|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 23:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Pawelec90 |
#768522 Wysłany:
27 Mar 2015, 02:20; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Trochę się za wczesnie "pochwaliłem", że fuckup, a tu miała niespodzianka - składam do kupy i jednak wszystko pasi... ... widać, jak wsio spasowała - fotki jeszcze przed spawaniem z użyciem mojej zabawki serdecznie polecam każdemu, kto robi w nierdzewce [ Dodano: 25 Mar 2015 20:52 ]Jego wysokość, poliuretan... : Dzisiaj odebrałem z tokarni... na szybko złożyłem poduszki, tak "na sztuke" i wyszło na prawdę zajebiście... teraz obudowy schną w podkładzie, niestety brak foto... jak dobrze pójdzie, jutro baza i jeszcze w tym tygodniu można składać. Mała rzecz, ale cieszy jak cholera... to pierwszy taki mój "projekcik", od A do Z pomyślany przeze mnie, do którego nie było żadnego "know-how", doprowadzony do końca - jest radość [ Dodano: 27 Mar 2015 02:20 ]Udało mi się trochę z robotą podgonić z robotą wysztukowałem ostatni kawałek dolotu - weszło na zapałki z wymiennikiem - strasznie tego ustrojstwa nie lubie... Spływ oleju - t-jet ma do głupio pomyślane trzeba takie dziwne patenty robić... jakby ktoś wymieniał turbo, to się może przydać - na goodridgeach wyszlo by z pincet, a tu dyszke kosztuje i obudowy poduszek w podkładzie a no i skończyłem v-band do dp - ładny spaw mi wyszedł, to wklejam...
|
|
Góra |
|
|
|
|
srbenda |
#769269 Wysłany:
27 Mar 2015, 19:34; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Ładna łuska Od dawna spawasz?
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#769619 Wysłany:
29 Mar 2015, 22:27; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
srbenda napisał(a): Ładna łuska Od dawna spawasz? Teoretycznie, to rok z hakiem - ale to w dużym uproszczeniu, bo czasem i miesiąc palnika nie tykam... Tak się poduchy po złożeniu prezentują:
|
|
Góra |
|
|
kornat |
#769644 Wysłany:
30 Mar 2015, 09:46; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk Rejestracja: 12 Gru 2007, Posty: 621
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#770388 Wysłany:
05 Kwi 2015, 04:54; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
kornat napisał(a): elegancko wyszły! Danke z dobre słowo - jak u Ciebie postępy? Tutaj to, co zajączek dla kropka przyniósł: Mocny akcent w postaci spala + reszta fantów, żeby chłodzenie skończyć
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#770445 Wysłany:
05 Kwi 2015, 18:06; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
O, i jednak kupiłeś filtr Szymona I co...nie kłuje, nie gryzie, filtr jak filtr
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#770472 Wysłany:
13 Kwi 2015, 01:57; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): O, i jednak kupiłeś filtr Szymona I co...nie kłuje, nie gryzie, filtr jak filtr Dobra, dobra... może faktycznie to szukanie dziury w całym, ale w końcu jakaś różnica musi być - jeżeli nie pomiędzy producentami, to chociaż pomiędzy medium filtrującym (np. bawełna/gąbka). To chyba Ty Simote podrzuciłeś... Tak rozminiałem K&N/Simota, a Pipercross. Pytałem tu na forum, przekopałem też dość skutecznie neta i w zasadzie nie znalazłem żadnych "za" i "przeciw" poszczególnym filtrom... Tak więc niejako cena wygrała - gąbka jest 5-6x droższa, niż bawełna, więc szkoda mi było tyle zapłacić, jeśli nie miałem choć jednego argumentu "za". Spór raczej akademicki i chyba nigdy nie zostanie rozstrzygnięty... bo opinie "Kupiłem, jest OK, można zakładać..." raczej mają niewielką wartość merytoryczną , a przeszukując neta, w zasadzie tylko na takie miałem okazję się natknąć.... Raczej nikt nie bada długotrwałego wpływu filtra na silnik, np. po 100, 200, 300kkm... można zbadać przepływy, ale akurat przy turbo nie będzie to miało kluczowego znaczenia. [ Dodano: 13 Kwi 2015 01:57 ]Mały update - postępy są tylko fot niewiele i tak wyrywkowo, bo jakoś nie było kiedy robić Jedna poducha poli w trakcie montażu i już na gotowo... Już na tej jednej jest beton... i przygotowania do montażu środkowej, teraz zapodkładowane, pomalowane i schnie dorobiona ostatnia część dolotu
