Forum Fiat Punto Strona Główna  
  Galeria  •  Linki  •  FAQ  •  Szukaj  •  Rangi  •  Ekipa  •  Użytkownicy  •  Grupy  •   Download 
  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Regulamin!  •  Zaloguj

Google

Awaria - wycieraczka przednia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mlooody
Sympatyk kropek

Imię: Damian
Ostrzeżenia: 0/3
Dni na forum: 698
Tematy: 9

Post #7707 Wysłany: 15 Lut 2007 19:01 Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam
kupiłem uzywane punto II lecz dziś po niespełna tygodniu użytkowania mam z nim problem …
Wracając w deszczu wycieraczki działały bez problemu i nagle lewa wycieraczka (patrząc od strony kierowcy) zatrzymała się u górze (tzn przy bocznej krawędzi szyby). Nie ma żadnej reakcji, druga wycieraczka działa poprawie. Co to może być i jak to można naprawić (nie znam się na samochodach bardzo na samochodach a punto mam od 5 dni). Jestem załamany, pomóżcie.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Grandziak
Przyjaciel
Denerwują Cię reklamy? Dowiedz się jak je wyłączyć!
ipIV

Imię: Michał
Dni na forum: 932
Tematy: 156

Post #7711 Wysłany: 15 Lut 2007 19:09 Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatemPowrót do góry

1. (moim zdaniem mniej prawdopodobne) Albo rozpadł się mechanizm wycieraczek - miałem tak z wycieraczką pasażera w mk2 - koszt naprawy w ASO - 50zł.
2. Poluzowała się nakrętka mocowania ramienia wycieraczki i się po prostu ślizga.
a) Podnosisz osłonę śruby (na dole ramienia)
b) Dokręcasz nakrętkę (klucz podajże 10 albo 13)
c) Zamykasz osłonę

Sympatyk kropek

Post #7717 Wysłany: 15 Lut 2007 19:15 Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatemPowrót do góry

jutro od rana ide na parking, mam nadzieje, że się uda to naprawić
bo kasy za dużo teraz nie mam (kupno auta + opłaty) Crying or Very sad

Ostatnio zmieniony przez mlooody dnia 15 Lut 2007 19:17, w całości zmieniany 1 raz
ipIV