Cześć!
Z tyłu jest to czynność banalnie prosta, po za wyciągnięciem korby... To mi bardzo, ale to bardzo dużo czasu zajęło, a koniec końców i tak korbka trochę oberwała... Tzn. nie jest to czynność jakaś mega trudna, ale zabezpieczenie ktoś dał tak, że znajdowało się pod korbką a nie po jej przeciwnej stronie.
http://zlosnik.pl/files/903925-14%20(Medium).JPG
http://forum.autokacik.pl/files/276688649-1.JPG(U mnie to zabezpieczenie było odwrotnie

)
Jakiś płaski śrubokręt musisz wsadzić tak, aby to zabezpieczenie pociągnąć do góry. Ew. możesz popchać tak jak to na drugim zdjęciu jest, ale jest to jeszcze trudniejsze moim zdaniem.
Jeżeli już z tym się uporasz, tapicerkę podważasz takimi specjalnymi narzędziami (tak aby nie porysować lakieru i nie połamać boczków). Górną część wyciągasz tak, że podważasz czymś między tapicerką a tym czymś plastikowym przy oknie i lokalizujesz takie metalowe zatrzaski, wtedy jeszcze trochę odginasz do góry i delikatnie ciągniesz, powinno wyskoczyć
Następnie, lokalizujesz prowadnicę szyby i ją odkręcasz. Trzyma się na dwóch śrubach, jedna jest na "boku" drzwi, bodajże nad zamkiem, nie pamiętam już gdzie jest druga...

Wyciągasz ją i będziesz miał dostęp do dwóch śrub klamki. Po ich odkręceniu klamkę masz wolną, bo w tylnych drzwiach klamka nie ma cięgna, ona tym plastikowym "bolcem" na coś (
http://autodetale.pl/pol_pl_Klamka-zewn ... 1238_2.jpg )
Klamka może być totalnie zastana, moja zawsze zostawała w pozycji górnej. Zardzewiałe bolce obficie lałem WD40 i chodzi już z 3 miesiące
Klamki w P II i P II FL są te same, więc zapewne wszystko jest tak samo