|
|
Góra |
|
|
STax |
#771569 Wysłany:
13 Kwi 2015, 11:27; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#771787 Wysłany:
15 Kwi 2015, 03:29; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Kurde, ciasno, ciasno... eee... to tylko tak groźnie na foto wygląda... ten obfity filtr potęguję wrażenie . W gruncie rzeczy, komora kropka jest obszerna, silnik mały, także można się komfortowo z osprzętem rozkładać
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#771792 Wysłany:
15 Kwi 2015, 07:07; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
W SC się mieszczą, to i w PI da radę
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#772658 Wysłany:
21 Kwi 2015, 23:56; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Skromna aktualizacja Dzisiaj wymieniłem wszystkie poduszki na poliuretan - praca odbywała się w jednoosobowym zespole, więc mało komfortowo... I boczna ... motor siedzi jak zabetonowany aż jestem ciekaw, jak się to przełoży na wrażenia z jazdy
|
|
Góra |
|
|
STax |
#772671 Wysłany:
22 Kwi 2015, 09:19; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Qbek |
#773679 Wysłany:
28 Kwi 2015, 23:19; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Gru 2013, Posty: 1014 Pomógł: 8
|
Aż słów brak Piękna robota.
_________________ MÓJ KROPEK
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#774045 Wysłany:
17 Cze 2015, 22:49; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Nie śpię, bo trzymam kredens... Qbek napisał(a): Aż słów brak Piękna robota. Miło posłuchać takich komentów, mimo wszystko .... Niedługo kolejne, mam nadzieje, że ostatnie update . Czekam na dopping ... [ Dodano: 02 Maj 2015 05:29 ]PS. Jest projekt mega kółka na alt. ale to za kilka upt. [ Dodano: 12 Maj 2015 03:00 ]Tym razem, trochę obszerniejszy up! Zawór wolnych początkowo miał być do silnika n/a, więc trzeba było dosztukować "co nieco" , żeby zechciał w zamkniętym układzie pracować i sam zawór Ze względu na fakt, że t-jeta w tej budzie nie było, żadne rury wodne się nie zgadzały, więc wszystko trzeba było od nowa zrobić... tutaj już pół-produkty na tiga I efekt finalny Jak już wcześniej pokazano - turbo spore, więc zebrałem tajle, do zrobienia podpory ... będzie podparte, a w zasadzie "podwieszone" za muszle [ Dodano: 10 Cze 2015 22:58 ]Jest tak: ...a będzie jeszcze lepiej... drobne prace estetyczne, ostatnia korekcja budżetu i można stroić [ Dodano: 17 Cze 2015 22:49 ]Smarowanie + tajle, do wodnego IC
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#778658 Wysłany:
18 Cze 2015, 20:47; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Świrus, mogłeś chłodzenie kiełbasą i piwem zrobić, w koncu sezon na to jest Nie no, przyznaje że ostro poleciałeś i pytanie czy...nie przekombinowałeś więcej niż to warte :V Ale kombinuj, okaże się na kreskach z hamowni
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#778686 Wysłany:
18 Cze 2015, 23:19; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): Świrus, mogłeś chłodzenie kiełbasą i piwem zrobić, w koncu sezon na to jest Nie no, przyznaje że ostro poleciałeś i pytanie czy...nie przekombinowałeś więcej niż to warte :V Ale kombinuj, okaże się na kreskach z hamowni Nie lubię kiełbasy piwem zapijać... ogólnie zapijać jedzenia browarem nie szczególnie lubię, może stąd ten metanol... Z tym przekombinowaniem... bardzo możliwe . Wiesz, w tej furze niby nie ma za bardzo nic takiego, co by w "tuningu" nie funkcjonowało - ot, turbo-motor i tyle... z drugiej strony, to większość projektów idzie bardziej "stopniowo", od serii powiedzmy, a tu jest więcej "grubych" tajli od razu wrzuconych - także wynik całości jest trudny do przewidzenia, szczególnie w rękach amatora, takiego jak ja . A ten wodny IC, to już wybitnie tylko z ciekawości robię, nie licząc "na nic"... o tym jest zaskakująco niewiele w internecie, a dziwne, bo przy odrobinie chęci, to jest to do złożenia za grosze - mój jak na razie kosztował mnie 39,80 zł . A poza tym, to sam przyznaj - nie na tym polega fun, żeby właśnie kombinować...?
