: 11
Niedawno wróciłem z Italii i tam takie światełka widziałem za 145 euro...

_________________
Był pierwszy i nadal jest: Fiat 126p '93
Był drugi: Fiat Punto I SX 75 '98
Obecnie: Fiat Punto II 16v Sound '03
topic49398.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO