czech22 napisał(a):
Nie rozumiem tego co napisałeś wyżej. Co znaczy Przy drugiej próbie odpalenia odmówił całkowicie a dodatkowo rozładował akumulator. Tak długo kręciłeś, czy nagle się rozładował.
Być może był niedoładowany, padł po około 5 sek kręcenia.
Mniejsza o to.
To co zrobiłem do tej pory:
Wykręciłem silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa (ogólnie przedmuchałem wszystko w dolocie) wtrysk też sprawdziłem.
Podłączyłem pod komputer i ustawiłem auto-kalibrację mieszanki.
Silnik zapalił, pracował nierówno, za drugim razem to samo, za trzecim nie zapalił.
Spróbowałem jeszcze raz ustawić skład mieszanki - błąd inicjacji.
Zabrałem się za pompę paliwa - na początek wyjąłem wtyczkę i włożyłem ją z powrotem (sprytne
)
Silnik zapalił, bieg jałowy to około 1500 obr/min, faluje od 1500-1900, po kilku chwilach wpada w 3000 obr/min po czym wystarczy wcisnąć trochę gaz i wtedy spada do tych falujących 1500-1900.
Spróbowałem jeszcze raz auto-kalibrację. Efekt: nie zapala. spróbowałem ponownie: zapala.
Paranoja? Czy uszkodzony silnik krokowy albo sterownik silnika?