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#778755 Wysłany:
19 Cze 2015, 19:02; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
To będzie "psikacz" na IC czy jak? Projekt mega - nie wróżyłem mu powstania
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
punto 1.6 |
#778759 Wysłany:
19 Cze 2015, 19:42; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
czym będą sterowane silniki na spryskiwacz na IC , jakiś czujnik temp który będzie załączał , czy jakimś guzikiem . Ogólnie fajny bajerek dla szpanu sam bym zamontował .
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#779073 Wysłany:
23 Cze 2015, 00:11; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
srbenda napisał(a): To będzie "psikacz" na IC czy jak? Projekt mega - nie wróżyłem mu powstania Dokładnie, będzie szczać na IC . A powstania, to czemu nie wróżyłeś - nie wierzysz we mnie...? Żart oczywiście... punto 1.6 napisał(a): czym będą sterowane silniki na spryskiwacz na IC , jakiś czujnik temp który będzie załączał , czy jakimś guzikiem . Ogólnie fajny bajerek dla szpanu sam bym zamontował . Najpewniej sterowanie z kompa, rzecz jasna jak piszesz, po warunku z czujnika temp. powietrza. Pewnie można to rozwiązać tylko "elektrycznie", na jakimś przekaźniku czy cuś, ale nie ma co komplikować, jeśli w emu jakieś wolne wyjścia zostaną . Może jakiś dodatkowy knefel "na sztywno", do jakiś sprintów czy cuś, ale to się zobaczy wszystko. Montuj - jak sam widzisz po fotach, można to za parę groszy poskładać. Wbrew pozorom, to najbardziej problematyczny jest zbiornik - ceny takich "pro" zbiorników na metanol zabijają - ja sobie to zrobiłem ze zwykłego kanistra 10l, do tego mały "mod", żeby pewnie i mocno osadzić z dołu nyple do podobru i czujniki.
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#779107 Wysłany:
23 Cze 2015, 14:21; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Zbiornik do spryskiwaczy nie starczy? Jest szczelny i ma miejsce na silniczek. Odpalać silniczki w sekwencji aby pompka podawała płyn a potem ta druga podbijała ciśnienie i robiła mgiełkę.
