Drugi błąd jest związany z FIAT Code, czyli immo. Wiązki do głównej skrzynki wyglądają ok. Wszystko na to wskazuje, że powodem błędów jest brak bezpośredniego podłączenia masy od silnika do klemy (-) akumulatora, prąd przechodzi "obejściami" poprzez inne punkty masowe, podłączone znacznie cieńszymi przewodami. Wniosek: są dwa przewody masowe, z których jeden pośrednio łączy nadwozie poprzez kadłub skrzyni.
[ Dodano: 26 Gru 2014 16:12 ]Jednak to nie przewód masowy. Okazuje się, że ASO zostawiło kikut starego przewodu i wkręciło taśmę miedzianą. Oryginalny masowy ma jedno ucho pośrodku, do przykręcenia do belki i drugie do przykręcenia do skrzyni przy wysprzęgliku (u mnie zerwało się za uchem od belki). Wstawili protezę od belki do kadłuba skrzyni biegów - taśma miedziana.
Czyli nadal nic nie wiem.
[ Dodano: 26 Gru 2014 20:51 ]Grzebania ciąg dalszy. Napięcie akumulatora 11.6V, min. napięcie ładowania pod obciążeniem 12,5V, czyli lipa. Jutro jeszcze dokładnie sprawdzę przewód masowy od aku do belki. Jeśli przy uchy będzie ok, to alternator robi papa
[ Dodano: 30 Gru 2014 01:05 ]Alternator wyjęty, szczotki słabiutkie. Jednak jest jeszcze coś, obudowa pęknięta w dwóch miejscach, dokładnie w "łapach" z uchwytami do przykręcenia.