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#779162 Wysłany:
23 Cze 2015, 23:12; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
srbenda napisał(a): Zbiornik do spryskiwaczy nie starczy? Mało... rozpytywałem tu na forum i z zeznań Kolegów wychodziło, że jakieś stare zbiorniki, to chyba max. te 5-6l, do tego każdy inny kształt niż klocek, mocno komplikowałby montaź... obecność czujnika też nieprzewidywalna - ogólnie po przemyśleniu, to więcej to kłopotów generowało, niż ew. zysku. Może gdybym był stałym bywalcem szrotu i z "pamięci" wiedział w czym szukać, ale tak, to tylko komplikacja... srbenda napisał(a): Jest szczelny i ma miejsce na silniczek. Odpalać silniczki w sekwencji aby pompka podawała płyn a potem ta druga podbijała ciśnienie i robiła mgiełkę. Jeśli silniczki byłyby te same, to ciśnienia nie podniesie , musiałby jeden mieć wyższe... . Tak jak pisałem wcześniej - za dużo komplikacji... postawiłem sobie warunek, że zrobię tylko po taniości i prosto . W gruncie rzeczy, to nawet nie wiadomo, czy to będzie jakieś miarodajne efekty dawać - taki bajer ma rację bytu w sytuacji, kiedy dolot zaczyna "puchnąć" np. od jakiegoś tam doładowania - równie dobrze może się okazać, że dolot będzie wystarczająco wydajny i wtedy efekt będzie prawie pomijalny, stąd nie chciałem nadmiernie komplikować... A tak mam na prawdę tanio dwa zbiorniki 10l, które mają jeszcze jeden, ukryty "plus"... - są tak pomyślane, żeby bez dodatkowych przeróbek pasowały do rozwinięcia tematu, czyli wtrysku wódy...
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#779182 Wysłany:
24 Cze 2015, 09:25; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Przecież ten IC starcza na większe moce niż turbo pozwala to w czym problem? Jak nadal potrzebujesz natrysk na IC to bierzesz pompkę od spryskiwaczy reflektorów i masz to co potrzebujesz. Zbiornik nawet litrowy starczy bo natrysk używa się tylko przy pełnym pałowaniu.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#779256 Wysłany:
25 Cze 2015, 03:00; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
dzikidaniel napisał(a): Przecież ten IC starcza na większe moce niż turbo pozwala to w czym problem? To raczej nie działa tak 0-1, tzn. że wystarczy przeszacować IC i wiadomo, że nie będzie problemów z temperaturą . Zresztą sam wiesz, że większy IC, ogólnie dolot, to też np. większa pojemność cieplna, czyli dłuższe wytracanie temperatury, którą złapie choćby na postoju. Do tego dochodzą sytuacje, gdzie naturalnie będzie mocniej grzało, choćby podtrzymanie albo procedura, albo choćby zwykły upał na dworze i jest pole do popisu takiego układu . Ale nie zapieram się, że to będzie robiło robotę - sam napisałem, że robię to bardziej z ciekawości i bez żadnych dowodów, że musi być potrzebne... dzikidaniel napisał(a): Jak nadal potrzebujesz natrysk na IC to bierzesz pompkę od spryskiwaczy reflektorów i masz to co potrzebujesz. Zbiornik nawet litrowy starczy bo natrysk używa się tylko przy pełnym pałowaniu. No i tak jest właśnie - to zwykłe pompki, pierwsze z brzegu... , chociaż takie od lamp, może by faktycznie lepszą robotę robiły, choćby ze względu na ciśnienie. 1l pojemnik? No nie sądze... zakładając wydajność pompki, choćby na te 2/minute, to 1l zbiornik, to w moment by schodził. Do tego napełnianie dość upierdliwe, więc jeśli to faktycznie będzie działać, to wolę mieć za plecami zapas na chociaż te 5 min. ciągłej pracy. [ Dodano: 25 Cze 2015 03:00 ]Czy znalazłby się ktoś, kto potrafiłby w miarę szczegółowo pisać montaż pasów szelkowych - co, jak, gdzie itd... szelki, które na prawdę uratują przy ostrym dzwonie. Wiem np. że "górne" pasy trzymają na którejś z poprzeczek klatki - możnaby wspawa taką "rozpórke" . Jest kilka osoób, które z radjami mają coś wspólnego, więc może coś podpowiedzą?
|
|
Góra |
|
|
STax |
#779283 Wysłany:
25 Cze 2015, 10:50; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
NiebieskiSX |
#779286 Wysłany:
25 Cze 2015, 11:37; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: MyLive
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków NH Rejestracja: 16 Cze 2012, Posty: 2299 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|